خوانندگان و نویسندگان: academist:: دانشجویان است که نیازی به یک ماسک

است خود را به عنوان خوانده شده شمع کوچک به عنوان شما جدا باقی می ماند? امروز ما ارائه می دهیم خیالبافانه داستا

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

است خود را به عنوان خوانده شده شمع کوچک به عنوان شما جدا باقی می ماند? امروز ما ارائه می دهیم خیالبافانه داستان است که شما را فراموش کرده ام شما در حال زندگی با یک ماسک. ما دو کتاب از وحشت توسط پرفروشترین نویسندگان و همچنین به عنوان دو جرم و جنایت داستان و یک فرد بالغ جوان اولین بار توسط Minnesotans.

"آخرین تماس" توسط Frank F. وبر (ستاره شمال پرس, $15)

جان فردریک BCA محقق است نه یک مرد خوشحال زمانی که ما با او در صفحات اول مینه سوتا نویسنده فرانک وبر "آخرین تماس" کتاب آخر خود را در مینه سوتا قتل سه گانه است. در باز کردن صفحات فردریک است در کنار تخت از کون یک زن که فقط به هنگام تولد به یک کودک او می گوید: او است. این خبر خوبی نیست از فردریک ازدواج کرده است, به, باردار, سرنا, کسی که با او دارای یک دختر. و این فقط آغاز این تابیده و گاهی خشونت آمیز داستان خیانت.

علاوه بر شخصی خود گلایه فردریک اختصاص داده شده است به بررسی ناپدید شدن آدری ایوانز یک دانش آموز کالج که رفت از دست رفته در برینرد در طول یک توفان برف. وجود دارد چند آگهی و لیست کوتاه از مظنونان ساخته شده است از مردان که برای بازدید از فروشگاه کوچک که در آن آدری مشغول به کار در آن شب از آب و هوای بد. در حالی که فردریک در حال بررسی است و خود لغزنده دوست رس دزد Jon هویت است.

داستان در انواع صداها از جمله فردریک, جادا سرنا رس و آدری که نظر سخت به عنوان خوانده شده چرا که او را نگه داشته در یک زیرزمین و بارها و بارها نقض شده است. اما او همچنین هوشمند و بیمار در اسارت با همسر مرد به نگه داشتن او در زندان. وبر می کشد موضوعات با هم محکم در فروزان نتیجه گیری.

نویسنده یک روانشناس پزشکی قانونی با 25 سال تجربه به طوری که او می داند آنچه که او را به نوشتن در مورد زمانی که آن را می آید به جرم و جنایت. برای اولین بار در مینه سوتا اسرار سری "قتل " کتاب" (2017) به دنبال "I-94 قتل" (2018).

"آثار" توسط کارل Brookins (بیش از حد برکه مطبوعات $14.95)

می تواند وجود داشته باشد جذاب تر همکاران از آلن Lockem بازنشسته ارتش افسر اطلاعاتی و Marjorie کین سابق عجیب و غریب, رقصنده ؟ Minnesotan Brookins قرار می دهد و آنها را با هم در این داستان است که آغاز می شود با یک کار ساده برای خود سازمان تحقیقاتی: Lockem است برای بازیابی یک فلش درایو نظامی ، اما البته آن را چپ چپ می رود. او نتواند پیک و سپس همه چیز کثیف. پیک می میرد وجود دارد یک سرقت (نوع) در خانه و Marjorie است به استفاده از مهارت های تیراندازی در مقابل یک مهاجم. در نهایت پیدا کردن شرکای خود را درگیر با جاسوسان خارجی و بین المللی فدرال و پلیس محلی.

Lockem و کین در حال جذاب شخصیت ها و داستان نگه می دارد خوانندگان درگیر به ویژه هنگامی که وجود دارد چشمک می زند از Brookins' علامت تجاری طنز مانند زمانی که Marjorie اجرا می شود در اطراف محله عذرخواهی کردن در سمت چپ توسط سگ افسر حفاظت از خانه خود را. بیایید امیدواریم که ما را در خواندن ماجراهای بیشتر از افسر اطلاعاتی و رقص.

"اگر این خونریزی" توسط Stephen King (Scribner, $30)

Stephen King / عکس توسط شین لئونارد

چهار داستان توسط استاد خود را نشان می دهد تنوع — که اگر ما نیاز به اثبات بیشتر.

در وحشت زده "آقای هارینگتون تلفن" یک نوجوان می دهد تلفن همراه خود را, دوست, دوست های قدیمی, هوشمند, مرد ثروتمند که دوست دارد این هدیه است. هنگامی که پیر مرد می میرد پسر ورقه تلفن به تابوت. او را دوست دارد به رفتن به قبر به شماره و شنیدن پیرمرد از صدای ضبط شده. گاهی اوقات کریگ می گوید آقای Harrington همه مشکلات خود را. و مشکلات خود را گرفته مراقبت از. ...

مناقصه داستان "زندگی چاک" است که در مجموعه ای از هم پاشیده جهانی که در آن تابلوهای تبلیغاتی عجیب و غریب به نظر می رسد ضمن تشکر از "چاک" برای "39 سال بزرگ." چارلز Krantz یک مرد عادی که داستان در جهت معکوس. آن نقطه انسانی: "هنگامی که یک مرد یا یک زن می میرد تمام جهان می افتد به تباهی."

"موش" بازگشت به کینگ موضوع مورد علاقه نویسندگان " غم و اندوه. شخصیت یک معلم است که تا به حال یک کتاب موفق و تلاش می کند به نوشتن اما او دست می دهد چنگال خود را در هر زمان. او را در یک کنترل از راه دور, کابین, برف-و با تب زمانی که او موجب صرفه جویی در یک موش صحرایی زندگی. مخلوق او را ارائه می دهد یک Faustian bargain: او می تواند یک آرزو اما کسی از او مراقبت خواهد شد که به مرگ است.

طولانی ترین داستان "اگر این خونریزی" است که نزدیک به پادشاه وحشت. پس از کودکان کشته شده در تیراندازی و کشتار هالی Gibney یکی از شاه را تکرار کاراکتر و او را شریک پیت هانتلی جستجو برای قاتل که تغذیه کردن غم و اندوه است. تحقیقات خود منجر به عجیب و غریب خبرنگار تلویزیون است که همیشه برای اولین بار در صحنه از هر تراژدی اما هرگز به نظر می رسد دقیقا همان.

"عمارت" توسط حزقیال بون (امیلی Bestler کتاب/دهلیز, $26)

اگر شما عشق به خانه خالی از سکنه داستان شما به عنوان خوانده شده "عمارت" معاصر را در سبک. بیلی استافورد و شاون عقاب شد جوان مردان زندگی در یک اسفبار کابین بدون گرما و یا لوله کشی زمانی که آنها ساخته شده است یک انقلابی نسل بعدی هوش مصنوعی نهاد آنها تماس نلی طراحی شده برای پیش بینی یک فرد در هر مایل. آنها به پایان رسید همکاری خود را زمانی که امیلی دختر هر دو آنها را دوست داشت انتخاب بیلی به عنوان شوهر او. سال بعد فوق العاده غنی شاون سخت سیمی نلی به high-tech عمارت. اما نلی درست کار نمیکند و تنها بیلی می تواند تعمیر ، بیلی و امیلی حرکت به عمارت اما نلی می شود به طور فزاینده سرزده پس از حضور او در همه جا در این خانه مدرن که یک بازسازی شبح وار قدیمی محل در اموال که در آن شان بزرگ شده. مثلث بیلی امیلی و شاون سطوح با زخم های عاطفی نشان داد. توسط نلی که شروع به صحبت می کنند در چند صدای قوی به اندازه کافی برای تصمیم گیری در مورد که هرگز نباید ترک خانه ؟

Boone نویسنده بین المللی پرفروش "جوجه ریزی," "حرکت سریع" و "روز صفر."

"Unscripted" توسط نیکول Kronzer (حرز کتاب $17.99)

نیکول Kronzer / عکس سحر Busch

نیکول Kronzer می آموزد که زبان انگلیسی و نوشتن خلاق به دانش آموزان دبیرستانی. پس از آن تعجب آور نیست شخصیت او هستند و زمین کامل در اولین بازی خود را. وجود دارد هیچ چیز در این کتاب قنتد, ژاکت نشان می دهد این است که یک فرد بالغ جوان رمان و این خیلی بد است چون دختران نوجوان هستند دقیقا همان گروهی است که نیاز به خواندن این داستان زن توانمندسازی سوء استفاده عاطفی و "پسران-خواهد-بود-پسران است."

موبایل و کامپیوتر Bailey-Cho هوشمند, خنده دار, قوی فکر 17 ساله که در آرزوی نوشتن روزی برای "شنبه شب زنده است." او خوشحال در این فرصت به صرف زمان در یک معتبر تریک اردوگاه و انتخاب شده است برای نخبگان تیم اول دانشگاه یا دانشکده است که انجام می دهد برای استعداد پیشاهنگی. وجود دارد تنها پنج زنان در اردوگاه و آنها به زودی یاد بگیرند که چرا وجود ندارد یک زن وجود دارد برای چند دهه. کمپ قرار دارد در کابین نام کمیک و زنان در Gilda Radner. تماس خود را "Gildas" آنها به سرعت اوراق قرضه به عنوان یک گروه.

به عنوان موبایل و کامپیوتر (که نام مستعار است Ellie) شروع کار با مردان جوان — پسران ممکن است بهتر توضیحات — در تیم اول دانشگاه یا دانشکده تریک تیم او متوجه حق دور او را می خواستم:

"..هیچ یک از بچه های دیگر به من نگاه. من اخم کرد. تریک همه مورد اعتماد است. شما در حال گرفتن در مرحله بدون اسکریپت و یا حتی شخصیت های. این همه در مورد تماس با چشم و ارتباطات غیرکلامی. چگونه من رفتن به قادر به نشان می دهد که مربیان این نوع از مجری من بود که بسیاری از همکاران حتی نمی خواهد به من نگاه کن؟"

پسران سرگرم کننده در موبایل و کامپیوتر هزینه ساخت خام جوک و مصاحبه خود را به عنوان یک دبیر و یا دیگر تحقیرآمیز نقش خود را در بهبود تنظیم یو پی اس. او رضایت مربی 20 سال, بن, نه تنها متوقف نمی شود او belittles او بیش از حد. بن نگه می دارد گفتن موبایل و کامپیوتر او را به تشدید. او دامادی او را با گفتن او چقدر او را دوست دارد یک دقیقه و سرد بودن و دور بعدی. موبایل و کامپیوتر که هیچ تجربه ای با مردان است اشتباه بن تغییر نگرش و هنگامی که او بوسه او را پاره پاره بین هل دادن او را دور و سقوط برای خط خود را در مورد چگونه او را به خود جلب او. زمانی که Gildas متقاعد کردن موبایل و کامپیوتر این رفتار اشتباه است او در نهایت می رود به دو fuddy-پنل مردانی که اجرا کردند ، آنها به نوبه خود سرزنش بر روی موبایل و کامپیوتر (آن را تا به زنان برای کنترل بچه ها) و طول می کشد تا تمام قدرت او را به انجام آنچه لازم برای جلوگیری از این اتفاق به هر زن دیگر camper.

خوشبختانه موبایل و کامپیوتر و همچنین باعث می شود دوستان با یک پسر از یک همسایه اردوگاه که نشان دهنده همه چیز در یک مرد جوان باید باشد. Kronzer نشان می دهد این آرامی و بدون ساخت یک معامله بزرگ از آن. او همچنین توضیح می دهد فقط به اندازه کافی در مورد تریک برای کمک به خوانندگان در درک چگونه مردان می تواند خاموش کردن موبایل و کامپیوتر استعداد.

Kronzer ثانویه شخصیت به طور کامل توسعه یافته است. در میان Gildas یک زن و شوهر و یک دختر با albinoism. موبایل و کامپیوتر را برادر است که در یک رابطه شاد با مرد دیگری. موبایل و کامپیوتر و برادر او واقعا خواهر و برادر, از آنجایی که آنها بخشی از یک قومی-خانواده مخلوط. و بن توانایی به نگه داشتن موبایل و کامپیوتر تعادل کاملا قابل باور است.

نویسنده سابق بازیگر حرفه ای و improviser یک علاوه بر خوش آمدید به جامعه ادبی ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب