رپتورز آماده شدن برای برگزاری اردوی آموزشی در فلوریدا قبل از فصل رزومه در دیزنی

رپتورز برای این فصل یک تیم تورنتو به نام تنهایی.به عنوان NBA صاحبان و بازیکنان کار را از طریق فروع از سرگیری م

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

رپتورز برای این فصل یک تیم تورنتو به نام تنهایی.

به عنوان NBA صاحبان و بازیکنان کار را از طریق فروع از سرگیری معلق 2019-20 فصل آن را تبدیل شدن به روشن تر است که رپتورز را پایه عملیات خود را کاملا خارج از کانادا تا زمانی که فصل به پایان رسیده است.

با توجه به گزارش سه شنبه این تیم برگزار خواهد شد در یک اردوگاه آموزشی در فلوریدا قبل از تبدیل شدن به یکی از 22 تیم در داخل NBA حباب در دیزنی زمینه فقط در خارج اورلاندو که در آن یک قهرمان مشخص خواهد شد در ماه اکتبر.

این تصمیم در حالی که نه رسمی به عنوان رپتورز کار را از طریق های مختلف لجستیکی موانع باعث می شود بیشتر حس و همیشه از لیگ تصمیم به از سر فصل آن در یک محل مرکزی.

با بیش از نیمی از تیم در حال حاضر در ایالات متحده و دولت تحمیل قرنطينه برای مقابله با داشتن رپتورز راه اندازی اردوگاه در فلوریدا قبل از پیوستن به تیم های دیگر در لیگ را محاصره طول می کشد دور یک تعداد انگشت شماری از مشکلات است.

ورزشی گزارش می دهد که رپتورز را آموزش در پردیس دانشگاه بین المللی چابهار در ناپل شروع هفته آینده. که اردوگاه که شامل تست های اولیه برای COVID-19 و امکان قرنطینه خواهد شد تا جولای 7, زمانی که تیم در حال شروع به ورود در دیزنی/ESPN تسهیلات در نزدیکی اورلاندو.

برای رپتورز نداشتن با استفاده از تخم مرغ مرکز آموزشی خواهد بود ناراحتی و آنها را مجبور به راه اندازی خود را پناهگاه امن خود را برای اولین بار آموزش کامل جلسات پس از NBA فصل بود به حالت تعلیق در مارس 11.

وجود دارد یک میزبان از دیگر پروتکل های بهداشت و آموزش قوانین به کار کرده از بین لیگ و بازیکنان ارتباط قبل از رسمی سرگیری فصل می توان اعلام کرد.

چیزهایی از قبیل امکانات را برای بازیکنان در NBA-تحریم دانشگاه, احتمال اعضای خانواده در مهر و موم منطقه و چه بسا به علاوه بازی روز و تمرین برنامه هنوز در حال نهایی.

همچنین نگرانی هایی در میان برخی از بازیکنان که از سرگیری فصل را به دور از بسیار بزرگتر و مهم تر از مسائل در اطراف سیاه زندگی ماده ابتکار عمل باید به آنها رسیدگی شود و هر گونه راه حل نهایی.

با توجه به گزارش های متعدد, هر بازیکنی که بخواهد به نشستن بقیه فصل را نمی خواهد نظم دیگر از بخشش یک درصد از حقوق و دستمزد خود را برای هر بازی از دست رفته.

به گزارش آسوشیتد پرس, لیگ برتر گفت: این امر می تواند "یک هدف اصلی ما در فصل راه اندازی مجدد" را با توجه به آنچه آن را به نام "عمل پایدار به مسائل مربوط به بی عدالتی اجتماعی از جمله مبارزه با نژادپرستی نظاممند گسترش آموزشی و فرصت های اقتصادی در سراسر جامعه سیاه, تصویب معنی دار پلیس و عدالت کیفری اصلاحات و ترویج بیشتر مشارکت مدنی."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن