رپتورز گارد فرد VanVleet می گوید مردم 'تغذیه' با نژادپرستی و تبعیض

فرد VanVleet می گوید مردم در ایالات متحده در حال رسیدن به یک نقطه جوش پس از صدها سال از نژاد پرستی.تورنتو رپت

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

فرد VanVleet می گوید مردم در ایالات متحده در حال رسیدن به یک نقطه جوش پس از صدها سال از نژاد پرستی.

تورنتو رپتورز نگهبان خواسته بود روز شنبه به آنچه او فکر تظاهرات اتفاق می افتد در شهرستانها عمده در سراسر ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. او کشته شد و پس از یک افسر پلیس خود را برگزار زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه و نادیده گرفته و گریه می کند از پریشانی.

"این واقعا مایه تاسف است, اما آنچه حتی بیشتر مایه تاسف است که من فکر می کنم ما دیده ایم این فیلم قبل و من فکر می کنم مردم خسته" VanVleet گفت. "مردم خسته شده اند از نژاد پرستی و تبعیض و سوء استفاده است.

"متاسفانه این مرد تا به حال به از دست دادن زندگی خود را, اما من فکر می کنم آن را یک نقطه جوش و مردم فقط تغذیه و من فکر می کنم وقت آن است برای تغییر و همه دیدن که."

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که در دستبند در آن زمان پس از درگذشت افسر پلیس درک چوین که سفید است را نادیده گرفته اطرافیان فریاد به او و فلوید گریه می کند که او نمی تواند نفس بکشد.

کالبد شکافی سفارش برای Floyd خانواده یافت می شود که فلوید درگذشت خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده سازی خانواده وکلا روز دوشنبه گفت:.

چوین متهم شده است با سوم قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

VanVleet نظر می آیند یک روز پس از رپتورز جمهور Masai Ujiri گفت: در جهان و ایمیل ستون است که گفتگو در مورد نژاد پرستی دیگر نمی تواند اجتناب شود.

"پرده هستند که به عقب کشیده و شما می توانید همه چیز را برای آنچه در آن است. ببینید که چه کسی می ایستد که در آن" VanVleet گفت: از خانه اش در رککفرد بیمار.

"ما در حال رفتن به مجبور به حرکت به جلو از طریق این نهایت اما در حال حاضر وجود دارد تنها بسیاری از احساسات و به حق ، ما در حال صحبت کردن در مورد صدها سال درد و رنج برای کل یک فرهنگ مردم است."

VanVleet را backcourt شریک زندگی کایل لوری گفت: در بیانیه ای که در رپتورز' خوراک توییتر که او نگران است برای دو پسر خود را.

"چگونه می توانم توضیح به من چهار ساله و هشت ساله که سیاه و سفید (در امریکا) می آید با یک شانس را به شما می تواند به صدمه و یا کشته شدند فقط به خاطر رنگ پوست شما, بافت موی خود را راه شما راه رفتن و هر چیزی که آنها ممکن است می خواهم به می گویند که باعث می شود شما سیاه" لوری گفت.

"چرا که من نمی توانم آن را توضیح دهید. من به محافظت از آنها را تا روز مرگ من بهترین من می توانم, اما آن را برای رفتن به زمانی که من آنجا را به سقوط برای آنها به طوری که من در تلاش برای پیدا کردن یک راه برای گفتن فقط زنده ماندن."

VanVleet گفت: عمده تغییرات لازم را برای شروع به رسیدگی به عدم تعادل در برابری نژادی.

"این گام های بزرگ. هیچ چیز کوچک در جریان است برای رفع این, او گفت:. "من فکر می کنم این سیستم که در محل است نه برای ما نیست برای همه, آن را برای یک مجموعه خاص از مردم است. بدیهی است که وجود دارد راه هایی برای موفقیت در این سیستم اما قطعا نه حتی یک زمین بازی. بنابراین بسیاری از چیزهایی که نیاز به تغییر آن است که آیا قوانین و یا سیاست و یا به عنوان شما می توانید برخی از روش های پلیس است که نیاز به به روز می شود. بچه ها نیاز به آموزش داده شود بهتر است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من نمی باید تمام پاسخ, بدیهی است, اما من فکر می کنم اولین گام این است که اعتراف به این که یک مشکل واقعی وجود دارد."

در ضمن MLB Toronto Blue Jays و NHL Montreal Canadiens منتشر شد بیانیه در حمایت از سیاه و سفید, جامعه, جمعه, پیوستن به بسیاری از ورزشکاران و ورزش سازمان هایی که انجام داده اند در طول چند روز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب