رپتورز دست و پنجه نرم کردن به صورت وحشی دیزنی سوار که ممکن است تا پایان ماه اکتبر

رپتورز ممکن است آماده برای چه چیزی در انتظار آنها, اما آنها leery از آن را به عنوان به خوبی.رفته از طریق تقریب

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

رپتورز ممکن است آماده برای چه چیزی در انتظار آنها, اما آنها leery از آن را به عنوان به خوبی.

رفته از طریق تقریبا دو هفته از مجازی انزوا در فلوریدا ساحل خلیج فارس بسیار از این تیم رفت و آمد حزب حرکت داخلی پنج شنبه با یک مجموعه جدید از شرایط محدودیت های جدید و یک سبک زندگی جدید در انتظار آنها است.

رپتورز — 36-فرد گروه مقایسه از 48 در دست در ناپل و در فورت مایرز — خواهد بود و در میان هشت از 22 تیم NBA شروع زندگی در NBA دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو همه امیدوارم که منجر به یک قهرمان در حال تاج گذاری برخی از زمان در اوایل ماه اکتبر.

"من فکر می کنم در مراحل اولیه و یا روز دیزنی چیز حیاتی هستند" رپتورز مربی نیک پرستار گفت: این هفته است. "گرفتن یک دسته کامل از تست انجام می شود و به نوعی به یک نقطه وجود دارد ... من فکر می کنم آن را تمام انجام در یک واقعا در سطح بالا باقی می ماند و نسبتا امن است."

اما هیچ کس نمی داند برای مطمئن است که موجب بیم و هراس از همه درگیر. این بی سابقه است. Coronavirus هر کس در حال اجرا است از بی رحمانه است و در زمان غیر قابل پیش بینی است که باید در درجه نخست در افکار خود را.

"این ویروس به فروتنی بسیاری از, بنابراین من می خواهم به بیان هر سطح بالاتری از اعتماد به نفس تر از ما هستند پس این پروتکل و ما امیدواریم که آن را با این نسخهها کار به عنوان ما آن را طراحی" کمیسر آدم نقره ای که در سخنرانی روز سه شنبه.

به عنوان رپتورز را پیدا خواهد کرد زمانی که آنها می رسند وجود دارد پروتکل های دقیق در محل:

  • هر عضو از سفر پارتی — 17 بازیکن به همراه مربیان مدیریت و کارکنان پشتیبانی — تست خواهد شد برای COVID-19 به عنوان به زودی به عنوان آنها را وارد کنید دیزنی enclave.
  • آنها باید صرف 36 تا 48 ساعت در اتاق های هتل ها — وعده های غذایی تحویل هیچ بازدید کننده, بدون تماس فیزیکی با دیگران — و با تصویب آزمون قبل از آنها می توانید تمرین.
  • بدنسازی زمان به شدت محدود است: پنج یا شش ساعت در پنجره ای که اجازه نمی دهد که بعد از عمل طولانی و کار بر روی توسعه مهارت. دوش گرفته در هتل. به جای این ورزشگاه در منطقه است.
  • ماسک پوشیده شده است باید در تمام حوزه های عمومی و اجتماعی فاصله دستورالعمل باید رعایت شود.

تقریبا هر احتمال در نظر گرفته شده است برای به حداقل رساندن خطر و ایجاد یک محیط است که به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.

"پس بر روی کاغذ و خرید و فروش با کارشناسان ما باید این کار" نقره گفت: در این سخنرانی به ثروت اشفتگی فکری موقتی سلامت. "اما ما باید ببینید. من با اعتماد به نفس بر اساس موارد مثبت ما شاهد از بازیکنان ما و عموم مردم در سراسر کشور است که آن را امن تر خواهد بود در این پردیس از این دانشگاه در بخشی از آنجا که ما می رویم به انجام روزانه تست."

رپتورز بیش از هر تیم دیگری هستند که به آن استفاده می شود.

با یک دو هفته ای قرنطینه در محل برای هر کسی که عبور به کانادا رپتورز به فلوریدا نقل مکان اولیه شده اند و زندگی در یک مد مشابه به راه آن خواهد بود تا فصل به پایان می رسد.

"ما در حال رفتن به یک راه طولانی از راه ما آن را فوق العاده امن که ما باید" پرستار گفت:. "من فکر می کنم که کمک به آن است. ما واقعا در هتل. ما محدود هستند. ما به دور از همه چیز. وجود دارد تمیز کردن همه جا. هر کس با پوشیدن ماسک. ما رفتن به ورزشگاه و وجود دارد و ما می آیند.

"این احساس واقعا امن است. که خوب است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما نیز وجود دارد لحظات اضطراب در ناپل و در فورت مایرز و وجود دارد خواهد بود در اورلاندو است. با آزمایش روزانه هر روز به پایان خواهد رسید — و یا هر روز صبح آغاز خواهد شد — با کارکنان خود و بازیکنان انتظار در tenterhooks برای همه روشن برای رفتن به محل کار.

این ممکن است در نهایت تبدیل به طبیعت دوم فقط بخشی از روال بین در حال حاضر و اکتبر اما در شروع آن خواهد بود عجیب و غریب. و هیچ روز واقعا خواهد بود همان.

"هر روز خواهد بود یک ماجراجویی کمی: در اینجا که در آن ما هستند. این عمل را منعکس خواهد کرد این, فردا عمل ممکن است کاملا متفاوت" Mike D'Antoni سر مربی تیم هیوستون راکتس گفت: در یک کنفرانس تلفنی این هفته است. "و این چیزی است که باعث می شود آن جالب است. آن را می سازد آن را سرگرم کننده است. اما آن را کمی مانند یک اردوگاه آموزشی. هر سال شما می دانید شما غیر روحانی کردن تمام این طرح بزرگ و مورد سوم تمرین شما بروید 'Ooop آنها است.'"

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب