راشل Greszler: تغییر قدرت به دور از پلیس اتحادیه

افسران پلیس — و — قهرمان هستند که با قرار دادن زندگی خود را در خط برای حفاظت از جوامع که در آن زندگی و خدمت می

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

افسران پلیس — و — قهرمان هستند که با قرار دادن زندگی خود را در خط برای حفاظت از جوامع که در آن زندگی و خدمت می کنند. پس چگونه ما باید واکنش نشان می دهند به موارد پلیس سوء رفتار و خشونت زمانی که آنها می آیند به نور ؟ مقابله با این نیاز به چه مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به عنوان "این یکی تقریبا غیر قابل نفوذ مانع, است که اتحادیه قرارداد و راه آن تنظیم شده است."

درک چوین افسر دستگیر شده و به اتهام فلوید مرگ تا به حال چندین شکایت علیه او. فقط یکی منجر به سرزنش و توبیخ رسمی. افسر دیده می شود ایستاده گارد در این ویدئو به عنوان چوین فشرده زانو خود را در Floyd گردن Tou Thao نیز تا به حال چندین شکایت علیه او. شهر حل و فصل یک دعوی در دادگاه از اتهام خشونت توسط Thao و یک افسر دیگر برای $25,000 در سال 2017.

پس چرا شد این افسران هنوز هم مجاز به ایستادن در خط وظیفه?

این مهم است به یاد داشته باشید که نه همه شکایت علیه افسران پلیس شایستگی داشته باشند. برخی از آنها ثبت شده توسط افرادی که ناراحت افسر که بازداشت آنها به دلایل قانونی و برخی از مجرمان پرونده شکایت علیه پلیس خوب به عنوان یک راه برای به دست آوردن آنها را کنار.

با اینحال چنین شکایت باید جدی گرفته شود و بررسی کامل و هنگامی که آن مصمم است که یک شکایت به شایستگی مناسب عواقب باید دنبال کنید — از جمله و نه پاک کردن سوء رفتار و انضباطی در پرونده.

در عین حال با توجه به مصاحبه با مینیاپولیس شهردار یعقوب فری, "فیل در اتاق با توجه به پلیس اصلاحات اتحادیه پلیس. این مجموعه تا یک سیستم که در آن ما مشکل هر دو انضباط و فسخ افسران که انجام داده اند اشتباه است."

زمان و دوباره اتحادیه قرارداد به بازی آمد در نگه داشتن افسران پلیس متهم و حتی به اتهام سوء رفتار و سوء استفاده در مواضع قدرت به طور بالقوه در معرض اعضای جامعه به بی قانونی و بی عدالتی است.

این مشکلات نه فقط در مینیاپولیس. رویترز بررسی 82 پلیس اتحادیه قرارداد در شهرستانها بزرگ در سراسر کشور یافت می شود که آنها اغلب شامل مقررات که مانع نظم و انضباط پاک کردن نظم و انضباط و مدارک و قرار دادن استانداردهای بالا از نقد و بررسی که سپر rogue افسران از عدالت است.

در حالی که وجود دارد می تواند تمایل به لینک تمام پلیس با هم و یا به فرض که تمام مشکلات در درون ادارات پلیس خود را که اغلب مورد نیست. اغلب افسران گزارش سوء رفتار و سوء استفاده توسط همسالان خود و یا روسای پلیس حتی اخراج افسران فقط برای علت تنها به این تصمیم لغو چالش های زیر از اتحادیه های کارگری اغلب بیش از هيچ ربطی به زمینه سوء.

یک سال 2017 واشنگتن پست در مقاله ای با عنوان "اخراج Rehired" به دست آمده از سوابق 37 بزرگ شهری ادارات پلیس که تا به حال در مجموع اخراج 1,881 افسران پلیس از سال 2006. در عین حال نزدیک به 1 در 4 — در مجموع 451 افسران — با موفقیت به دادگاه تجدید نظر آن ختم و ادارات مجبور شدند به rehire آنها. علاوه بر این اکثریت دریافت عقب-پرداخت پوشش خود را ختم دوره است.

سن آنتونیو رئیس پلیس ویلیام McManus مجبور شد برای بازگرداندن یک افسر اخراج او نه فقط یک بار بلکه دو بار. به عنوان رئیس McManus توضیح داد واژگون انضباطی و اخراج گیری به دلایل دیگر از خطاهای واقعی "تضعیف رئیس اقتدار و نادیده رئیس درک درستی از آنچه در خدمت منافع جامعه و گروه است."

در عین حال اکثر اصلاحات تلاش های شکست خورده برای مقابله با اتحادیه های کارگری. گزارش از رئیس جمهور باراک اوباما نیروی کار در قرن 21 Policing ذکر اتحادیه های کارگری تنها در زمینه حصول اطمینان از آنها را به یک صندلی در پشت میز در اصلاح روند. اما تاریخ نشان می دهد که پلیس اتحادیه های کارگری قدرت بیش از مسئولیت پذیری و نظم و انضباط به طور معمول در نتیجه در کمتر از هر, و می تواند یک خطر برای جامعه حمایت می کند.

Camden, N. J., فراهم می کند یک نمونه که در آن انجام دور با پلیس اتحادیه مجاز آنها در شهر برای تبدیل آن به نیروی پلیس از یک واحد تریاژ به یک فعال جامعه نیروی پلیس به عنوان نرخ قتل در کاهش دو سوم و شکایت علیه افسران کاهش یافت 95%.

اگر ما می خواهیم برای اطمینان از ایمنی از یک محصول خاص ما اجازه نمی دهد یک گروه است که نشان دهنده افرادی که در تولید این محصولات به مجموعه ای از استانداردهای ایمنی و کنترل عواقب ناشی از نقض آن استانداردها.

اگر ما می خواهیم برای حفاظت از اعضای جامعه از پلیس سوء رفتار و سوء استفاده ما نمی توانیم اجازه پلیس اتحادیه برای کنترل شرایط و درمان سوء رفتار پلیس اتهامات و نه برای تضعیف تصمیمات روسای پلیس برای حذف مشکل افسران از نیروهای خود را.

حداقل محلی و مسئولان شهرستان باید مذاکره چانه زنی جمعی مقررات در پلیس قرارداد به حذف مقررات که همسترینگ بخش توانایی اجرای مسئولیت پذیری و نظم و انضباط.

این کار نیاز به حرارت سیاستمداران و مقامات دولتی که نمی خواهد از ترس دولا شدن به اتحادیه های کارگری — حتی اگر آنها برداشت کمک های مالی و یا راه اندازی حمله علیه آنها — اما به جای دور بی جا قدرت.

آن زمان برای "تقریبا غیر قابل نفوذ مانع" اتحادیه قرارداد به سقوط.

راشل Greszler محقق و متخصص در رشته اقتصاد و حقوق در بنیاد میراث.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن