به تعویق افتاد ایندی 500 قرار می دهد در کوتاه آهنگ رانندگان در کانون توجه

گاز شهرستان IND.—خروش موتور و پرواز گلوله های خاک به طور خلاصه آورده گاز شهر من-69 جاده سریع السیر بازگشت به ز

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

گاز شهرستان IND.—خروش موتور و پرواز گلوله های خاک به طور خلاصه آورده گاز شهر من-69 جاده سریع السیر بازگشت به زندگی یکشنبه.

نبود همان.

این grandstands خالی شد. آهنگ سازمان تنها مجاز یک چند خدمه در هر تیم به پیروی از ایندیانا گردهمایی های اجتماعی محدود می کند. گیب ویلکینز حتی به ارمغان آورد یک ماشین تازه رنگ شده کلمه "covid" در کنار شماره 19.

و با وجود اینکه در مرکز صحنه با نزدیک Indianapolis Motor Speedway هنوز هم سکوت همه احساس چیزی گم شده بود. هفتاد و پنج مایل دور ایندیاناپولیس 500 بود خالی از جمعیت و آواز از "بازگشت به خانه دوباره در ایندیانا" حتی A. J. Foyt در سنتی آن روز مسابقه.

"من رفتم به اولین Indianapolis 500 در سال 1969 و من عاشق 500," آهنگ پروموتر جری Gappens گفت. "پس از آن مطمئن نشده احساس می کردم آخر هفته روز یادبود. ما نه ایندیاناپولیس 500 اما حداقل ما مسابقه و این نشانه خوبی است."

آهنگ خاک مانند این یکی در شمال شرقی ایندیانا را به عنوان حیاتی از خودرو مسابقه برای دهه. برخی از ورزش بزرگترین ستاره شروع حرفه خود را در مکان هایی مانند گاز شهرستان نورد ماشین روگرفت و کار با اعضای خانواده در پارکینگ برای حل مشکلات است.

در حال حاضر با جهان ورزش دور تا دوباره این نوع از سالن می تواند تبدیل به یک بخش مرکزی در برقراری چگونه برای قرار دادن طرفداران پشت در می ایستد.

اوقات فراغت ورزشی پیشرو با گلف به سرعت در حال بازگشایی, افراد مشهور, چهارتایی شدن تمام خشم و خارج از منزل, ورزش, ماهیگیری, پیاده روی و دوچرخه سواری صعودی در محبوبیت به عنوان دولت, استراحت, اقامت در خانه سفارشات.

یکی از دلایلی که مردم گله به کسانی ورزشی امروز است که اجتماعی فاصله بیشتر به راحتی می تواند به دست آورد در تماس با سی ورزش در فضای باز.

اما آمریکایی ها به دنبال گزینه های اضافی را به خارج از خانه های خود در میان جهانی همه گیر خودرو مسابقه ارائه می دهد یک موقعیت منحصر به فرد به دلیل جادار speedways می توانید طرفداران به آهنگ در حالی که نگه داشتن آنها را از هم جدا گسترش.

در حال حاضر دقیق الزامات ایمنی در محل به تیم کمک کرد نسکار بازگشت به اقدام هفته گذشته و سه جام نژادها در حال حاضر اجرا شده است, همه بدون فن. IndyCar برنامه ای برای باز کردن آن فصل 6 ژوئن در تگزاس نیز بدون فن.

آهنگ های کوتاه بخش بازی بیش از حد.

ملی جاده سریع السیر دایرکتوری ناشر Tim W. فراست تخمین می زند که از 100,000 بیضی درایور اکثر آخر هفته جنگجو انواع رقابت در حدود 1,200 آهنگ های مسابقه در سراسر ایالات متحده و کانادا است. برخی از آنها در حال حاضر تجربه.

ایالات متحده Auto Club سرگرم طرفداران در اندام مسابقات در Tulsa, اوکلاهما در روز جمعه و شنبه. جهان از قانون شکنان سری به دنبال یک اسکریپت مشابه در يکپارچه قطعات خودرو از جاده سریع السیر در Pevely میسوری که در آن سابق جام راننده Kyle Larson برنده پنج شنبه شب.

سازمان اصرار آنها در حال رفتن به شدت توسط این کتاب با محدود فروش بلیط و اجرای اجتماعی فاصله.

"ما به جایی که ما می توانید بروید و آن را انجام دهد با خیال راحت به عنوان ما می توانیم" گفت: Chris Dolack به قانون شکنان " مدیر روابط عمومی. "من می دانم که ما قانون شکنان اما ما در حال رفتن به جایی بروید و شکستن برخی از قانون است."

گاز شهرستان حتی به تعویق افتاد اولین آزمون برنامه ریزی شده برای دو هفته به دنبال دولت بازگشایی طرح است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که نمی رانندگان مانند 28 ساله کول Ketcham و 42 سال اندی اسقف خوشحال و آن را کمک نمی کند Gappens که در حال حاضر از دست داده و حدود 40 درصد از رویدادهای خود را. Recouping پول دشوار خواهد بود.

جای تعجب نیست که این دو راننده شد نزدیک به جبهه خط و هنگامی که آن را تشکیل 90 دقیقه قبل از مسیر باز برای سه ساعت با شرکت در جلسه آزمون و خوشحال بودند برای پیدا کردن خود را مرکز توجه است.

"ما بسیار نیست در کانون هر روز هفته, پس چرا که نه؟" Ketcham گفت. "همه من انجام شده است در حال آماده شدن برای مسابقه در این فصل است. آن را احساس می کند مانند آن بوده است در حدود دو خارج از فصل در حال حاضر."

اگر دولت پنج مرحله درآمد حاصل از طرح به عنوان امیدوار ایندی می تواند میزبان اولین رویدادهای مهم در مقابل جمعیت — سه مسابقه از جمله Brickyard 400 برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 4-5.

این امر می تواند یک تضاد کامل چهار پنج IndyCar رانندگان biked حدود 2.5 مایل بیضی شکل است.

Chip Ganassi مسابقه هم تیمی های مارکوس اریکسون و فلیکس Rosenqvist هر دو کشور سوئد و زمان آن را یک گام بیشتر با بیدار شدن از خواب در اوایل و دوچرخه سواری 20 مایل به جاده سریع السیر در هوای گرم و آفتابی و آرام صبح بدون ترافیک. اریکسون برخوردار دوچرخه سواری بسیار او سه بار در هفته و چهار ساعت گردش جمعه روز ایندی معمولا دارای نهایی آن عمل است.

او می خواهم به جای انجام کار خود را.

"این عجیب و غریب به خصوص زمانی که آب و هوا مناسب است. این یک روز کامل برای 500," اریکسون گفت. "آن را غم انگیز در راه است, اما آن را هنوز هم خوب به اینجا."

او انتظار دارد که به ازای IndyCar جولای 4 مسابقه ایندی جاده و البته قطعا قصد دارد به عقب برای موکول 500 on Aug. 23.

اما تا زمانی که طرفداران بازگشت هیچ چیز به احساس طبیعی است.

"من حدس می زنم شما می توانید اجرای سناریوهای اگر ذهن خود را, اما تا زمانی که شما اجرا از طریق آن وضعیت (بدون فن) شما نمی دانید" اسقف گفت. "هیجان پیروزی است برای شنیدن hoots و hollers و بوس از طرفداران. که برای من است به ارزش بیش از جایزه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن