Posard, Marrone, Helmus: چگونه شما می توانید مبارزه با برنامه های روسیه برای ترول آمریکایی ها در طول سال 2020 کمپین

یکی دیگر از انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است, که بدان معنی است که در انتخابات روسیه دخالت در اخبار. شاید شما در

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

یکی دیگر از انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است, که بدان معنی است که در انتخابات روسیه دخالت در اخبار. شاید شما در حال حاضر ساخته شده تا ذهن خود را در مورد نامزد مورد علاقه خود را و بنابراین شما ایمنی بدن به پیام های رسانه های اجتماعی در حال گردش با عضو شورای نظارت مدت — درست است ؟

نه دقیقا. روسیه عضو شورای نظارت مدت نیست و تنها با هدف قرار دادن رفتارهای مانند کشیدن یک رای گیری اهرم. آنها با هدف قرار دادن اعتقادات و تلاش برای استوک قبیله گرایی و قطبش. کسانی که فکر می کنند سیستم ایمنی هستند به تاکتیک می تواند تبدیل به راضی و خوراک مناسب به دست.

برای درک آنچه روس ها هستند تا به یک بیت از یک درس تاریخی است. در طول جنگ سرد محققان در برامدگی لبه طبقات سنگ Corp. شروع به استفاده از تئوری بازی برای امنیت ملی سیاست. ارتش اتحاد جماهیر شوروی در مقايسه شد و در حال توسعه خود را نظریه از جمله یکی به نام reflexive تئوری کنترل.

انعکاسی کنترل است که در بخش فکری و اساس زمان تلاش های روسیه به طور گسترده تر با دخالت آمریکا در انتخابات و دموکراسی است. اگر شما را در درک reflexive کنترل و سپس شما می توانید بهتر درک استراتژی روسیه و تدبیر راه برای مبارزه با آن است.

نظریه ریاضی متراکم نقاشی بر روی مدل های از مطالعه نمودار و جبر. اما ایده اصلی بسیار ساده است: این نظریه فرض بر این است که مردم زندگی می کنند در یک قطبی جهان همکاری, در مقابل جنگ است. و این توضیح می دهد چگونه مردم تصمیم گیری بر اساس که آنها به عنوان دوستان و یا دشمنان — و چگونه آنها فکر می کنند دیگران آنها را مشاهده کنید. روس ها در حال تلاش برای تغذیه اطلاعات به تحریف این نمایش.

هدف نهایی این تلاش ها است که باعث واکنش های احساسی و رانندگی مردم را به ایدئولوژیک افراط و ساخت آن را تقریبا غیر ممکن است برای ساخت یک اجماع. روس ها همچنین امیدوارم کسانی که رانده شدید به مواضع پرتاب خواهد شد تا دست خود را در نا امیدی و بررسی کنید. در نتیجه فلج سیاسی.

در اینجا اسمی مثال: فرض کنید شما و همسایه معتقدند که مالیات اموال خود را بیش از حد بالا هستند اما اختلاف در مسائل مربوط به موضوعات حساس مانند روابط و یا مهاجرت. شما شروع به دیدن آنلاین الگوهای رفتاری با تمرکز بر دیدگاه های افراطی در این موضوع است. آن دسته از الگوهای رفتاری موجب واکنش نقاشی این موضوع به عنوان یک جنگ بین دو افراط است. شما شروع به فکر همسایه خود را بر اساس این دوگانگی کاذب. همسایه می شود یکی از "آنها" به جای یک فرد با آنها شما تا به حال برخی از اشتراک. پس از همه, آن را دشوار است به توافق در اکثر چیزی که شما و همسایه خود را از مشاهده هر یک از دیگر به عنوان نژادپرست و ضد آمریکایی است.

روسیه هدف این است که برای ایجاد توهم دیرینه تفرقه بین مردم مثل شما و کسانی است که مثل شما به طوری که شما نمی خواهد بود قادر به توافق بر هر چیزی است.

روس ها به خصوص نمی مراقبت در مورد جزئیات اجتماعی ما و مسائل سیاسی زمانی که آنها در حال چرخش آمریکایی است. تمرکز خود را به نوعی مردم را در برابر یکدیگر بدون در نظر گرفتن هویت خود را و یا اعتقادات سیاسی. همین دلیل است که روسیه تلاش می کند تا نفوذ گروه از هر دو سیاه و سفید زندگی می کند و ماده سفید گرایان آنلاین.

ما نمی دانیم که اگر این تلاش ها مشغول به کار هستند اما ما معتقدیم که روسیه در تلاش است به تقسیم جامعه آمریکا توسط بذر افراطی views. و فضای سیاسی کنونی همراه با طبیعت از رسانه های اجتماعی باعث می شود مقابله با این تلاش ها یک کمی روی حیله و تزویر.

کوتاه, اشتراک گذاری (و sensationalist) محتوای ارز از شبکه های اجتماعی — و آن را به طور طبیعی ترویج متنوع مکالمات. میکرو-هدف قرار دادن باعث می شود آن را آسان به خوراک مردم محتوای سفارشی بر اساس آنچه که آنها در حال حاضر می خواهم که قادر است تولید محتوا به پایی با حق مخاطبان و ویروسی با سرعت بیشتری.

هر کس این فرصت را به مبارزه با تلاش های روسیه برای رانندگی شهروندان ایالات متحده به افراط و قبل از انتخابات ماه نوامبر. شرکت فنی باید مسئولیت برای ریشه کن کردن روسیه محتوای رسانه های اجتماعی و اطمینان خود کاربران هستند که در آنها ادعا می شود. سیاسی و مدنی و رهبران می تواند مردم را با هم و کمک به ایجاد اجماع در تفرقه مسائل — مانند روابط, مهاجرت و نابرابری اقتصادی — که روسیه ممکن است سعی کنید برای بهره برداری.

مهمتر از همه کاربران می تواند بیشتر مراقب باشید در مورد آنچه که اطلاعات آنها به اشتراک گذاری آنلاین. همین حالا رو به جلو محتوا از منابع ناشناخته. آیا محتوای پست که شما نه واقعیت-بررسی می شود. آگاه باشید که حتی یک طنز الگوی رفتاری ممکن است زمینه ای تاریک هدف — را به شما فکر می کنم کمتر از گروه دیگر.

آمریکایی ها هستند کمتر احتمال دارد که احساسات خود را دستکاری کرد اگر آنها آگاه هستند که دستکاری هدف است. پشت پرده ی شدید مواضع گروه از مردم هستند که به خوبی ممکن است دارای نقاط مشترک بسیاری است. این مهم است به رسمیت شناختن است که دروغ تلاش های هدفمند در باورهای عاطفی بیشتر می تواند پوسیدگی گفتمان ملی.

مارک N. Posard یک نظامی جامعه شناس جیم Marrone است که یک ارتباط اقتصاددان و تاد Helmus ارشد رفتاری دانشمند در غیر انتفاعی و غیر حزبی برامدگی لبه طبقات سنگ Corp. آنها نوشت: این ستون برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن