Ponderay روزنامه تعطیل کارخانه کاغذ سازی در یوسک تهدید اقتصاد از شمال شرق واشنگتن - Wed, 24 Jun 2020 PST

این Ponderay روزنامه Co. است به طور نامحدود خود را تعطیل کارخانه کاغذ سازی در شهر کوچک یوسک احتمال برخورد ضربه

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

این Ponderay روزنامه Co. است به طور نامحدود خود را تعطیل کارخانه کاغذ سازی در شهر کوچک یوسک احتمال برخورد ضربه ای بزرگ به اقتصاد روستایی Pend Oreille شهرستان است.

آسیاب که باز در اواخر سال 1989 به استخدام بیش از 130 نفر و عرضه کاغذ روزنامه برای انتشارات در غرب در امتداد سواحل غرب و در آسیا و آمریکای جنوبی است. این گیاه به طور مشترک متعلق به دریاچه سوپریور, محصولات جنگلی, یک شرکت تابعه از کبک بر اساس مصمم محصولات جنگلی و پنج عمده ایالات متحده ناشران با توجه به وب سایت خود را.

Ponderay روزنامه جمهور مایرون Johnson نمی پاسخ به پیام ها به دنبال نظر سه شنبه و چهارشنبه. آسیاب بسته شده است به عنوان یک "نامعلوم معطل ماندن" و آن را بلافاصله روشن که آیا کارگران ابلاغ شده است از اخراج.

"این خبر بد برای شهرستان" Pend Oreille شهرستان کمیسر مایک مانوس گفت. "این همه من در حال حاضر کار – تلاش برای کشف کردن که در آن ما در حال رفتن چه خبر است و چه می توانیم انجام دهیم."

کالین Willenbrock مدیر کل Pend Oreille ابزار عمومی منطقه گفت: آسیاب به تازگی متوقف شد عملیات به مدت دو هفته و تا به حال شده است در انتظار برای بازگشایی شنبه اما کارگران گفته بودند در خانه بمانند.

مانوس گفت: او به تازگی با یک Ponderay روزنامه نماینده ولی نمی تواند فورا به اشتراک گذاری اطلاعات از وضعیت. او نشان داد محلی مدیران به دنبال کسب اطلاعات از شرکت هایی که همکاری خود آسیاب.

"در حال حاضر آنها حتی نمی کردم این وضوح که آنها می خواهم از شرکای خود" مانوس گفت.

"همکاران ما در Ponderay کاغذ روزنامه انجام شده است همه چیز آنها می توانند به شکل از چگونه به retool و دیگر محصولات," او اضافه شده است. "اما شما رو به سرمایه به منظور انجام این کار است."

ست Kursman, مصمم محصولات جنگلی' معاون شرکت ارتباطات پایداری و دولت در امور گفت: در یک ایمیل او نمی تواند صحبت می کنند به نمایندگی از آسیاب و ارجاع سوال به Ponderay Newsprint.

سخنگوی مک کلاچی که پرونده فصل 11 ورشکستگی در ماه فوریه گفت: روزنامه های زنجیره ای دیگر منافع مالی در آسیاب. نمایندگان برای گانت که تا به حال سهام در آسیاب به عنوان 2018 نمی بلافاصله در پاسخ به یک پیام به دنبال نظر چهارشنبه.

مقامات محلی پیش بینی کرده اند که بسته شدن از آسیاب و نگرانی را تشدید کرده که تقاضا برای روزنامه کاهش یافته است با سرعت در حال کاهش روزنامه گردش خون.

مانوس گفت: COVID-19 همه گیر باعث اخیر دو هفته توقف عملیات در آسیاب و این ممکن است نهایی میخ را در تابوت.

"COVID تا به حال یک اثر قطعی در بسته چرا که چگونه بسیاری از مردم حتی تبلیغات این روزها? زمانی که COVID آمار سفارشات اساسا متوقف شد," او گفت:.

اگر میل بسته به طور دائم به Pend Oreille ابزار عمومی منطقه را از دست خواهد داد بزرگترین مشتری. تا همین اواخر Ponderay روزنامه با استفاده از حدود 70% از ابزار الکتریکی بار – قدرت بسیار بیشتر از هر چوب یا عملیات استخراج در این شهرستان است.

"برای قرار دادن آن را به دیدگاه کسانی که بارهای در حال شاید یک مگاواتی یا یک و نیم مگاوات" Willenbrock گفت. "Ponderay روزنامه بود و 87 مگاوات است."

Ponderay روزنامه مقامات سال پیش مطلع ابزار است که کاهش تقاضا برای روزنامه ساخته شده این گیاه را در آینده نامشخص است. آنها گفتند: این آسیاب می تواند شروع به از دست دادن پول در پایان سال 2016.

در ژانویه 2016 ابزار شکایت کرد Ponderay روزنامه برای نقض قدرت خرید قرارداد است که اجرا می شود از طریق ژوئن 2027. طرفین به حل و فصل پس از دو سال از دادخواهی.

ابزار موافقت به پرداخت Ponderay روزنامه $557,000 و به بوته $50,000 ماهانه شکستن در آن قبض برق به عنوان طولانی به عنوان آن را همچنان به کار گیرند. در عوض این شرکت موافقت به پرداخت $150,000 نسبت به پیدا کردن خریداران جدید برای برق تولید شده توسط ابزار جعبه دره سد در Pend Oreille رودخانه.

"ما احساس می کنید آماده به عنوان یک ابزار برای مدیریت از دست دادن آن ، به عنوان یک غیر انتفاعی, عمومی, شهرداری, ابزار که همه ما به دنبال انجام دهید این است که پوشش هزینه های ما," Willenbrock گفت. "ما بیشتر نگران جامعه در این نقطه است. آن را کاملا چند زندگی-دستمزد شغل و خانواده خواهد شد که نهفته در اینجا."

مشتریان از این ابزار به احتمال زیاد برای دیدن حداقل برخی از افزایش در نرخ اگر آسیاب باقی مانده بسته اما Willenbrock گفت: مقامات در حال تلاش برای مدیریت آن است.

در یک بیانیه عمومی, او گفت:, ابزار "کار کرده است به گونه ای خستگی ناپذیر در طول چند سال گذشته برای کاهش ضربه به ما ratepayers ساختمان قوی ذخایر مالی و نرخ تثبیت حساب ساخت هدف کاهش هزینه و بهبود موقعیت مالی ما از طریق refinancing بدهی و کاهش از دست دادن پتانسیل (Ponderay روزنامه) با پیدا کردن جایگزین خریداران ما آبی منابع است."

Pend Oreille شهرستان بود دست و پنجه نرم کردن با بیکاری بالا و قبل از همه گیر و تلاش های اخیر برای جذب صنعتی دیگر کارفرمایان تولید گسترده مخالفان. در ماه ژانویه پس از ماهها محدود ارتباطات PacWest سیلیکون تایید آن را به طور نامحدود متوقف کردن برنامه برای تال بود که خشم ساکنان شهرستان و Kalispel قبیله از سرخپوستان که در بازدید از این پروژه به عنوان یک خطر زیست محیطی.

سخنگوی-بررسی منتشر شده در روزنامه از امپراتوری داخلی کاغذ Co. در Millwood. روزنامه و کاغذ شرکت تابعه از Cowles Co.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن