فیل مایکلسون آگهی مسافران در رویداد برای اولین بار پس از چرخش 50 - Thu, 26 Jun 2020 PST

کرامول, Conn. – فیل مایکلسون ارقام سن ممکن است یک دارایی. بازی مسابقات برای اولین بار پس از تبدیل 50 این ماه پ

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

کرامول, Conn. – فیل مایکلسون ارقام سن ممکن است یک دارایی.

بازی مسابقات برای اولین بار پس از تبدیل 50 این ماه پنج بار عمده قهرمان شات 7-تحت 63 روز جمعه در مسافران قهرمانی به یک سکته مغزی منجر شود به آخر هفته.

Lefty گفت: شاید حکمت می آید که با سن و سال او ساخته شده است که او را به ماندن در درون خود به جای رفتن پا به پا با طولانی خود را-ضربه بازی شرکای برتر Rory McIlroy و Bryson DeChambeau.

"وجود دارد برخی از حفره های من می توانید آن را باز کنید و سعی کنید به آمار راننده اما واقعا من فقط می خواهم به آن را دریافت کنید در این بازی در بسیاری از حفره و اجازه دهید من قاچ را بیش از و به من خیلی برخورد خوب گوه عکس های این هفته گفت:" مایکلسون 2001 و 2002 برنده مسابقات.

دو بازیکن بیشتر به دلیل انصراف از coronavirus جمعه – دنی مک کارتی برای یک تست مثبت و جوانه Cauley که آزمایش منفی, اما تصمیم گرفتم به جلو و پس از بازی در کنار مک کارتی در روز پنج شنبه. شده اند وجود دارد هفت COVID-19-مربوط به برداشت.

مایکلسون در 13-تحت 127.

دور اول رهبر مکنزی هیوز به دنبال باز 60 با 68 به رها کردن به یک دوم جای کراوات با 23 سال خواهد گوردون که رهبری بسیاری از روز پس از عکسبرداری اولیه 62.

پس از برنده شدن در نقش ونگار ریگی دادن ساحل اوایل سال گذشته برای 44 PGA Tour عنوان مایکلسون بیشتر تلاش می کرد با دور بیشتر از دست رفته و کاهش نسبت خوب پس از اتمام.

روز جمعه در درخت پوشیده TPC رودخانه ارتفاعات مایکلسون ساخته شده یک دیو در دوم خود را سوراخ و قبل از حرکت کردن آنلاین. او ساخته شده او هشت birdies از سبز به سمت پناهگاه در شماره 5 و 30 در پشت نه.

در حالی که مایکلسون در حال ساخت خود را 624th PGA Tour شروع گوردون در هشتمین تور رویداد در یک ضامن معافیت.

او تا به حال نه birdies و فقط از دست رفته چند نفر دیگر از جمله در چهارم سوراخ که در آن 35-پا زدن توپ مرغک آمد به استراحت در لبه فنجان.

سابق Vanderbilt ستاره است حمل بر روی یک سنت طولانی مدت از بازیکنان جوان که دریافت یک استراحت در مجتمع پلاستیک طبرستان رودخانه ارتفاعات. از سال 1996 77 از مسابقات 98 محدودیت حامی, دعوت نامه رفته به بازیکنان با کمتر از 15 شروع می شود در این سفر و این بازیکنان باید در رفته به ترکیب برای 90 پیروزی.

"من قرار بود به بازی در سه رویداد که لغو بیش از COVID بنابراین برای آن دسته از بچه ها از شانس من و باور من به معنی جهان," او گفت:.

McIlroy به دنبال خود دور اول 63 68. او گره خورده بود برای چهارم چهار سکته مغزی خاموش شود و خوشحالم که در کشاکش.

"من می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند رفتن به پایین در اینجا, بنابراین من نیاز به یک زن و شوهر از آنهایی که خوب در طول تعطیلات آخر هفته," او گفت:. "اما این بازی احساس می کند در شکل مناسب و معقول و بدیهی است که خارج اولیه فردا و سعی کنید به عقب بر گردیم در مخلوط.

DeChambeau سوم عضو متحرک سه نفر تا به حال سرگرم کننده ترین دور از این سه. او 8 زیر پس از 67 که شامل عجیب ترین دیو از روز است.

او توپ را روی گوه شات در par-4 سوراخ 10 آمار سبد خرید راه نورد و نورد و به پایان رسید تا 428 متری از توپ را روی گوه و 48 متری از سوراخ.

اما پس از تبادل بیش از سبز و سپس پیکور بازگشت خوبی از سوراخ او از دست رفته 7-پا زدن توپ.

"من سعی کردم به آمار 35-حیاط شات و از آن بیرون آمد 50 متری و گفتم:" چه می گذرد؟'" او گفت:. وجود دارد برخی از چیزهایی که من هنوز هم به کار کردن و برخی از مسائل من به وضوح درک نمی کنند و در عین حال با wedging."

مک کارتی را باز دور 67 گفت: او شروع به شروع به احساس بیمار پنج شنبه شب و آزمایش مثبت برای ویروس صبح جمعه.

"من از خواب بیدار در وسط شب اضافی با درد و درد و احساس چیزی بود," او گفت:. "من احساس می کردم تنها چیزی که به انجام آزمایش در آن نقطه قبل از من رفت و به این دوره است."

Cauley که باز با 69, دو تست منفی جمعه. او انصراف "از فراوانی از احتیاط برای همسالان من و همه درگیر با مسابقات," او گفت:.

Matt Wallace عضو سوم از گروه خود teed با خودش زود جمعه, شات 72 به دست برش.

"من احساس خودم بهتر از" او گفت:. "من بازی با یک شانس برای تغییر زندگی حرفه ای من اگر من برنده پس چرا من نمی بازی ؟ آن را سیاه و سفید برای من بود. من تست منفی و من می تواند بازی کند."

مک کارتی سوم PGA Tour بازیکن برای تست مثبت برای این ویروس پس از آن راه اندازی مجدد و دوم این هفته به کامرون قهرمان که انصراف سه شنبه.

نیک Watney انصراف فقط قبل از دور دوم از هفته گذشته RBC میراث قهرمانی. روزنامه سیمپسون, گریم مک داول بروکس Koepka و برادر خود را تعقیب نیز خارج از مسافران پس از آمدن به تماس با افرادی که به این ویروس.

مک داول و بروکس Koepka را ویلچرهای هر دو آزمایش مثبت است. سیمپسون اشاره به مثبت شدن تست از یک عضو خانواده است.

Collin Morikawa همچنین عنوان شده است اما نه به خاطر COVID-19. 23 ساله کالیفرنیایی از دست رفته قطع شده برای اولین بار در تور PGA حرفه ای پس از دور 72-71.

Morikawa ساخته شده بود 22 مستقیم کاهش پس از تبدیل طرفدار چنین طولانی ترین خط از تایگر وودز خود را آغاز کرد PGA Tour حرفه ای با 25 متوالی کاهش است.

"آن محدود بود به اتفاق می افتد در برخی از نقطه" Morikawa گفت. "چه کسی می داند که که خواهد بود. اما در حال حاضر من حدس می زنم ما در حال رفتن به صحبت در مورد آن و من می رفتن و فقط رفتن را به هفته آینده. من قصد دارم به یاد بگیرند که بسیاری از این هفته است."

باران وجود دارد در هوا برای شنبه با بازیکنان در گروه, رابطه جنسی در تروی آغاز شده و در اولین و 10th كم.

کلارک استون بومی Joel Dahmen شات 2-تحت 68 و گره خورده است برای 42nd هشت سکته مغزی منجر شود. Dahmen خود را باز کرد دور توسط نورد در 26-پا زدن توپ مرغک در شماره 1. او دیو در شماره 8 به عقب نشینی به, حتی, اما در پشت صحنه با بازگشت به عقب birdies در اطراف به نوبه خود. UW گراد ساخته شده 18-پا زدن توپ در 9 و گیر شات دوم خود را در عرض پنج متر در 10.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن