PGA Tour میسازد از برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد

با هدف از سرگیری بازی در مسابقات ماه آینده در Texas PGA Tour مقامات روز چهارشنبه برشمرد روش های ایمنی آنها قصد

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

با هدف از سرگیری بازی در مسابقات ماه آینده در Texas PGA Tour مقامات روز چهارشنبه برشمرد روش های ایمنی آنها قصد پیاده سازی از جمله لایه هایی از coronavirus تست برای بازیکنان ویلچرهای و حمایت از پرسنل. تور را به طرح محدود کردن جنبش از بازیکنان در طول حوادث که انجام خواهد شد بدون تماشاگر و تشویق گلف بازان به منزوی کردن خود از زمانی که در زمین گلف.

با وجود این مقررات که گذاشته شد در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران تور مقامات که میزبانی مسابقات در دو ماه نشان داد که آنها نیز آماده و مایل به عقب ،

"فقط برای اینکه کاملا روشن ما در حال رفتن به بازی اگر ما نمی تواند انجام دهد آن را در یک محیط امن و سالم برای همه ما حوزه" تایلر دنیس تور معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس عملیات گفت.

چارلز شواب چالش آن آغاز خواهد شد 11 ژوئن در استعمار کشور باشگاه در فورت ورث برای اولین بار از چهار رویدادها در تجدید نظر برنامه اعلام شده توسط PGA Tour ماه گذشته. هر یک از این حوادث خواهد بود بازی بدون تماشاگر. تور چیده شده برای بازیکنان بود و رفت به مسابقات اگر چه آن اذعان وجود دارد ممکن است اتاق به اندازه کافی در آن پرواز برای کل میدان.

این تور همچنین گفت: وجود حدود 25 بازیکنان زندگی در خارج از ایالات متحده که برای رسیدن به حداقل دو هفته قبل از مسابقات به رعایت دستورالعمل های قرنطینه برای مردم سفر از کشورهای خارجی است. اندی لوینسون, تور معاون ارشد رئیس جمهور برای مسابقات اداره گفت: این تور با همکاری با مقامات فدرال به منظور تسهیل در بازگشت از بازیکنان و ویلچرهای نه زندگی در ایالات متحده و که او "خوش است که رفتن به رخ می دهد."

همه بازیکنان توپ جمع کن را انتخاب کنید و مسابقات کارمندان و کارکنان — حدود 400 نفر — تست خواهد شد برای coronavirus قبل از مسافرت. در بدو ورود در مسابقات آنها را آزمایش می شود دوباره. آنها همچنین نمایش به صورت تب و با پر کردن یک پرسشنامه سلامت به احتمال زیاد در این هتل ها که در آن تور امیدوار به خانه اکثر بازیکنان. در طول هفته از مسابقات کسانی که رفتن به این سایت به کار و یا داوطلب خود را متوسط در نظر گرفته شود و خواسته می شود برای پر کردن یک پرسشنامه سلامت.

یک بازیکن تست مثبت برای coronavirus مورد نیاز خواهد بود برای خروج از این مسابقات و شروع یک دوره انزوا. تور مقامات گفت: آنها یک شماره خاص از آزمايش مثبت در ذهن است که می تواند در مسابقات لغو شود اما آنها اذعان کرد این یک نتیجه است که باید وزن.

تور مقامات اصرار داشت که coronavirus تست که تور برای پرداخت سازش نیست و یا تجاوز تست منبع یا منابع پزشکی از جامعه ميزبان.

تور برنامه ریزی دقیق در 37 صفحه یادداشت توزیع شد به صدها نفر از بازیکنان کارکنان و اعضای رسانه ها. آن را با تمرکز بر چگونه بازیکنان را تمرین اجتماعی فاصله در این دوره در عمل محدوده در مصاحبه ها و در اتاق قفل.

بسیاری از ویژگی های استاندارد به نمونه مسابقات خواهد بود از دست رفته در ماه آینده از جمله اعضای خانواده از بازیکنان که نمی شود مجاز در زمین گلف. سنتی دادن بین رقبا در پایان دور نمی شود مجاز و دنج به ثمر رساند چادر در نزدیکی نهایی سبز احتمالا به جای یک جدول که در آن بازیکن می تواند ایستادن و نقد و بررسی کارت نمره خود را.

دور از این دوره بازیکنان در حال تشویق به بهداشتی کردن دست خود را پس از هر سوراخ و خواسته به بازدید از رستوران ها و کافه ها به جز takeout. در حالی که اکثر بازیکنان انتظار می رود به ماندن در تایید تور هتل های آنها می تواند اجاره خانه های خصوصی در این منطقه و یا اقامت در خانه های موتوری.

"ما هیجان زده در مورد چگونه PGA Tour می تواند نقش مهمی در جهان را بازگشت به لذت بردن از چیزهایی که ما در عشق" دنیس گفت: "برای انجام این کار در صورت مسئول است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن