پشتکار. ورزشکاری. فداکاری. ژاک هایمن را بدست آورده Maple Leafs' Masterton جایزه nod در بسیاری از راه های

ژاک هایمن که بازگشت از عمده زانو عمل جراحی بازسازی است Maple Leafs' نامزد برای NHL Masterton جایزه.تورنتو فصل

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

ژاک هایمن که بازگشت از عمده زانو عمل جراحی بازسازی است Maple Leafs' نامزد برای NHL Masterton جایزه.

تورنتو فصل از حرفه ای هاکی کانون نویسندگان نامزد hard-nosed به جلو به عنوان بازیکنی که بهترین نمونه پشتکار و مردانگی و فداکاری به این ورزش است.

هایمن پاره رباط در زانو راست در 4 بازی از دور اول پلی آف در بهار گذشته. او نمی دانست که در آن زمان که آسیب شدید بود و بقیه از هفت سری بازی برابر بوستون برونز اما رباط صلیبی قدامی در نهایت نیاز به عمل جراحی است که او را مجبور به دست اردوگاه های آموزشی و شروع این فصل است.

از بازگشت او به ترکیب on Nov. 13 و در ادامه به رکورد دوم خود را مستقیما 20-هدف فصل است. او همچنین یک کاتالیزور برای linemate Auston ماتیوز که تا به حال حرفه ای-بالا 47 اهداف است. سپرده به محافظت در اواخر بازی منجر هایمن بستن دیو Keon حق رای دادن رکورد 12 حرفه ای خالی-net اهداف فقط در 302 بازی NHL به Keon را 1,062.

"تأمل در این سال از نظر شخصی من قطعا با توانایی بازگشت از یک آسیب جدی گفت:" در مارس کنفرانس تماس بگیرید. "هر زمان شما مجروح است و صرف مقدار زیادی از زمان به دور از تیم و به دور از میدان و یخ آن را خوب به یک سال خوب و جستن به عقب.

"فقط ذهنی خوب است. از نظر من چگونه خوشحال که همه چیز معلوم شد. فقط با قرار دادن مقدار زیادی از کار را در آن مقدار زیادی از کار را به احساس کمی طبیعی است."

یک بخش کلیدی از برگها رهبری گروه و خاموش کردن یخ هایمن نیز پرکار نویسنده کتاب های کودکان و موسسه خیریه مسابقات گلف مطرح 100.000 دلار برای بیمارستان برای کودکان بیمار. او همچنین این تیم سخنگوی شما می توانید ابتکار عمل.

این لایحه Masterton یادبود جایزه شد در حافظه تنها بازیکن در تاریخ NHL به مرگ به عنوان یک نتیجه مستقیم از آسیب رنج می برد در طول یک بازی. 31 نامزد اعلام خواهد شد شنبه در حالی که رای گیری آغاز شده و جمعه به صورت عمده جوایز از جمله هارت (با ارزش ترین بازیکن) نوریس (بهترین defenceman) و کالدر (rookie از سال).

NHL مراسم اعطای جوایز در اصل برنامه ریزی شده برای تاریخ 17 ژوئن در لاس وگاس شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر.

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن