پاتریک اشمیت: اجازه ساخت قانون و نظم است. ما شروع به بازاندیشی پلیس

این لحظه در امریکا نیست ایجاد شده توسط ترسناک از یک قتل به تنهایی اما با یک میراث از ظلم و ستم. با این وجود کش

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

این لحظه در امریکا نیست ایجاد شده توسط ترسناک از یک قتل به تنهایی اما با یک میراث از ظلم و ستم. با این وجود کشتار جورج فلوید و کار از معترضان به باز کردن یک پنجره: ما دیگر صحبت کردن در مورد پلیس اصلاحات. ما در حال تجدید نظر در مفهوم و نقش پلیس خود را.

آن را یک فرصت و اعتقاد دارم که باید پیوست توسط مردم از سراسر طیف سیاسی.

من یک بار دیدم چرا.

چند سال پیش من این افتخار به نام برای هیئت منصفه خدمات در شهرستان رمزی و به پایان رسید تا به عنوان مباشر شش فرد داوران در مستی رانندگی آزمایشی. متهم یک مرد سفید پوست در اواخر 20s شده بود برای یک عروسی و یک برادری دوستان زمانی که او کشیده شد و بیش در سنت پل به صورت مشکوک به مسمومیت. او ادعا: دوست دختر خود را در حال رانندگی شده است. این مسئول اظهار داشت که او شناسایی مرد رانندگی قبل از او خود را تبدیل چراغ و که این دو حزب را برانگیخت به سرعت خارج شد SUV و ساخته شده داستان قبل از او می تواند به نوبه خود یک گوشه و جلو و پشت وسیله نقلیه متوقف.

من داوران شد و متنوع به عنوان آن باید باشد: یک حومه خانواده مرد سفید و کمی جوانتر از من یک سفید تاجر که صحبت از داشتن یک نماینده ریگان در سال 1980; بازنشسته زن سفید; یک زن آمریکایی آفریقایی تبار یک مددکار اجتماعی حرفه ای و یک مرد سیاه و یک مکانیک ماشین.

ما در بر داشت یک چیز با هم مشترک اند. در مذاکرات هر گفته خود بی اعتمادی منجر افسر پلیس است. ارزیابی حقایق همه منصفه با تخفیف کهنه افسر اعتماد به نفس در قدرت خود را از شناخت و ادراک است. آنها به کمی وزن به همخوانی شاهد یک افسر دوم. آنها کاملا مشکوک از شکاف در ضبط ویدئو تولید شده توسط یک "اشتباه" زمانی که افسر تبدیل خودرو دوربین در. عمدی و فاسد عمل بسیاری از موافقت کرد.

هیئت منصفه به اشتراک گذاشته دلایل و تردید خود را. به تجربیات زندگی پخش شده توسط آمریکایی های آفریقایی تبار و همکاران و حتی مسن جمهوری خواه صحبت از بی اعتمادی به دنیا آمد و از خواب و درمان در مورد مواد مخدر.

ما تا به حال هیچ عشق برای متهم شخصیت و با وجود توافق ما است که او احتمالا تا به حال شده است راننده مذاکرات ما نمی گذشته بیش از یک ساعت. تبرئه شد.

من سمت چپ راضی در داشتن انجام وظیفه مدنی بود اما هنوز هم بی قراری. این متهم نگران من است. او smirked. او ممکن است نوشیدن و رانندگی دوباره. هیچ یک از ما می خواست که. اما ما نمی تواند اعتماد منبع شواهد علیه او. ترک Ramsey County courthouse که بعد من می دانستم که پلیس در ضرب و شتم از دست داده بود ایمان حتی برخی از محافظه کارانه تر شهروندان است.

با وجود آشکار بخش امروز ما شروع با منافع مشترک. در واقع همانطور که اشاره شد توسط دانشگاه ییل قانون پروفسور جیمز فورمن جونیور در کتاب خود "قفل کردن خود ما" (2018) بسیاری از سیاه سیاستگذاران و قضات پشتیبانی جنگ با جرم و جنایت آغاز شد که در دهه 1970 به عنوان آنها به دنبال راه هایی برای جلوگیری از جوامع از اینکه از هم جدا با مواد مخدر و قتل است. غم انگیز است که جنگ وحشتناک اثر بود به militarize پلیس و رانندگی جرم حبس. آن را واضح تر از همیشه است که ما را به جرم بیش از حد و نگاه به پلیس به عنوان پاسخ به بیش از حد بسیاری از مشکلات است. که تغییر خواهد کرد و باید تغییر کند.

آزادی در پیشرفت صلح آمیز جوامع است. اما کسانی که خواستار "قانون و نظم" معمولا فراموش نکنید "قانون" ، حکومت قانون نیست یک مفهوم ساده است اما آن را قطعا به این معنا نیست "قوانین بی رحمانه اجرا" و یا "هر آنچه در آن طول می کشد."

زمانی که پلیس نبرد و سرکوب جامعه خود آنها از دست دادن اعتماد مردم به آنها خدمت می کنند و نظم همیشه باقی می ماند یک سراب است. قانون ساخته نیست بهتر است با ساخت و اجرای قانون شدیدتر بیشتر فیزیکی کمتر و آمرزنده است. این نوع از پلیس اعتماد از بین می برد و تضعیف می کند این قانون خود را. ما فقط نیاز به قوانین اجرا منصفانه انسانی و آبرومندانه است.

ما تلاش کرده اند بسیاری از اصلاحات — body دوربین های پلیس بررسی تابلوهای د-تنش های آموزشی — تنها برای محققان برای پیدا کردن کمی معنی دار اثر است. من منصفه نمایش داده می شود یک نتیجه ناخواسته بیش از حد: که ما نمی توانیم فرض کنیم یک گناه توضیح برای شکست پلیس به نوبه خود بر روی دوربین های خود را که با توجه به مطالعات اتفاق می افتد به اندازه 20% از زمان.

جزئی اصلاحات تلاش برای مهار نیروی بیش از حد نیست آواره خصمانه فلسفه است که در حال حاضر هدایت ایالات متحده به جهان بالاترین حبس هستند. فقط به عنوان مهم آینه دید عقب در نیم قرن گذشته نشان می دهد که نظامی پلیس و استفاده بیش از حد از قانون کیفری نیز تولید فراگیر با هدف قرار دادن جوامع رنگ بیش از بزه و جرائم. از دست دادن اعتماد من با داوران است و حتی عمیق تر از من فکر کردم.

در این تقاطع و سپس به "نظم و قانون" در دستور کار نیست اما کمتر: یک کوچکتر و تخصصی تر نقش برای اجرای قانون و تخصص است.

امریکا نمی خواهد پیدا کردن اجماع در اطراف یک شعار مانند "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" اما ما می توانیم نگاهی تازه به این سوال که آیا ما نیاز به پلیس? پلیس نمی تواند پاسخ و یا حتی اولین واکنش به موقعیت هایی که ریشه های خود را در سلامت روحی و روانی و یا نابرابری درآمد. و آهسته راه بازسازی اعتماد خواهد آمد در روش است که رشد در همکاری با جوامع و نه در برابر آنها.

تا زمانی که حزبی تقسیم در ایالات متحده باقی می ماند یک فرهنگ جنگ ملی گفتگو در مورد اجرای قانون متوقف خواهد شد ، اما مگر ما در آغوش این فرصت را ما نمی خواهد که عدالت و ما نمی خواهد که صلح و هیچ مقدار از پلیس به منظور به ارمغان بیاورد یا نه.

پاتریک اشمیت استاد علوم سیاسی و مدیر شرکت حقوقی مطالعات برنامه در Macalester College. توییتر: @pdwschmidt.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب