صدای دیگر: از 3 تریلیون دلار در coronavirus کمک نمی رویم به زادگاه امریکا

Coronavirus است wreaking ویران در شهرهای کوچک و شهرستانها در سراسر امریکا است. یک بار دیگر دولت فدرال نادیده گ

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

Coronavirus است wreaking ویران در شهرهای کوچک و شهرستانها در سراسر امریکا است. یک بار دیگر دولت فدرال نادیده گرفته و به زندگی شهروندان خود در خارج از شهرستانها بزرگ است. از 3 تریلیون دلار در coronavirus کمک نمی رویم به زادگاه امریکا اما به شهرداری.

مستقیم تسکین هدف قرار داده بود تنها به جوامع از 500,000 نفر یا بیشتر. است که برگ های زیادی از آمریکایی ها است.

کنگره می تواند برخی از امداد — اگر سیاسی جهان اهمیت می دهد به نشان می دهد که شهرهای کوچک و از شهرهای مهم. دو حزبی ایالات متحده> سنا لایحه ارسال دلار به جوامع کوچکتر برش از بودجه را از طریق در حال حاضر موجود coronavirus تسکین قانون — از قضا به نام مراقبت در عمل فراهم می کند امداد تنها به مناطق بزرگ شهری.

دولت و شهرداری کمک برای بازیابی و انتقال و یا هوشمند عمل خواهد گسترش 500 میلیارد دلار در coronavirus امداد رسانی به شهرهای کوچکتر به شهرهای بزرگ و شهرستانهای استان است. کنگره باید به سرعت عمل; coronavirus آورده ناگهانی و فاجعه به جوامع در سراسر امریکا است. که در بالا از مبارزات بسیاری از جوامع در میانه امریکا در حال حاضر از نرخ بیکاری بالا به برخورد با مواد مخدر بحران است.

بسیاری از شهرهای کوچکتر تکیه بر درآمد حاصل از جشنواره و یا هر دو سال است که تساوی گردشگران به شهر — کسانی که وقایع لغو شد. محلی mom-and-pop متل خراب کردن چهره با آن لغو شد که پر از اتاق برای چند روز یا یک هفته.

Volunteer fire departments که بستگی به بودجه از بخش حمایت مالی جشنواره و یا شام مالی هستند که از نظر مالی توسط انسان تاثیر ویروس.

میانه امریکا خرس فشار از ویروس با کمی تسکین. در کوچکتر شهرداری ها, شهر و شهرستان, کارگران شده اند furloughed از جمله ضروری ارائه دهندگان خدمات ایمنی, آتش نشان و پلیس. خدمات آمبولانس قطع شده است. وجود ندارد پول برای تعمیر جاده های آسیب دیده سیل بهار.

ایالات متحده همایش شهرداران وارد یک پایگاه داده از اثرات خیره کننده از coronavirus بحران در شهرستانها در سراسر امریکا است. کاهش بودجه اخراج و furloughs, خاموش شدن ناگهانی از خدمات عمومی لغو برنامه ریزی زیرساخت های تعمیرات.

با بسیاری از مردم از کار آب و فاضلاب پرداخت قبض تاخیر تنها اضافه کردن به مبارزات کوچکتر شهرستانها و شهرهای کوچک.

قبل از ظهور coronavirus هزاران نفر از شهرهای کوچک در تلاش بودند از طریق postindustrial دوران به سختی پایان می رسد دیدار. در حال حاضر چشم انداز برای آینده تلخ است با واقعی یا موثر ورشکستگی از شهرها و استان ها. تهدید ضروری خدمات روزمره — از رفع شکسته آب اصلی برای ترمیم یک حفره.

بازیابی وجوه ارائه شده باید به بسیاری از شهرها و شهرستانهای تحت پوشش مقررات موجود virus قانون کمک. کنگره باید ارائه برخی از کمک به میانه آمریکا است. عبور هوشمند عمل می تواند یک شروع است.

— Pittsburgh Post-Gazette



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب