مداوم Latah نهر تلاش های پاکسازی دریافت $1.75 میلیون افزایش از دولت - Sat, 04 Jul 2020 PST

اسپوکن حفاظت منطقه را دریافت خواهد کرد $1.75 میلیون دلار در قالب کمک های مالی و وام از دولت, محیط زیست, اداره

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

اسپوکن حفاظت منطقه را دریافت خواهد کرد $1.75 میلیون دلار در قالب کمک های مالی و وام از دولت, محیط زیست, اداره به ادامه پاکسازی Latah Creek یک انشعاب از اسپوکن رودخانه که از دیرباز گرفتار سویفت, فرسایش خاک, درجه حرارت بالا و رواناب کشاورزی.

"وجود دارد یک تن از کار که نیاز به اتفاق می افتد در این حوضه گفت:" میچ Redfern کیفیت آب اجرای سرب برای هر دو Latah نهر و Palouse رودخانه برای محیط زیست بخش.

از پول 1 میلیون دلار تعیین شده است کنار گذاشته شده حفاظت منطقه برای وام های کم بهره به کشاورزان منطقه برای خرید تجهیزات است که کمتر مخل خاک در کشت گسترش در حال حاضر طولانی تلاش برای تغییر شیوه های کشاورزی در طول 60 مایل طولانی جریان است که همچنین با نام جلاد نهر. نیم میلیون دلار در اعطای پول استفاده خواهد شد به ادامه تلاش برای رسیدن به منطقه کشاورزان به اتخاذ هیچ-تا شیوه های کاشت و انطباق با Latah نهر دیگر انواع حفاظت خاک تلاش است که دیده می شود موفقیت در جای دیگر در امتداد اسپوکن رودخانه و در سراسر کشور گفت: والت Edelen منابع آب مدیر برای حفاظت از منطقه است. در نهایت 250.000 دلار خواهد بود تغییر شکل استفاده می شود حدود یک چهارم مایل از نهر خط ساحلی در مالکیت خصوصی در نزدیکی Valleyford است که به خصوص حساس به فرسایش خاک ،

که کار خود ادامه خواهد داد و تلاش های قبلی در تثبیت در مجاور ملک بالادست Edelen گفت. این نشان می دهد که انگیزه های مبتنی بر رویکرد حفاظت از محیط زیست منطقه و محیط زیست وزارت گرفته اند برای کاهش کدر آب در نهر است که جریان به طور مستقیم به Spokane رودخانه در نزدیکی دره صلح آمیز باعث معجونی از قهوه و روشن جریان شده اند که به خوبی مستند شده توسط عکاسان و حفاظت قرار گرفتند.

"برای کشاورزی ما در حال تلاش برای بدست آوردن مردم را به یک نگاه متفاوت و یا یک دیدگاه متفاوت از آنچه آنها انجام می دهند در حال حاضر و اگر آنها در حال فکر کردن در مورد در حال حرکت پس از آن ما در حال آماده به حرکت آنها را" Edelen گفت. "هیچ مردم وجود دارد که بسیار سرسخت خود را در شیوه های مرسوم و آنها در حال رفتن به غار. و ما در حال رفتن به صرف زمان ما در تلاش برای متقاعد کردن آنها."

آلودگی در Latah نهر خواسته دعوی از اسپوکن ice watch ltd دادخواهی است که در سال 2018 حل و فصل شد با توافق با اداره محیط زیست تماس با مالکان در حوزه آبخيز و اتخاذ برنامه هایی برای بهبود. جری سفید جونیور, Spokane, ice watch ltd گفت: پول اضافی به صندوق انگیزه برای پاک کردن نهر خوب بود اما رگولاتور همچنین نیاز به آماده به دنبال اجرای برای کشاورزان و دامداران تمایلی برای کاهش آلودگی آمدن از زمین های خود را.

"تا زمانی که هر دو از کسانی که همه چیز در حال کار در کنسرت ما قصد داریم مشکلات در این جلاد حوضه سفید" گفت.

کار بر روی ثبات نهر تخت نزدیک Valleyford است که انتظار می رود برای شروع در پاییز 2021, Edelen گفت. در این میان حفاظت منطقه – که اعطا کمک هزینه و وام پول از طریق یک فرایند رقابتی – کار خواهد کرد برای ایجاد گروه ذینفعان در حوزه آبخيز به تنظیم پارامترها برای صاحب ملک برنامه های کمک.

که می تواند شامل جبران تولید کنندگان برای زمین استفاده از آنها به عنوان مناطق بافر بین آب و محصولات وام برای خرید no-till تجهیزات و اقدامات دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن