المپیک, قایقرانی, قهرمان McBean به یاد ورزشکاران که آنها در حال نوشتن داستان خود را

Marnie McBean پیام برای کانادا ورزشکاران المپیک: با این حال آنها حرکت این دوران آشفته خواهد شد بخشی از یک داست

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

Marnie McBean پیام برای کانادا ورزشکاران المپیک: با این حال آنها حرکت این دوران آشفته خواهد شد بخشی از یک داستان آنها بگویید برای بقیه زندگی خود را.

جمعه, علامت یک سال از مراسم افتتاحیه موکول توکیو المپیک و سه مدال طلای المپیک در قایقرانی و کانادا chef de ماموریت برای توکیو نوشت: نامه ای به کانادا تیم.

"من نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که: آنچه امروز است ؟ آن است که یک شناخت از دست رفته سال ؟ و یا یک جشن یک سال ؟ در هر صورت این بخشی از داستان خود را" McBean نوشت.

"همه چیز است (یا نیست) اتفاق افتاده است در شش ماه گذشته و آنچه اتفاق خواهد افتاد در سال آینده بخشی از داستان خود را."

کانادا آماده به ارسال آن بزرگترین تیم تا کنون به توکیو قبل از COVID-19 همه گیر آورده جهانی ورزش های جهان را به زانو در ماه مارس است. کانادا اعلام کرد که نمی خواهد رفتن به بازی اگر آن برگزار شد و در این تابستان. در روز کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که هل دادن بازی ها یک سال است.

در حالی که ورزشکاران دانست و آن را حق تصمیم گیری آن دل و روده غم انگیز با این وجود. ورزشکاران نخبه تکیه بر روال و توانایی به دقت هدایت دوره های خود را به عنوان بهترین آنها می تواند به طور ناگهانی به آینده بود عظیم ناشناخته است.

"ورزشکاران باید از طریق بسیاری," McBean گفت: کانادا ، "اول آن شوک. اکسیژن اتاق را ترک کرد و هنگامی که گفتیم به المپیک نمی رویم به اتفاق می افتد.

"و سپس آن را نه فقط فیزیکی ناآرامی های آن روان ناآرامی زمانی که ورزشکاران که استفاده می شود به پارکینگ استرس خود را و احساسات خود را بیان فیزیکی. و بنابراین بسیاری از ما پیام رسانی برای مدت زمان طولانی بود: اجازه دهید بفهمند که ما سلامت روانی ، بیایید روی آن تمرکز کنید. و این همان پیام را برای همه کانادایی ها درست است؟"

McBean یکی از کانادا ترین تزئین المپیک. او ردیف به یک جفت از مدال طلا در بازی های المپیک 1992 بارسلونا و سپس طلا و برنز در سال 96 در آتلانتا.

52 ساله گفت: او هنوز هم به او می گوید المپیک داستان در دهه های بعد و تاکید کرد به کانادا ورزشکاران "چگونه آنها در حال پر کردن صفحات (خود) را به آنها است."

"طرح خود بود که در سطل زباله ریخته اما به هدف خود نمی شد. . . داستان خود را ادامه می دهد," او نوشت. "شما می آیند تا با یک برنامه ریزی و شما و تیم خود هستند بدانند آن.

"این چیزی است که شما همیشه انجام می شود — همه چیز شکل و رشد است. چگونه به شما این است که داستان خود را."

McBean وجود دارد گفت: در حال حاضر شده است داستان منحصر به فرد از موفقیت در این تاریخی وقفه ناشی از کوروناویروس.

کشتی المپیک قهرمان اریکا Wiebe خود را آغاز کرد MBA امریکا برنامه مطالعات در ملکه/دانشگاه کرنل. همزمان شناگر ژاکلین Simoneau بود valedictorian از فارغ التحصیلی کلاس در Vanier کالج. Rugby sevens بازیکنان Pam Buisa سازماندهی یک زندگی موضوع تجمع صلح در ویکتوریا پشتیبانی شده توسط همکار بازیکنان راگبی Josiah Morra و خیریه ویلیامز.

شده اند وجود دارد حتی رقابتی موفقیت. فاصله دونده Moh احمد خرد خود را در کانادا رکورد در 5,000 متر شده است.

McBean معتقد است که سال آینده بازی خواهد بود حتی بهتر از آنها بوده ام در این تابستان.

"من آمده ام تا به فکر اجرای برنامه در حال رفتن به خارج از این جهان مردم در حال رفتن به رقابت با شادی" او گفت:.

و شاید مجبور اخراج خواهد شد یک پوشش نقره ای.

"در حالی که ورزشکاران شده اند از دست رفته خود روش درمان — آنها ندارد physios و ماساژ و کایروپراکتیک کمک که آنها همیشه — آنها فقط پنج ماه از چیزی است که آنها تا به حال نشده برای سال: استراحت مناسب و بازیابی" گفت: McBean.

"من همیشه به شوخی میگویم که در بازی های المپیک ورزشکاران تمام مجرای-ضبط با هم. و من فکر نمی کنم که رفتن به عنوان شایع هنگامی که ما به توکیو 2020/01."

شده است وجود دارد هر دو خوب و اخبار بد از توکیو در هفته گذشته. المپیک سازمان گفت: سالن های خوب و منتشر رقابت برنامه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در همان زمان توکیو کمیته سازماندهی رئیس جمهور نشان داد که جهان باید این ویروس را تحت کنترل با یک واکسن یا مواد مخدر برای بازی به پیش بروید.

مردم ژاپن نیز با شک و تردید این بازی را پیش بروید با بیش از 33 درصد از کسانی که آرای گفت: آنها باید لغو شود. و در حالی که توکیو انجام داده بود به خوبی به اردک coronavirus دولت شهرستان پنج شنبه اعلام کرد آن را تا به حال در صدر 300 مورد جدید برای اولین بار.

McBean گفت: با 12 ماه و شمارش آن غیر ممکن است برای تماشای تقویم با انگشتان عبور.

"این بازی یک راه طولانی کردن و ما نمی تواند پیش بینی کند چه اتفاقی خواهد افتاد در جولای 2021 اما من نمی توانستم پیش بینی مقدار که ما می تواند انجام دهد در یک حس مثبت در پنج ماه گذشته" او گفت:. "اگر شما می خواهم به من گفت که شش ماه پیش که همه در تورنتو است که برای رفتن و کار از خانه من می خندید ،

"آنچه ما انجام داده ایم در پنج ماه گذشته باعث می شود من واقعا امیدوار برای آنچه اتفاق می افتد در 12 ماه آینده."

McBean امید مردم ریشه کن برای بازی های المپیک به اتفاق می افتد. آن معنی خواهد بود که جهان را مورد ضرب و شتم این بیماری همه گیر.

او می شنود نظرات که ورزشکاران بر این باورند که آنها باید یک استثنا. که مردم از دست عزیزان و مشاغل از دست رفته. اما ورزشکاران گفت: هیچ تفاوتی ندارد.

"ورزشکاران می خواهید به عقب بر گردیم (به کار)," او گفت:. "برای بسیاری از ورزشکاران و ورزش حرفه ای خود را.

"و مانند بسیاری از مردم که گذاشته شده و به خانه فرستاده ورزشکاران گذاشته شده و به خانه فرستاد. آنها می خواهند به بازگشت به کار. آنها می خواهند برای حمایت از خانواده خود را. آنها می خواهند برای حمایت از جوامع خود."

توکیو دهندگان بانکی در یک بازی ساده. در حالی که سازمان دهندگان گفت: تعداد ورزشکاران باقی خواهد ماند نجس دیگر گزینه ها شامل برگزاری رویدادها با طرفداران.

McBean کانادا معتقد است ورزشکاران خواهد بود آماده برای هر چیزی.

"این بازی در حال رفتن به نگاه متفاوت" او گفت:. "و بدون در نظر گرفتن میزان ساده ورزشی را نگاه شگفت انگیز است.

"ورزشکاران نمی قطار برای آتش بازی. آنها در حال آموزش برای آگهی ها و رنگ ها. بنابراین در حالی که طرفداران در غرفه کاملا می خواستم و کمک قابل توجهی به المپیک روح نتیجه و دل شکستگی و شادی و جشن همیشه می آید از میدان بازی است. و این چیزی است که کانادا ورزشکاران لیزر متمرکز و امیدوار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن