غیر دودویی ورزشکاران مرور کانادا ورزشی با کمی سیاست کمک

بازی مردان و زنان هاکی می توانید مانند یک میدان مین برای کت فرگوسن.41 ساله از اتاوا غیر دودویی کسی نیست شناسای

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

بازی مردان و زنان هاکی می توانید مانند یک میدان مین برای کت فرگوسن.

41 ساله از اتاوا غیر دودویی کسی نیست شناسایی منحصرا به عنوان مرد یا زن.

فرگوسن ترجیح جنسیتی خنثی ضمایر "آنها" و "آنها" در اشاره به خود به جای "او" و "او." هم تیمی های خود به زنان تیم هاکی سعی کنید به یاد داشته باشید که.

"بسیاری از این زنان شناخته شده اند من از آنجایی که من بچه بودم" فرگوسن گفت: کانادا ، "من به نام" او " زیادی در هاکی اما دختران خیلی خوب برای خودشان درست کن."

فرگوسن نمی مطبوعات ضمایر در نر هم تیمی.

"به طور معمول مردان هاکی رختکن نیست بیشتر دوستانه به هویت های دیگر و سکسوالیته و تمام چیزهای که" آنها گفت.

"من هنوز هم احساس می کنم مثل من می خواهم به می گویند:" من می دانم که شما بچه ها را خواستار شده است من "او" اما این هویت من.' این فقط یک وانت beer league, گروه, اما آن را به خوبی احساس شما را به نگه داشتن اسرار و یا عصبی می شود."

سارا Petrucci رشد فوتبال بازی با هر دو مردان و زنان در Bolton, Ont.

Petrucci پنج سال دروازه بان برای دانشگاه تورنتو فوتبال زنان تیم آغاز سفر به سوی شناسایی به عنوان غیر دودویی.

"من احساس تا حد زیادی زمانی که من در حال بازی برای تیم اول دانشگاه یا دانشکده است که من تا به حال برای مطابقت با هویت خاص از آنچه در آن به معنای یک زن ورزشکار" 27 ساله گفت. "من همیشه احساس بسیار ناراحت کننده با آن. من احساس اعتماد به نفس در خودم و در آن نشان داد در بازی توانایی های خود.

"من هرگز به شدت احساس مانند یک مرد یا زن در حال رشد است. من واقعا به فضا به بیان است که تا زمانی که من واقعا فکر کردم خودم را."

فرگوسن که به عنوان یک دختر پرانتز برای قضاوت از مردم حتی در زنان هاکی جایی که آنها پیدا کردن اطلاعات بیشتر در پذیرش.

"بازی در لیگ شرکت و ارائه به عنوان مرد حتی اگر من خیلی پذیرفته شده در لیگ برتر در تیم من من همیشه عصبی راه رفتن به میدان جنگ که کسی در میدان جنگ و یا در حال تماشای بچه های خود تمرین در حال رفتن به می گویند:" هی چه کسی است که مرد و به همین دلیل است که او برای رفتن به یک زنان تغییر اتاق؟'" فرگوسن گفت.

"وقتی که من راه رفتن به میدان جنگ وقتی من یه بازی من قرار داده و من hoodie بر سر. من پنهان که من راه رفتن به میدان جنگ.

"من می ترسم که کسی در حال رفتن به ایجاد بوی بد در مورد 'چرا این فرد وجود دارد؟" سپس من قصد دارم به فشار یک دسته کامل از حقوق بشر و مسائل در آنها است."

لایحه C-16 به تصویب رسید در سال 2017, اضافه هویت جنسی و جنسیتی بیان به لیست ممنوع اساس تبعیض در حقوق بشر کانادا, قانون پیوستن به جنسیت و نژاد و مذهب گرایش جنسی سن و ناتوانی در میان دیگران.

جسی Thompson, همجنسگرا را یک بازیکن هاکی از Oshawa, Ont., توپ نورد در ورزش تغییر سیاست برای ترانس ورزشکاران با تشکیل پرونده شکایت انتاریو دادگاه حقوق بشر در سال 2013. آموزش و پرورش در نما ورزشکاران در حال حاضر اجباری برای همه انتاریو جزئی هاکی مربیان, مربیان و مدیران است.

برخی از سازمان های ورزشی در حال حاضر فراجنسیتی سیاست هایی که لزوما ترکیب غیر دودویی ورزشکاران است.

کانادا مرکز اخلاق در ورزش منتشر سیاست و راهنمای عمل برای ایجاد فراگیر محیط برای اطلاعرسانی در عین حال متحده این دستورالعمل نمی آدرس غیر دودویی مردم است.

این CCES شروع به کار در منطقه که با دعوت از کانادا ورزشی سازمان برای شرکت در یک نظرسنجی در مورد غیر دودویی شمول است.

"ورزش های سازمان یافته خود را در اطراف این دودویی درک از جنس" CCES رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت پل Melia گفت.

"شمول است که در مورد ساخت اتاق در سیستم های موجود خود را برای مردم به حاشیه رانده شده. گنجاندن است که در مورد ایجاد یک سیستم جدید که در آن هر کس احساس امن و خوش آمدید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این در مورد re-thinking, ورزش, چگونه ما در حال سازماندهی چگونه ما آن را تحویل و فکر کردن در مورد چگونه می توان آن را در راه است که به ایجاد امن و استقبال فضاهای ترانس افراد و شرکت های غیر دودویی افراد."

ده ورزش ملی سازمان های هشت استانی ادارات ورزش و یک جفت از جامعه ورزش گروه های ابراز علاقه در این نظر سنجی Melia گفت.

"زمانی که من فکر می کنم غیر دودویی جنسیتی-مایع و جنس غیر منطبق با مردمی اگر ما در حال داشتن یک سیاست و ما در حال تلاش برای کار در یک فایل باینری اما هویت ما متناسب نیست به باینری پس ما کجا سقوط در این خاکستری فضا؟" Petrucci پرسید.

Melia امیدوار کانادا ورزشی سازمان ها می خواهند به آغوش جنسیتی تنوع.

"حقیقت این است که اگر ما تا پایان سهوا و یا در غیر این صورت تبعیض آمیز بر اساس جنسیت آن را تا قبل از دادگاه حقوق بشر بدون شک" او گفت:.

احساسات تبدیل گرم در اطراف جنسیتی و عدالت هنگامی که مالی ریسک و پاداش افزایش است. زنان در ورزش در حال تبدیل شدن به یک جنسیت میدان نبرد.

"آن را بر اساس یک ترس یا نگرانی که یک مرد در حال رفتن به رابجای دیگری جا زدن یک زن در ورزش رقابت" Melia گفت. "همانطور که من درک می کنم آن را از ورزش مورخان شده است وجود دارد هرگز یک حادثه از یک نر جعل هویت یک زن به سعی کنید برای برنده شدن در یک مسابقه ورزشی."

آفریقای جنوبی دونده کاستور Semenya و ورزشکاران زن مانند او با تستوسترون طبیعی محروم از مسابقه برخی فواصل بین المللی مگر اینکه آنها تحت درمان هورمونی شش ماه قبل از مسابقه.

آیداهو شد اولین دولت ایالات متحده در ماه مارس به نوار فراجنسیتی زنان از شرکت در دختر یا زنان ، این قانون است که تحت یک چالش آمریکا در دادگاه فدرال.

آریزونا است پس از معرفی مشابه قانون.

"مردمی که استدلال می کنند که مردم در حال رفتن به رابجای دیگری جا زدن فرد دیگری جنسیتی به خصوص نر فرد که مایل به بازی در یک تیم, من واقعا فکر نمی کنم که رفتن به اتفاق می افتد" Petrucci گفت.

فرگوسن می گوید وجود دارد غیر دودویی افرادی که نمی دانم به کجا بروید یا چه کاری انجام دهید برای درگیر شدن در ورزش است.

"اجازه دهید فقط می توانید مردم بازی ورزشی" گفتند. "بسیاری از ما فقط می خواهید به ترکیب و وجود داشته باشد و لازم نیست به نگرانی در مورد هر چیزی.

"من فقط می خواهم به بازی با دوستان من است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن