دیگر Dana White, رویای UFC مبارزه جزیره واقعی است - سه شنبه, 09 Jul 2020 PST

تصاویر برانگیخته دانا سفید ایده دیوانه بود غیر قابل انکار مست: یک هشت ضلعی نشسته در میان درختان نخل درختان بر

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

تصاویر برانگیخته دانا سفید ایده دیوانه بود غیر قابل انکار مست: یک هشت ضلعی نشسته در میان درختان نخل درختان بر روی شن و ماسه سفید, ساحل, امواج زني در بوم در حالی که مخلوط هنرهای رزمی جنگجویان معامله شد در ضربات گرمسیری خورشید.

چند ماه بعد این پروژه که به عنوان مبارزه با جزیره واقعی است و آماده برای رقابت.

و در حالی که مبارزه با جزیره است که دقیقا نمی شاعرانه صحنه برانگیخته نام آن هشت ضلعی در داخل مطبوع آرنا در ابوظبی, Yas Island نیز نشسته داخل یک حباب است که به نظر می رسد بسیار بعید است به پشت سر هم.

"این بزرگترین چیزی که ما تا کنون انجام شده" سفید گفت. "من همیشه از این طرز فکر است که وجود دارد یک راه حل برای هر مشکل است."

Coronavirus همه گیر بی سابقه است مشکل به صورت حرفه ای مدرن, ورزش, اما سفید اهرمی UFC مزایای تحرک و اندازه برای بازگشت به مقیاس کامل رقابت بسیار سریع تر از سایر لیگ ها و تورهای. سفید گفت که او هرگز نگران اینکه آیا او باید مرحله بندی را نشان می دهد اما تنها نگرانی در مورد که در آن او خواهد بود و مجاز به انجام آن است و چگونه او می تواند آن را انجام دهد با خیال راحت.

UFC رفت و تنها هشت هفته بدون رقابت قبل از برگزاری هشت حوادث در جکسنویل و لاس وگاس, اما سفید می دانستم که او را به سرعت اجرا از ایالات متحده مبتنی بر مبارزان اگر او نمی تواند پیدا کردن یک محل کمتر encumbered توسط محدودیت های مسافرتی.

بنابراین او همکاری خود را با دوستان دیرین در ابوظبی دولت به ایجاد یک مبارزه واحه. به جای ترک گرمسیری بهشت جزیره یاس مدرن مقصد توریستی با پارک های تفریحی و مراکز فرمول یک مسیر مسابقه است. ده ها تن از مبارزان و اردوگاه های خود را در حال حاضر سفر از سراسر جهان برای مبارزه با جایی که آنها در حال استراحت در اتاق های هتل لوکس و آموزش خود را نشان می دهد.

مبارزه با جزیره میزبان چهار UFC حوادث در 14 روز شروع با سه قهرمانی مبارزه در UFC 251 این آخر هفته. اگر چه UFC را به لاس وگاس در ماه اوت سفید گفت: AP او معتقد است UFC خواهد بود در جزیره یاس بارها و بارها در این سال و شاید فراتر از آن.

"مبارزه با جزیره نامعلوم در حال حاضر" سفید گفت. "من آن را دوست دارم وجود دارد. در این سفر من احتمالا رفتن به دنبال در هر دو خانه و یا محل سکونت به خرید بیش از وجود دارد. باور نکردنی, رستوران ها, هتل ها. این یک محل عالی."

حدود شش کیلومتر مربع از این جزیره شده اند از هم جدا به عنوان یک "منطقه امن" برای حدود 2000 نفر درگیر در UFC تولید بیش از سه هفته بعد. مردم رفت و از طریق یک 14 روز در قرنطینه و هر کس در داخل منطقه امن گذشت چند coronavirus آزمون.

این سازمان باشد تا سلامت و پروتکل های ایمنی است که به نظر می رسد به کار پر زرق و برق بیش از دو ماه گذشته. ارتقاء اعلام کرده است تنها چند تست مثبت با حداقل برنامه اختلالات و هیچ توجهی شیوع است.

سفید اذعان می کند او دارای مزایای قابل توجهی بیش از همتایان خود در شارژ از تیم های ورزشی. او بیش از 20 تا 24 ورزشکاران خود را نشان می دهد که حوادث تا حد زیادی اجرا به خوبی آموزش دیده و کهنه از کارکنان. UFC حتی دستگیره های تلویزیونی تولید خود را مبارزه برای ESPN و مشتریان بین المللی.

"ورزشکاران هستند که درگیر در ورزش های رزمی بیشتر در لحن به مطمئن شوید که آنها رو پاک, محیط," UFC افسر ارشد عامل لارنس اپستاین گفت. "این که آیا آن را عفونت های باکتریایی و یا چیزهای دیگر است که می تواند اتفاق می افتد اگر شما نمی نگه داشتن فضای خود را تمیز و در شروع با بهداشت مناسب است. ما در حال مرتب کردن استفاده می شود به عنوان یک کمی امن تر از هر کس دیگری و همچنین ورزشکاران ما استفاده می شود برای تحت مقدار زیادی از تست."

اپستین می گوید: UFC مشتاق به کمک به هر نهاد ورزشی که می خواهد مشاوره تماس خود را به برنامه "کد منبع باز است." سفید نیز می داند که روش خود را ممکن است عملی برای مقابله با چالش های مواجه شده توسط ایالات متحده دیگر لیگ.

"من 600 مبارزان تحت قرارداد" سفید گفت. "NFL کرده است و خدا می داند که چگونه بسیاری از بازیکنان فوتبال (نزدیک به 2000). آن را بسیار سخت برای کنترل این افراد است. آنها همه بزرگسالان افزایش یافته است. آنها می تواند انجام آنچه آنها می خواهند به انجام است. من صادقانه نمی دانم که چگونه به هر یک از این بچه های دیگر مشاوره. برای این لیگ های دیگر آن را بیشتر یک مشکل مالی بیش از هر چیزی یک بار مالی در ورزش لیگ. از دست دادن فصل دارندگان بلیط امتیازات پارکینگ آن ویرانگر است."

UFC است که تقویت آن 1.5 میلیارد دلار حقوق مقابله با ESPN و آن pay-per-view درآمد است که به احتمال قوی در این تابستان. در حالی که NFL و کالج فوتبال به دنبال راه هایی برای طرفداران در غرفه این سقوط سفید است "در حال اجرا در این کسب و کار در حال حاضر مانند وجود دارد نمی تواند طرفداران. آن را حتی یک نظر در حال حاضر."

اگر چه سفید و UFC شده اند رهبران در جهان ورزش از زمان شروع این بیماری همه گیر رئیس هنوز چند شک و تردید در مورد اکثر کارشناسان توصیه در بهداشت عمومی است.

وقتی پرسید که آیا او فکر می کند که آمریکایی ها باید با پوشیدن ماسک در اماکن عمومی سفید – سرسخت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که حامی نیز حمایت سیاستمداران دموکرات از جمله سابق بهداشت ، هری رید نوادا – مکث و خنده.

"من نمی دانم" سفید گفت. "من نمی دانم پاسخ به این سوال است. این تمام چیزی است که تا ذهن ترا درهم میشکنند برای من. من نمی دانم آنچه را که حقیقت است. من صادقانه نمی دانم که چگونه به پاسخ به این سوال. ... اما آره همه به پوشیدن ماسک در جزیره یاس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب