NHL, بازیکنان, تصویب طرح برای از سرگیری فصل گسترش CBA - Thu, 10 Jul 2020 PST

هاکی شد, آخرین, ورزش برای نهایی کردن بازگشت در جهانی همه گیر پس از NHL صاحبان و بازیکنان تایید توافق روز شنبه

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

هاکی شد, آخرین, ورزش برای نهایی کردن بازگشت در جهانی همه گیر پس از NHL صاحبان و بازیکنان تایید توافق روز شنبه برای از سرگیری این فصل است.

بازی شروع Aug. 1 در تورنتو ادمونتون, آلبرتا, با کروناویروس موارد در ایالات متحده هل دادن لیگ به کانادا برای تابستان و پاییز تا جام استنلی اعطا شده است در اواخر ماه سپتامبر و یا اوایل اکتبر.

اردوگاه های آموزشی در سراسر شمال امریکا روز دوشنبه که آخرین مهلت برای بازیکنان به انتخاب کردن از شرکت بدون مجازات.

"من فکر نمی کنم شما در حال رفتن به بسیاری از بازیکنان گفت: من نمی خواهم برای رفتن" مینه سوتا به جلو ژاک Parise گفت. "اگر یکی از هم تیمی های من می گوید که آنها نمی خواهید به شما احترام تصمیم خود را به هر دلیلی. همه ما می خواهیم به نگه داشتن خانواده های ما امن است."

بازگشت-به-بازی بازی طرح آزمایشی تایید شده توسط NHL و بازیکنان NHL' انجمن در روز دوشنبه تصویب شد توسط لیگ حکام و با تصویب اکثریت از بازیکنان پس از سه روز رای گیری دوره پایان جمعه. همراه با آن دو طرف نیز به طور رسمی تایید چهار سال تمدید توافق دسته جمعی.

"این توافق معنی دار است گام رو به جلو برای بازیکنان و صاحبان و برای ما بازی سخت و نامشخص زمان" nhl on nbc مدیر اجرایی همین Fehr گفت. "ما خوشحالیم که قادر به آوردن NHL هاکی به طرفداران است."

NHL با گسترش 24-تیم حذفی فرمت, اما همه چیز خواهد بود بسیار متفاوت از هنجار: وجود خواهد داشت هیچ طرفداران. وجود خواهد داشت پنج یا شش بازی یک روز در شروع و تا سه در هر یک از سایت خواهد شد که به شدت محاصره از مردم است.

و برای اولین بار در لیگ, تاریخچه وجود خواهد داشت غیر معمول چهار نهایی در ادمونتون به حل و فصل یک قهرمانی زود تر از همیشه قبل از با انشعابات عقب هل دادن شروع فصل آینده به دسامبر و یا حتی به عنوان در اواخر ماه ژانویه است.

هنوز هاکی آماده است برای رفتن به یک سال است که طرح میتوانست زندگی برای میلیون ها نفر و ورزشی همراه با آن است. تنها دو بار پس از سال 1893 تا جام نیست اعطا شده است: در سال 1919 هنگامی که نهایی نمی تواند به دلیل آنفلوآنزای اسپانیایی گیر و 2005 زمانی که فصل محو شد توسط یک تحریم.

"در حالی که همه ما بسیار سخت کار می کرد به سعی کنید به آدرس خطرات ناشی از COVID-19 ما می دانیم که سلامت و ایمنی هستند و ادامه خواهد داد به اولویت های ما" کمیسر گری Bettman گفت. "ما می دانیم که همه طرفداران ما در حال هیجان زده در مورد بازگشت ما به یخ در ماه آینده, و است که هدف ما از آنجایی که ما متوقف فصل ما در مارس 12."

حتی پس از, NHL است محتاط بودن در بازگشت خود را با تورنتو و ادمونتون به عنوان hub شهرستانها از طریق مقدماتی و دو دور پلی آف. 12 کنفرانس شرق تیم بازی خواهد کرد در تورنتو و 12 West تیم در ادمونتون با صفحه اصلی-پیست مزایای افرا برگها و روغن صنعتی کرد و در اشاره ای به تلویزیون تنظیمات.

چهار تیم برتر هر کنفرانس در بوستون خلیج تمپا واشنگتن و فیلادلفیا در شرق و St. Louis, کلرادو, Vegas و دالاس در غرب – به طور خودکار پیشرفت در این زمینه را از 16 بازی خواهد کرد و جداگانه round-robin مسابقات برای تعیین بذر.

بهترین-از-پنج دور مقدماتی سری در شرق شماره 5 پیتسبورگ در مقابل شماره 12 مونترال, No. 6 کارولینای مقابل شماره 11 نیویورک رنجرز شماره 7 New York Islanders در مقابل شماره 10 فلوریدا و شماره 8 تورنتو در مقابل شماره 9 کلمبوس و در غرب شماره 5 ادمونتون در مقابل شماره 12 شیکاگو, No. 6 نشویل در مقابل شماره 11 آریزونا شماره 7 ونکوور در مقابل شماره 10 مینه سوتا و شماره 8 کلگری در مقابل شماره 9 وینیپگ.

اقدام آغاز خواهد شد با پنج بازی در اوت. 1 شروع با طوفان-رنجرز نشینان-Panthers و پنگوئن-Canadiens در تورنتو و روغن صنعتی-Blackhawks و شعله های آتش-جت در ادمونتون.

دور مقدماتی خواهد شد از ویژگی های 52 بازی های انجام شده از طریق اول نه روز قبل از اینکه تیم را به یک استراحت در اوت. 10 هنگامی که NHL برگزار خواهد شد فاز دوم پیش نویس خود را در قرعه کشی. هر یک از هشت حذف تیم شانس مساوی برای برنده شدن در این شماره 1 انتخاب کنید پس از مرحله اول قرعه کشی درفت چپ انتخاب نامشخص.

دور اول پلی آف خواهد شد و سپس شروع در هر یک از دو مرکز شهرستانها در اوت. 11. تیم را دوباره کشت هر دور مانده از پلی آف تمام خواهد شد بهترین هفت سری است.

بازیکنان شده اند قادر به اسکیت بازی کردن و آموزش کار داوطلبانه در گروه های کوچک تمرینات پس از 8 ژوئن. لیگ گزارش شده است 35 بازیکن تست مثبت از آنجا که نقطه هر چند امید است که تعداد آمار صفر هنگامی که تیم در حال برنامه ریزی برای سفر خود را به مراکز مربوطه در جولای 26.

با پرسنل محدودیت quarantining محدودیت و روزانه تست برای بازیکنان و مربیان و مدیریت و تیم های آرنا و هتل و رستوران کارکنان NHL سعی خواهد کرد برای تکمیل یک فصل بود که تعطیل مارس 12 با 189 بازی و برگشتی باقی مانده است.

تیم را در قرنطینه می شود و از خانواده ها و عموم مردم در طول بازی حداقل به صورت مقدماتی و دو سنتی حذفی دور.

گرفتن روی یخ نیز همراه با صلح کار از طریق حداقل 2026.

این CBA فرمت شامل توافق برای فرستادن بازیکنان به بازی های المپیک در سال 2022 و 2026 – در انتظار یک توافق با کمیته بین المللی المپیک و بین المللی هاکی روی یخ فدراسیون – و شامل برخی از حقوق و دستمزد deferrals اجازه می دهد که هر دو طرف به تحمل فشار از ضرر و زیان از COVID-19 همه گیر و به اشتراک گذاری در منافع آینده ایالات متحده تلویزیون حقوق قرارداد.

"همه ما می دانیم این است که ما خواهد شد بازی هاکی وجود خواهد داشت صلح کار تا زمانی که این چیزی که تصویب می شود برای چهار سال دیگر شش سال شاید" کارولینای جانباز جاستین ویلیامز گفت. "خوب است برای طرفداران که خوب است برای مخاطبان تلویزیون است که خوب برای بازیکنان خوب است برای همه. بنابراین ما به وضوح هیجان زده در مورد آن است. این عالی است که آنها قادر به انجام این کار. من فکر نمی کنم طبیعی CBA مذاکره می رود این سرعت. اما هر دو طرف می خواستم آن را انجام داده و آنها آن را انجام داده است."

AP نویسندگان ورزشی دیو کمپبل و ریش هارون کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن