NFL مجازی خارج از فصل اثرات rookies های تیم ها در حال آماده شدن برای سال 2020

جو نقب زدن باید آماده به گزارش rookie مینی کمپ در این ماه پس از آن پیوستن به جانبازان در Cincinnati Bengals بر

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

جو نقب زدن باید آماده به گزارش rookie مینی کمپ در این ماه پس از آن پیوستن به جانبازان در Cincinnati Bengals برای بقیه فصل برنامه.

اما مانند هر کس دیگری در اطراف NFL نقب زدن در سمت چپ خود را به آماده شدن برای فصل با امکانات تعطیل به دلیل COVID-19 همه گیر و بعید است برای باز کردن تا زمانی که اردوگاه های آموزشی در اولین.

"شما باید برای پیدا کردن یک راه برای گرفتن در حیاط خلوت خود را و تکرار در" Bengals مربی زک تیلور گفت. "این که آیا آن را گفتن دوست دختر خود را و یا مادر که در آن به خط و یا چگونه بسیاری از مراحل را در هر مسیر — فقط مطمئن شوید که شما می دانید آن را در داخل و خارج. ما قصد داریم برای به چالش کشیدن بچه ها ما برای دریافت خلاق است."

بهترین مقایسه با آنچه NFL است که رفتن را از طریق این فصل با هیچ شیوه در جلسات حضوری و یا پیوند معمول اتفاق می افتد که هر بهار آمد در سال 2011 زمانی که صاحبان تیم قفل شده است و بازیکنان تا جولای.

که منجر به هیچ معاملات و یا آژانس آزاد خریدهای همه خارج از فصل و سپس با عجله به روند آماده برای اردوگاه های آموزشی که در تابستان با بازیکنان پیدا کردن تیم جدید و یادگیری سیستم های جدید در پرواز.

اما آن را مخل به شماره 1 انتخاب کنید که در آن سال تنها بازیکن قبل از نقب زدن به برنده Heisman جایزه ملی قهرمانی می شود و پیش نویس اول به طور کلی. Cam Newton برنده شروع کار در کارولینای انداخت و برای بیش از 400 متری در هر یک از اول شروع می شود و در راه به پیروزی توهین آمیز Rookie از سال افتخارات.

او تنها نبود ساخت اولیه تاثیر است. اندی دالتون رفت از انتخاب دور دوم در سینسیناتی به یک هفته 1 استارت و رهبری Bengals برگشتی. دیگر rookies مانند فون Miller, J. J. وات, Julio جونز, A. J., سبز, پاتریک پترسون و Aldon اسمیت ساخته شده و عمده اثرات.

در همه بیشتر rookies آغاز هفته 1 فصل که از هر سال قبل از ادغام. 47 هفته 1 شروع می شود برای rookies تنها بود پیشی گرفته و در سال 2012 و در سال 2019.

که داستان موفقیت از سال 2011 متوقف نمی مدیران از در نظر گرفتن عدم سنتی خارج از فصل به حساب خود را در پیش نویس استراتژی است. اظهارات مدیر کل مایک Mayock گفت: او می خواست به تمرکز بیشتر خود را در انتخاب های قبلی دور جایی که او معتقد بود این بازیکن شد و بیشتر محصولات به پایان رسید و باید زمان آسان تر به سرعت.

اظهارات ساخته شده و هر هفت خود تراکم در چهار دور اول.

"ما فکر می کنیم وجود دارد یک فرصت بسیار خوب ما در حال رفتن به دیدن ما rookies در فرد تا شاید اردوگاه آموزشی" Mayock گفت. "در صورتی که مورد, شما بهتر است مطمئن شوید که شما rookies های هوشمند زحمتکش و پاسخگو باشند چرا که آنها در حال رفتن به یک دوره کوتاه از زمان به تیم است."

تصمیمات تیم ساخته شده فراتر رفت و پیش نویس استراتژی یا تجارت میدارد برای جانبازان. آن حتی نقش مهمی در رایگان آژانس و معاملات. صورتحساب تصمیم گرفتند به تجارت برای اثبات کهنه Stefon Diggs, به جای پیش نویس یک تازه کار به یک گیرنده-غنی پیش نویس است.

با چند جانباز quarterbacks موجود در بازار را به چالش Mitchell Trubisky در شیکاگو خرس تصمیم گرفتند تا برای مقابله Nick Foles در بخشی از آنجا که او قبلا تحت سر مربی مت Nagy توهین آمیز و هماهنگ لایحه Lazor و quarterbacks مربی جان DeFelippo. Foles را پیشرفته تر درک درستی از جرم است.

که همچنین نقش مهمی در کارولینای. جدید Panthers مربی مت Rhule در آورده عروسکی ماساچوست به عنوان یک عامل رایگان به جای چسبیدن با نیوتن در بخشی به دلیل بریج و هماهنگ جو بردی صرف زمان با هم در نیواورلئان.

"در یک سال و مانند این خصوص که در آن ما همه در خانه ما من فکر می کنم عروسکی است که یک پسر است که در این جرم می داند که این جرم و حال آشنایی با جو" Rhule گفت. "این فقط حس به ما."

این وضعیت تا به برخی از تفاوت های کلیدی از سال 2011 زمانی که مربیان ممنوع شد, از برقراری ارتباط با بازیکنان خود را. اما بازیکنان تا به حال هیچ محدودیتی در چگونه آنها را به کار کردن. گروه از بازیکنان در برخی تیم ها حتی خود برگزار شد خاموش-فصل شیوه برای ساخت شیمی.

میهن پرستان مربی لایحه Belichick گفت که او قصد دارد با استفاده از چند هفته آینده به آموزش به عنوان آنجا که ممکن است به طوری که بازیکنان خواهد بود ذهنی آماده هر زمان که اردوگاه های آموزشی شروع می شود.

"از این فرصت برای برقراری ارتباط و آموزش بسیار بسیار محدود و سپس" Belichick گفت. "در حال حاضر من می خواهم بگویم ما به دنبال در یک وضعیت که در آن این فرصت را به قطار برای برخی از بازیکنان ممکن است محدود تر اما ما فرصت برای برقراری ارتباط با آنها و آموزش آنها, حتی اگر آن را از راه دور بی نهایت بهتر از آنچه در آن بود در طول تحریم. بنابراین ما فقط باید به ببینید که چگونه همه که بازی می کند."

این پرستان تا به حال استفاده در سال 2011 از داشتن یک تیم کهنه با کارفرمایی تام بردی که تا به حال صرف بیش از یک دهه تحت Belichick. که نمی تواند در این مورد در این سال با جارد Stidham در خط را پس از پرتاب تنها چهار می گذرد به عنوان یک تازه کار در فصل گذشته.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

تیم با سال اول مربیان نیست در یک نقطه ضعف عمده در سال 2011 با سان فرانسیسکو پیروزی در 13 بازی در جیم Harbaugh اول فصل; دنور ساخت برگشتی تحت John Fox; تنسی مایک Munchak برنده و نه بازی و اوکلند را رنگ جکسون برنده هشت.

ران ریورا نیز خود را شروع کردم که در آن سال در کارولینای نیوتن و کمک Panthers بهبود از دو برد به شش. در حال حاضر ریورا دوباره می یابد خود را به مصرف بیش از یک تیم جدید در واشنگتن با کوتاه کردن-فصل برنامه.

"من بیش از حد در مورد آن نگران چون من رفته از طریق آن" ریورا گفت. "من فقط فکر می کنم مهم ترین چیز این است که برای تهیه و آماده می شود و بر روی آن پرش زمانی که شما این فرصت را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن