NFL تیم می تواند بازگشایی آموزش امکانات با دولت OK

چند تیم NFL در حال بازگشایی آموزش امکانات سه شنبه در حالی که بسیاری از آنها ممنوع محدودیت دولت در طول coronavi

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

چند تیم NFL در حال بازگشایی آموزش امکانات سه شنبه در حالی که بسیاری از آنها ممنوع محدودیت دولت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

کمیسر راجر Goodell به 32 باشگاه رفتن پیش به صورت محدود reopenings به عنوان طولانی به عنوان دولت های محلی و شهرداری ها اجازه می دهد آنها را. مربیگری کارکنان و همه بازیکنان به جز کسانی که تحت آسیب توانبخشی محروم از امکانات در فاز اول لیگ را برنامه ریزی.

با چنین متحده به عنوان California, New York, New Jersey, واشنگتن و ویرجینیا هنوز تحت سنگین, محدودیت که بلافاصله برگ نه franchises قادر به استفاده از امکانات خود را. این اظهارات رهبری برای لاس وگاس برای فصل آینده هنوز خود را در مجتمع آموزشی در شهرستان آلامدا, کالیفرنیا.

کلاغ Titans, Browns, پلنگ, شیر, عقاب و هکرها را انتخاب کرده اند نه به بازگشایی سه شنبه. Jaguars تعیین کرده اند مارس 26 برای بازگشایی مجدد.

در میان تیم های بهره گیری از با استفاده از ساختمان های خود را در اولین روز آنها مجاز هستند شاهین کاردینالها و کلت.

"ما صرف کل دوره قرنطینه آماده سازی برای بازگشایی," بارگیریها در بیانیه ای گفت: "... اما از آن خواهد شد بسیار تدریجی و سنجیده. و البته ما در حال برداشتن گام های خود را به مطمئن شوید که ما در انطباق با دولت و مقررات محلی و NFL و دستورالعمل CDC."

این بدان معناست که در درجه اول کارکنان است که باید در دفتر خود را برای انجام شغل: افرادی که نیاز به دسترسی به فایل هایی که تنها در دفتر; تعمیر و نگهداری کارگران; مربیان و فناوری کارگران است.

این افراد خود را متوسط گرفته شده هنگام ورود به ساختمان و باید از پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی. بارگیریها راه اندازی یک طرفه راهرو با فلش بر روی فرش با اشاره به مناسب جهت وجود خواهد داشت و محدودیتی در چگونه بسیاری از مردم می تواند در اتاق در همان زمان.

مربی فرانک رایش بود و واقع بینانه در مورد بازگشت کامل به آموزش پیچیده است.

"بچه ها که صدمه دیده اند که شده اند به ساختمان را در آینده و rehabbing و انجام چیزی که خود" او گفت:. "مربیان ما به انجام یک کار بزرگ نگه داشتن با همه. من احساس خوبی در مورد پیشرفت که هر یک از ما بچه ها مجروح ساخت. دیگر از آن به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم بیشتر بازیکنان در ساختمان — ما می خواهیم که به کمی زمان از دست رفته. هر چه زودتر ما می توانیم با هم و در خارج وجود دارد کار بهتر از آن خواهد بود."

استیلرز در حال انجام یک نرم بازگشایی سهشنبه عمدتا برای پرسنل پزشکی و rehabbing بازیکنان. آنها انتظار دارند به سطح شیب دار تا با استفاده از تسهیلات در هفته آینده تحت لیگ دستورالعمل.

به عنوان کاردینالز بازگشایی تنها ضروری کارکنان درگیر خواهد شد به مراتب کمتر از 75 مجاز در تاسیسات.

Goodell تمدید مجازی تمرینات تیم را از طریق بسیاری از ژوئن. همه باشگاه ها به طور معمول خواهد بود با سازماندهی فعالیت های تیم (OTAs) که به طور داوطلبانه در این زمان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

AP نویسندگان ورزشی مایکل Marot دیوید Brandt و گورهای کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب