ماراتن نیویورک لغو شد به دلیل coronavirus

نیویورک (AP) — ماراتن نیویورک لغو شد دوشنبه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با سازمان دهندگان و مقامات شهرس

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

نیویورک (AP) — ماراتن نیویورک لغو شد دوشنبه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با سازمان دهندگان و مقامات شهرستان تصمیم گیری است که برگزاری این مسابقه در Nov. 1 خواهد بود بیش از حد مخاطره آمیز است.

سازمان اعلام کرد لغو 50th anniversary edition از بزرگترین ماراتن پس از هماهنگی با دفتر شهردار و تصمیم گیری در این مسابقه مطرح شده بیش از حد بسیاری از نگرانی های ایمنی و بهداشت برای دوندگان داوطلبان تماشاگران و دیگران.

"در حالی که ماراتن است که یاد و محبوب رویداد در شهر ما من تحسین نیویورک جاده دونده برای قرار دادن سلامت و ایمنی از تماشاگران و دونده اول" شهردار, بیل د Blasio در بیانیه ای گفت. "ما مشتاقانه منتظر به میزبانی 50th در حال اجرا ماراتن در نوامبر 2021."

سال گذشته ماراتن شامل یک رکورد جهانی 53,640 مانكن با نیمه ماراتن دارنده رکورد Joyciline Jepkosgei کنیا برنده اولین بازی خود را در 26.2 مایل فاصله است. جفری Kamworor برنده این رویداد برای دومین بار در سه سال به کنیا رفت و برگشت.

"بیایید اتلاف این لحظه. اجازه دهید ما تبدیل شدن به قوی تر ورزشکاران جوامع قوی تر و قوی تر شهروندان جهان" سال 2017 برنده Shalane فلاناگان نوشت: در Instagram.

"من می دانم که این یک شکست است فقط یک setup برای باز گشت. لطفا ایمن ماندن تجسم خیابان های نیویورک در آموزش های خود را برای 2021 و کار سخت زمانی که هیچ کس به دنبال دلیل آن همیشه خاموش می پردازد," او نوشت. "بهترین راه برای مقابله با نا امیدی یا غمگین از دست رفته هدف?? من می گویم برای اجرا."

کسانی که ثبت نام برای سال 2020 مسابقه ارائه خواهد شد به بازپرداخت کامل و هزینه ی ورود خود را و یا تضمین ورود به هر 2021, 2022 یا 2023 مسابقه دو ماراتون. این 2021 ماراتن نیویورک برای نوامبر برنامه ریزی شده. 7.

"نمی توانید صبر کنید برای رقابت در آینده NYRR رویداد زمانی که آن را بی خطر است برای انجام این کار" ایالات متحده ماراتون امیلی سیسون توییتی شنبه, اضافه کردن یک قلب emoji.

دونده برای ثبت نام در این سال مسابقه و دیگران را دعوت به شرکت در یک مجازی 26.2 مایل (42.2 کیلومتر) مسابقه از اکتبر. 17-Nov. 1. جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد در ماه جولای این رویداد سازمان گفت.

تنها زمان دیگر ماراتن نیویورک لغو شد بود در سال 2012 زمانی که Superstorm شنی باعث آسیب گسترده و تیره و تار این شهرستان امنیت عمومی منابع. مقامات تصمیم گرفت فقط دو روز قبل از مسابقه به آن را خاموش عصبی دونده که در حال سفر به این شهر از سراسر جهان پس از اطمینان داد که این رویداد خواهد رفت.

در سپتامبر. 27 ماراتن برلین نیز لغو شده در چهارشنبه پیوستن به دیگر عمده ماراتن به توان scuttled به دلیل بیماری همه گیر. ماه گذشته ماراتن بوستون لغو شد برای اولین بار در آن 124 سال سابقه با یک مسابقه مجازی برنامه ریزی شده به عنوان یک جایگزین; توکیو ماراتن رفت و در مارس اما با تنها چند صد دوندگان نخبه به جای ثبت شده در زمینه نزدیک شدن به 38,000.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن