جدید-نگاه سانتا آنیتا cashes بلیط برنده به مسابقه بازگشت

ARCADIA, کالیفرنیا.—اسب در حال غرش کردن کشش دوباره در سانتا آنیتا. وجود دارد هیچ طرفداران و یا صاحبان تشویق آن

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

ARCADIA, کالیفرنیا.—اسب در حال غرش کردن کشش دوباره در سانتا آنیتا. وجود دارد هیچ طرفداران و یا صاحبان تشویق آنها ، عکس ها در دایره برنده. هیچ شرط قرار داده شده در مسیر ویندوز.

هنوز هم آن را یک پیروزی برای ورزش به بازگشت به مسابقه در برابر پس زمینه از سن گابریل کوه پس از idled برای یک ماه و نیم به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما مایل به انجام آنچه در آن زمان برای دریافت آن باز" دو بار تاج سه گانه برنده مربی باب Baffert گفت.

از مارس 12-27 آهنگ شمال شرق لس آنجلس مسابقه بدون تماشاگر. سپس به لس آنجلس عمومی وزارت بهداشت آن را تعطیل کرد و گفت آن را ضروری کسب و کار.

"این نوع از ناامید کننده است که ما نمی هر گونه اذعان که ما تا اینجا امن" گفت: Baffert که در 67 است که در میان یک گروه سنی در نظر گرفته در معرض COVID-19.

Baffert در مقایسه سانتا آنیتا پایدار منطقه به یک بیمارستان با یک سطح مشابه از مواد ضد عفونی کننده است که می رود.

"اگر کسی آماده شد برای چیزی شبیه به این, آن را به پشت," او گفت:. "ما همیشه نگه داشتن یک محیط تمیز به عقب وجود دارد زیرا ما نمی خواهیم ویروس ها به در آمده و اسب بیمار است. ما دامادی به تن ماسک و دستکش قبل از این آغاز شده است."

سانتا آنیتا دریافت تایید برای از سرگیری مسابقات مارس 15 با پروتکل های جدید در محل.

بدون طرفداران خوردن و نوشیدن و قمار, آهنگ صاحب از Stronach گروه اجازه رفتن نیمی از سانتا آنیتا نیروی کار عمدتا در مهمان نوازی طرف با توجه به Aidan ساقی TSG اجرایی مدیر کالیفرنیا برای مسابقه.

"آن را وحشیانه," او گفت:.

پوشش صورت و روزانه دما چک الزامی است و هر کس که می گذرد بازرسی برگه سبز مچبند. اجتماعی فاصله مورد نیاز است بیش از حد اگر چه با 320 هکتار به فراغت وجود دارد شانس کمی از ازدحام بیش از حد در هنر دکو جایگاه یا پایدار منطقه ای که خانه مورد از 1700 اسب و 750 کارگران که در محل زندگی می کنند.

"من فکر می کنم این کمی درد نمیخورد" گفت: Baffert که خود را کاهش bandana طی مصاحبه ای نگه داشته و فاصله خود را. "این مردم همان کار را با همان اسب در هر روز است. ما همه تحصیل کرده به اندازه کافی در حال حاضر برای کشف کردن آنچه که ما نیاز به انجام است."

همکار تالار مشاهیر مربی ریچارد Mandella و Baffert معتقدند که مقامات دولت محلی نمی دهد سانتا آنیتا احترام.

"من نمی بینم کسی با پوشیدن یک ماسک به عقب وجود دارد من نمی بینم کسی تجمع. که نیست در همه جا دیگری" Mandella گفت: از پشت یک ماسک سفید. "ما در حال رهبری یک مثال خوب هست. من فقط فکر می کنم مسابقه باید برخی از اعتبار است."

بئب و قبل از مسابقه روال تغییر کرده به افزایش فاصله فیزیکی.

سوارکاران مجاز نیست در ثبات منطقه, به طوری که آنها نمی تعامل با مربیان استفاده می شود که به آنها پای خود را مانت در حصار. در حال حاضر اسب رهبری دامادی از اصطبل خود به دریافت انبار. سپس آنها بپیوندید تا با تسویه حساب به همراه آنها را از طریق حصار و بر روی آهنگ.

"تا کنون همه چیز را من دیده ام رفته بسیار خوب" Mandella گفت.

Bugler جی کوهن ضربات "تماس به پست" به خالی جایگاه یک سنت حفظ شود برای کسانی که در حال مشاهده از طریق پخش می.

"ما از دست طرفداران بسیار" Mandella گفت. "برای آمدن به اینجا و برای خالی می ایستد و هیچ کس در اینجا این است که یک احساس غم انگیز."

یکی از مزایای که تنها بازی در شهر افزایش wagering از طریق پخش می و آنلاین. کل رسیدگی برای نه نژاد در مارس 15 $بود 11,207,076 (ایالات متحده). که یک افزایش بزرگ از همان روز در سال 2019 که رسیدگی شد $6,974,738 برای هشت مسابقه. Bettors به طور معمول متمرکز در NBA و NHL پلی آف و لیگ اصلی بیس بال این موقع از سال هیچ اقدام به شرط بندی بر روی به طوری که آنها در حال تبدیل شدن به اسب مسابقه. بسیاری از قمار هنوز به بازگشایی بیش از حد.

"شما رو به مثبت را از منفی" باتلر گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در تلاش برای تطابق با مقامات بهداشت عمومی سانتا آنیتا ایجاد یک به اصطلاح محدود منطقه مسکن 24 سوارکاران valets و سایر پرسنل که باید تست منفی برای COVID-19 به دست آوردن دسترسی. ساقی برگ یک خانه مشرف به مسیر که در آن او زندگی می کند به ماندن در ترکیب در مسابقه روز.

آنها اقامت در مخمل خواب دار تریلر — همان آنهایی که مورد استفاده برای بازیگران در تلویزیون و فیلم مجموعه — واقع در یک پارکینگ در کنار منظم سوارکاران اتاق. آنها تقسیم یک دیوار اجازه می دهد دو سواران برای به اشتراک گذاشتن همان تریلر اما با ورودی جداگانه مناطق زندگی و دستشویی و حمام. کهنه سوار هارون Gryder سهام یک تریلر با تاج سه گانه برنده سوارکار اسب دوانی شدن مایک اسمیت.

آنها مورد نیاز برای زندگی در این مسیر در مسابقه روز که اسمیت به معنای خداحافظی را از 16 ماه در روز جمعه. زن و شوهر نمی خواهد دوباره تا روز پس از مسابقه است. Gryder شوخی در مورد overhearing اسمیت از جمله احساساتی تماس های تلفنی.

"من برای گفتن مایک خود را به نگه داشتن آواز پایین" Gryder ترک خورده. "او واقعی نیست خوب است."

محله های خود را شامل تخت و میز تلویزیون های صفحه تخت, مایکروویو و یخچال و فریزر. Gryder خود را نگه می دارد مواجه نگردند با تخم مرغ آب پز پوست کنده سیب سوشی ماست کمبوچا چای و آب.

"من مطمئن هستم که سایر رشته های ورزشی به دنبال موفقیت ما در طول هفته گذشته و آنها می خواهند به آنچه ما انجام داده ایم" Gryder گفت.

پس از نژادها آهنگ میزبان سواران برای شام catered توسط رستوران های محلی و فیلم در 100-تا-1 باشگاه نشسته سه طبقه بالاتر از طبقه اول به نوبه خود. آن را بزرگ به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها را به فاصله آنها از یکدیگر در حالی که هنوز مبادله داستان و یا بازی های ویدئویی.

"من احساس می کنم مثل من در تعطیلات هستم" گفت: ویکتور اسپینوزا که سوار آمریکایی فرعون به تاج سه گانه در سال 2015.

آخر هفته گذشته اسمیت Espinoza و Gryder توصیه همتایان جوان تر در مورد صرفه جویی در خود را از درآمد و سرمایه گذاری است.

"این نوع شسته و رفته بود و همه با هم پس از مسابقات بیش از" اسمیت گفت. "آن را آورده و همه ما را به هم نزدیک است. من به بدست می دانم زیادی در مورد این پسر و من شناخته شده آنها را برای چندین سال."

در حالی که با بهره گیری از ترانه های پنج ستاره پارک تریلر اسمیت و دیگران می دانیم که مسابقه بدون تشویق طرفداران گله مند bettors محکم از دست دادن بلیط و صاحبان که پرداخت صورتحساب نیست هر کسی ایده از یک زمان خوب است.

لس آنجلس شده است سخت ترین ضربه coronavirus میان کالیفرنیا 58 شهرستانهای استان است. به عنوان یک نتیجه بسیاری از کسب و کار آهسته بوده است به بازگشایی رستوران ها باقی می ماند عمدتا از طریق درایو یا بایگانی اطلاعات و دیگر ورزش حرفه ای در عین حال از سر گرفته شود.

Mandella امیدوار است که هنگامی که هواداران برای بازگشت, پیگیری حضور و غیاب متورم و مقید کردن هیجان حباب بیش از.

"وجود دارد هیچ چیز مانند گرفتن چیزی دور از کسی به آنها را می خواهید آن را بیشتر," او گفت:. "من امیدوار هستم که خوب است که برای رفتن به بیرون آمدن از این شکست ما در حال رفتن را از طریق."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن