آمریکایی های بومی اصرار NFL به زور تغییر نام در واشنگتن

واشنگتن—چندین بومی آمریکا رهبران و سازمان با ارسال نامه ای به NFL کمیسر راجر Goodell روز دوشنبه خواستار لیگ به

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

واشنگتن—چندین بومی آمریکا رهبران و سازمان با ارسال نامه ای به NFL کمیسر راجر Goodell روز دوشنبه خواستار لیگ به زور Redskins صاحب دن اسنایدر به تغییر نام تیم بلافاصله.

نامه ای به دست آمده توسط آسوشیتدپرس امضا شده است 15 بومی آمریکا طرفداران. این خواسته تیم و NFL بس استفاده از بومی آمریکایی به نام, تصاویر و آرم — اهمیت خاص قرار داده و در واشنگتن که هفته گذشته راه اندازی شد "بررسی دقیق" از آن نام.

گروه "انتظار NFL برای تعامل قوی و معنی دار روند مصالحه با آمریکایی های بومی جنبش رهبران قبایل و سازمان ها برای تعمیر دهه عاطفی خشونت و جدی دیگر مضرات این نژادپرستانه نام تیم باعث شده است که به افراد بومی است"

NFL بلافاصله پاسخ به یک پیام تایید دریافت نامه. هفته گذشته Goodell حمایت اسنایدر را بررسی فرایند نام.

بازنشسته تور PGA گلف باز Notah بیگی دو سابق مدیران اجرایی کنگره ملی سرخپوستان آمریکایی و چند تن از نویسندگان و استادان امضا برای این نامه که آمد همان روز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد ردسکینز و لیگ اصلی بیس بال است Cleveland Indians برای در نظر گرفتن تغییر نام.

مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "آنها نام تیم ها از قدرت ضعف نیست اما در حال حاضر واشنگتن ردسکینز & Cleveland Indians دو افسانه فرانشیز ورزشی نگاه مانند آنها در حال رفتن به تغییر نام خود را به منظور لحاظ سیاسی درست است."

اسنایدر نشان داده بود هیچ تمایل به تغییر نام پس از خرید این تیم در سال 1999. هفته گذشته حامیان مالی, فدرال اکسپرس, PepsiCo, نایک و بانک مرکزی آمریکا گفت: آنها درخواست تغییر و چندین فروشگاه آنلاین حذف این تیم دنده.

مدیر عامل شرکت فدرال اکسپرس فردریک اسمیت یک اقلیت صاحب این شرکت به عنوان اسپانسر این تیم در ورزشگاه Landover مریلند. ناگهانی سیل از حامیان بیرون آمدن در برابر نام باعث سازمانی بررسی جمعه اعلام کرد.

"این فرایند اجازه می دهد تا تیم را به حساب نه تنها افتخار سنت و تاریخ حق رای دادن اما همچنین ورودی از ما فارغ التحصیلان سازمان حامیان مالی لیگ فوتبال ملی و محلی جامعه آن مفتخر است به نمایندگی از روشن و خاموش کردن زمینه" اسنایدر گفت.

مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مارس موجب اعتراضات و یک در سراسر کشور بحث نژاد پرستی. که گفتگو تمدید خواستار اسنایدر برای تغییر نام به نام "فرهنگ لغت تعریف نژادی لکه دار کردن" توسط آمریکایی های بومی طرفداران و کارشناسان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن