آمریکایی های بومی فعال نگه می دارد صلح در سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

جیمز Nason Roundstone همیشه در پاسخ به تماس برای ایستادن در برابر آنچه او مخالف یا فشار برای آنچه که او معتقد

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

جیمز Nason Roundstone همیشه در پاسخ به تماس برای ایستادن در برابر آنچه او مخالف یا فشار برای آنچه که او معتقد است در , آیا آن را در تلاش برای متوقف کردن یک خط لوله نفت در داکوتای شمالی در ایستاده راک رزرو و یا برای تقویت سیاه زندگی مهم جنبش در اسپوکن.

و پس از اعتراض به قتل جورج فلوید رسیده Lilac شهرستان در ماه گذشته Nason Roundstone یک اسپوکین ولی ساکن شده است و مشغول به کار برای کمک به نگه داشتن آنها را صلح آمیز است.

او در شمال چینن و Hunkpapa لکتا Sioux. او نیز متعلق به چه اشاره او به عنوان Tokala یک جنگجو جامعه که همچنین به عنوان شناخته شده Kit Fox جامعه است.

"این Tokala جامعه چیزی است که آنها به عنوان مردان و آنها یاد بگیرند به انجام تمام چیزهایی که ما استفاده می شود برای انجام این کار در روز" توضیح دامین Badboy, Nason Roundstone برادر.

اعضای Tokala جامعه یادگیری برای به دام انداختن پیگیری و پوست بوفالو و برای استفاده کامل از حیوانات است. اما کسانی که فقط مهارت های خود را. این Tokala مردم قربانی محافظ هم که پایبند به یک کد است که بدان معنی است که آنها می میرند قبل از اجازه دادن به شخص دیگری صدمه Nason Roundstone گفت.

"آنها مانند کشور ما پلیس اما متفاوت" گفت: Austin استیل Roundstone, Nason Roundstone نوجوان پسر. "در بسیاری سنتی و مقدس راه و ارزش است که همراه با آن است.

"ما در حال شناخته شده به عنوان خودکشی رزمندگان. ما را به زندگی ما برای مردم ما به مطمئن شوید که همه چیز دور می شود با خیال راحت."

در اسپوکن در اعتراض به Floyd مرگ در 31 مه Nason Roundstone خواسته شده بود توسط چند گروه های اجتماعی برای کمک به حفظ صلح است. آنها تا به حال تنها سه دستگاه مخابره فیلم ناطق و انجام بهترین آنها می توانند.

"ما بسیار محدود در منابع ما برای افرادی که قادر به سعی کنید برای حفظ صلح" Nason Roundstone گفت. "و برای بسیاری از روز کسانی که تلاش موفق بودند." اما پس از آن یک گروه از معترضان شکست از آنچه تا به حال بوده است, صلح آمیز رویداد در Spokane County Courthouse در اوایل شب و غارت مرکز شهر نایک فروشگاه.

"این بسیار خوب رویداد تا کسانی که نوجوانان را گران به نایک فروشگاه" Nason Roundstone گفت.

Nason Roundstone و Badboy ادامه داد: به سعی و حفظ صلح. آنها ایستاده بود بین پلیس و معترضان گفتن معترضان "آن را OK به این دوری آمده اما نه بیشتر. شما در حال رفتن به ماندن پشت" Nason Roundstone به یاد می آورد. "ما قصد داریم تا در چهره خود را. ما در حال رفتن به تحریک آنها.

"من سعی کردم به نگه داشتن مردم دوباره. من بهترین من می توانم. متاسفانه کسی تا به حال پرتاب یک بطری آب یا چیزی. که باعث شده یکی از افسران و آنها شروع به گاز ما است."

طولانی نیست پس از دور اول teargas راه اندازی شد دو مرد تصمیم گرفت از آن زمان به تعظیم و باور بسیاری از باقی مانده معترضان نیست حفظ ارزش ها از اوایل ماه مارس. اما Nason Roundstone تلفن مرده بود و او هیچ جا یافت می شود. بنابراین او در زمان برادرش صفحه اصلی و آمد برای پیدا کردن پسرش.

Nason Roundstone پارک شده خودرو خود را در نزدیکی یک گروه از معترضان در Sprague کردم و برای پیدا کردن پسرش.

"چیزی که بعد از من می دانید من نگاه بیش در جهت کامیون من و من می بینم یک قوطی گاز ضربه زدن به شیشه از کامیون" Nason Roundstone گفت.

لحظاتی بعد Nason Roundstone شد ضربه در بازو توسط یک لاستیک گلوله.

"صادقانه میگویم که من کاهش یافته است به زمین," او گفت:. "من فکر کردم من بود به ضرب گلوله توسط یک گلوله واقعی."

تماشاگران کشیده او را به پوشش خود را تمیز زخم و اعمال یک تورنیکه.

"که در آن نقطه, پلیس هنوز بس نیست به ساقه. نگهداری آنها تیراندازی در ما," او گفت:.

بعد از چند دقیقه Nason Roundstone متوجه شد که او نیاز به خارج شدن از این منطقه است. او راه می رفت به سمت کامیون خود را با دست خود ،

او سوار به بیمارستان که در آن او یک تعداد انگشت شماری از بخیه برای بستن زخم او و ظ گزارش پلیس.

"من احساس آنها دقیقا نمی درمان من به عنوان به خوبی به عنوان آنها باید به خاطر من یک معترض یا شاید چون من بومی آمریکا یا هر" Nason Roundstone گفت: از تجربه خود را در اتاق اورژانس.

این نیست Nason Roundstone اولین تجربه با متشنج شد. او رفت و به حمایت ایستاده راک قبیله در داکوتای شمالی سه بار جداگانه در اعتراض به داکوتای دسترسی به خط لوله.

ایستاده راک رزرو است که در آن نشسته گاو نر معروف رهبر لاکوتا سو که رهبری قبیله ای اعضا به کانادا پس از نبرد Little Bighorn فرستاده شد و پس از تسلیم خود در سال 1881.

این خط لوله به پایان رسید در سال 2017, اما دادگاه ادامه خواهد داد. در سال 2016 Nason Roundstone و خانواده اش معترض بودند این اختلال از سرزمین مقدس و پتانسیل آلودگی آب خود را عرضه.

Nason Roundstone شده بود پس از اعتراض برای هفته آنلاین از Spokane.

"به دنبال در Facebook و دیدن این همه پلیس ضد شورش و زره پوش و تانک و چیزهای شبیه به آن در برابر زنان و کودکان غیر مسلح و بزرگان به من گفت: 'This ain't حق" او به یاد می آورد.

فقط چند ساعت بعد Nason Roundstone کشیده پسرش را از مدرسه و در راس آنها به داکوتای شمالی.

در حالی که وجود دارد Badboy گفت: برادر خود را رشد به عنوان یک رهبر معنوی.

"او بسیار مهربان خود را در قد و قامت" Badboy گفت.

زمانی که اعتراضات آغاز شده در اسپوکن Nason Roundstone به نام برادر خود و خواسته او را به کمک به حفظ صلح است.

"او از مردم خود و این بدان معنا نیست که فقط مردم بومی. این بدان معناست که همه مردم است. اگر ما چیزی است که ما در حال رفتن به مراقبت از آن" Badboy گفت. "که واقعی brothership هنگامی که با شما تماس برای کمک که."

در این هفته از آنجا که برای اولین بار اسپوکن اعتراض تفویض به خشونت Nason Roundstone ادامه داد: به عنوان امنیت در تظاهرات با وجود او شفا لاستیک-زخم گلوله که منجر شده بود به او از دست دادن احساس خود را در انگشت کوچک. Nason Roundstone شد و در حال حاضر معلولیت با توجه به ترکیبی از سلامت روانی و بیماری های جسمانی از جمله مشکلات پشت ساخته شده است که آن را دشوار است به ماندن تلفن همراه. دکتر خود توصیه می شود او را ببینید جراح ارتوپد برای بازوی خود را.

با وجود این آسیب دیدگی او می گوید: چند هفته گذشته به خوبی پیش رفته اند و او خوشحالم که او هنوز هم می توانید به تماس پاسخ دهید.

"متعلق به آن جوامع از کار من است. هنگامی که خواست به قانون وجود ندارد "من نمی توانم" یا "من بیش از حد شلوغ' " Nason Roundstone گفت. "آن را به شما همه چیز را رها کردن و رفتن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب