ناسا SpaceX آوردن فضانورد راه بازگشت به خانه چمن - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – برای اولین بار در نزدیک به یک دهه آمریکا فضانوردان در حال انفجار به مدار سرنشی

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – برای اولین بار در نزدیک به یک دهه آمریکا فضانوردان در حال انفجار به مدار سرنشین آمریکایی موشک از خاک آمریکا. و برای اولین بار در تاریخ بشر پروازهای فضایی یک شرکت خصوصی در حال اجرا است را نشان می دهد.

ایلان SpaceX هادی و ناسا مشتری به عنوان کسب و کار شروع chauffeuring فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی.

پرده بالا می رود یکشنبه با برنامه ریزی شروع SpaceX را موشک فالکون 9 و کپسول اژدها با دو فضانورد ناسا در یک تست پرواز سال در ساخت.

درام آشکار از نقطه دقیق که در آن مردان پرواز به ماه و آخرین شاتل فضایی افزایش یافت و از مرکز فضایی کندی.

در حالی که در فلوریدا به فضا ساحل دیده می شود مقدار زیادی از راه اندازی از شاتل تور خداحافظی در سال 2011 – حتی در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس – آنها برای ماهواره های رباتیک کاشفان و ایستگاه فضایی تجهیزات. تنها مسیر به مدار برای فضانوردان در روسیه موشک.

ناسا جدیدترین تست خلبانان داگ هرلی و باب Behnken در حال راه اندازی از چمن خانه با SpaceX ریاست شمارش معکوس.

"گرفتن یک شانس دوباره برای دیدن پروازهای فضایی انسان در حیاط خلوت خود ما" Behnken گفت. "این همان چیزی است که هیجان انگیز ترین برای من است."

کیهان-تغییر اندازه به شرکت های خصوصی اجازه می دهد تا ناسا به صفر در اعماق فضا سفر. آژانس فضایی است متلاشیکننده به بازگشت فضانوردان به ماه تا سال 2024 تحت دستور از کاخ سفید یک مهلت به دنبال به طور فزاینده ای بعید است حتی به تازگی تجاری انتخاب شده تیم راش به توسعه قمری landers. مریخ نیز خواند.

"ما در حال ساخت حرکت به سمت یک مقدار بیشتر هیجان انگیز آینده" گفت: جان لوگسدون بنیانگذار دانشگاه جورج واشنگتن فضایی در موسسه سیاست و استاد بازنشسته.

روسیه راه اندازی سایت در قزاقستان است از راه و خارج از دید. راه اندازی خدمه دوباره از فلوریدا است که مطمئن شوید که به آتش در مکان های عمومی, لوگسدون اشاره کرد.

اضافه کردن به درخواست تجدید نظر است فلش تولید شده توسط مشک SpaceX ارشد اجرایی طراح و موسس که خود را به ضرب گلوله قرمز Tesla Roadster به فضای بیرونی دو سال پیش در اولین پرواز از تلوزیون فالکون سنگین موشک.

در لمس مشک نمایشگری – او نیز اجرا می شود ماشین های الکتریکی شرکت – هرلی و Behnken خواهد سوار شدن به سکوی پرتاب در یک gull-بالدار تسلا مدل X سفید با سیاه و سفید تر و تمیز درست مثل فضانوردان' spacesuits و موشک خود را.

اژدها سواران قدردانی مشک را دست در رویکرد.

"در بیش از یک مناسبت او نگاه کرد هر دو باب و من درست در چشم و گفت:" هی, اگر وجود دارد هر چیزی شما بچه ها راحت نیست و یا که شما در حال دیدن لطفا به من بگویید و ما آن را حل کنند,'" هرلی گفت.

در حالی که trumpeting بازگشت فضانورد راه اندازی ناسا اصرار تماشاگران به دور ماندن از آنجا که این بیماری همه گیر. اما سواحل نزدیک به کندی در حال حاضر باز و کلانتر محلی است استقبال بازدید کنندگان حتی اگر داخل فضای مرکز تعدادی از مهمانان شدت محدود خواهد شد. در میان استثنا: هر دو فضانورد همسران – که پرواز در فضای خود و فرزندان خود. معاون رئیس جمهور مایک پنس رئیس ملی فضای شورا نیز رئیس جمهور و رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پنجشنبه به خبرنگاران گفت که او فکر حضور در بیش از حد.

پرتاب برای مجموعه 1:33 p. m. PDT چهارشنبه.

"این رفتن به منبع الهام بزرگی برای این کشور هفته آینده برای دیدن شما دو رفتن هوا از مرکز فضایی کندی ،" پنس گفت: فضانوردان شنبه.

از آن خواهد شد فقط پنجمین بار فضانوردان ناسا بند به یک دنیای جدید فضایی آمریکا سیستم پرتاب – زیر جیوه, Gemini, آپولو و شاتل. ناسا و متعلق به تمام کسانی که فضاپیمای ساخته شده توسط پیمانکاران به ناسا مشخصات دقیق. تجاری خدمه برنامه در مقابل تماس برای کسب و کار خصوصی به رسیدگی و آن را خود با ورودی و نظارت توسط ناسا.

تنها سه کشور راه اندازی کرده اند انسان – روسیه آمریکا و چین در آن سفارش – ساخت SpaceX تلاش همه بیشتر قابل توجه است.

"قلب من نشسته است حق در اینجا" SpaceX جمهور Gwynne Shotwell گفت: با اشاره به گلو او در یک کنفرانس خبری در اوایل این ماه "و من فکر می کنم آن را به اقامت وجود دارد تا زمانی که ما باب و داگ با خیال راحت بازگشت از ایستگاه فضایی بین المللی."

هرلی و 53 بازنشسته دریایی و Behnken, 49, یک, نیروی هوایی سرهنگ را صرف یک تا چهار ماه داخل مدار آزمایشگاه در حال حاضر به سه و نیم-اندازه خدمه. آنها به شما قرض دادن یک دست با آزمایش و احتمالا spacewalks قبل از پایان ماموریت خود با اقیانوس اطلس فرود یک صحنه نیست witnesssed برای نیم قرن.

به عنوان پرتاب بافندگی دو مردد به نظر جای خود را در فضای تاریخ است. "به نظر می رسد پیش از موعد تا زمانی که ما آن را کشیده," Behnken گفت.

ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: ایالات متحده باید خود را دسترسی به ایستگاه فضایی به منظور بهره برداری کامل از این 100 میلیارد دلار آزمایشگاه – هر چه زودتر بهتر همه گیر و یا هیچ.

زمانی که شاتل آتلانتیس افزایش یافت و برای بار آخر در جولای 8, 2011, با هرلی به عنوان خلبان تحت فرمانده کریس فرگوسن, ناسا پیش بینی یک فاصله سه تا پنج سال.

فرگوسن در حال حاضر با این نسخهها کار برای بوئینگ دیگر استخدام شرکت توسط ناسا در سال 2014 به حمل و نقل خدمه است. گرفتار مشکلات نرم افزار بوئینگ را Starliner کپسول است که هنوز یک سال از راه اندازی با فرگوسن و دو فضانورد ناسا.

در حالی که نا امید هواپیمای بوئینگ انتهایی فرگوسن گفت: او را تشویق هرلی و Behnken از حاشیه.

این SpaceX اواز یا موسیقی دو نفری را دراز ادعا می کنند به پرچم ایالات متحده است که پرواز در ناسا اولین و آخرین شاتل پرواز بود و در سمت چپ ایستگاه فرگوسن و Hurley برای اولین خدمه تجاری می رسند.

"صرف نظر از این که ممکن است وجود دارد ابتدا آن را یک پیروزی برای امریکا" فرگوسن گفت.

NASA commercial crew تلاش های ایجاد شده در صنعت فضایی در ایستگاه های حمل و نقل در حال حاضر در هشتمین سال است. SpaceX چراغ زمینه با اصلی آن اژدها محموله کپسول. مشک را در شرکت مستقر در کالیفرنیا نیز برای اولین بار از دروازه با آن souped تا فریب-از اژدها خدمه کپسول.

خدمه اژدها ساخته شده اولین آن در اوایل سال گذشته راه اندازی با موفقیت به ایستگاه فضایی با یک آزمون ساختگی به نام ریپلی پس از "بیگانه" فیلم', هاردکور, قهرمان. اما در ماه آینده, کپسول منفجر شد و در تست موتور ایستاده در کیپ کاناورال به یاد ماندنی شکست.

بوئینگ Starliner کپسول ساخته شده و اکران آن در ماه دسامبر گذشته با روزی مانکن اما به پایان رسید تا در مدار اشتباه. بوئینگ را تکرار نسخه ی نمایشی در پاییز امسال خود را در آن سکه قبل از قرار دادن فرگوسن و دیگران در هیئت مدیره.

وین حال بازنشسته شاتل فضایی پرواز کارگردان و مدیر برنامه که در خدمت در ناسا شورای مشورتی views SpaceX آینده فضانورد در پرواز به عنوان یک آزمایش با درس حمل به آرتمیس ناسا نسل جدید moon-فرود تلاش است.

حال و دیگران ادعا SpaceX و بوئینگ می تواند پرواز فضانوردان در حال حاضر اگر کنگره تا به حال ارائه کمک های مالی بیشتر در اوایل. قرارداد با ناسا به ارزش میلیاردها دلار. ناسا بازرس کل برآورد کرده است به ازای هر صندلی هزینه برای SpaceX در 55 میلیون دلار در حالی که قیمت یک روسی سایوز صندلی است به طور متوسط 80 میلیون دلار در سال های اخیر است. بوئینگ Starliner بالا خواهد شد که: حدود 90 میلیون پاپ.

زودتر ناسا خلبان آزمایش رابرت Crippen آرزوها حداقل یک شاتل فضایی نگه داشته بود پرواز تا زمانی که یک جایگزین آماده بود. طولانی ترین قبلی وقفه بین فضانورد راه اندازی کشیده شش سال – از آپولو-سایوز در سال 1975 به شاتل را برای اولین بار در سال 1981 با Crippen و جان جوان است.

Crippen نیز خواسته شاتل جایگزین شد بیشتر مربوط به اینده, به دنبال فرود در باند فرودگاه.

کپسول است آشنا مخروطی شکل اما در داخل صفحه لمسی جایگزین مرسوم بی شماری سوئیچ. دیوار gleaming سفید نه خاکستری کسل کننده. حتی وجود دارد یک curtained کردن توالت.

آن ساخته شده است در فرار از موتورهای طراحی شده برای پرت کردن کپسول خاموش موشک در شرایط اضطراری از زمان هرلی و Behnken بند تا رسیدن به مدار.

"این خدمه را به فرار از سیستم" Crippen گفت. "جان من و ما جهشی صندلی, اما آنها نمی خواهد که انجام می شود بسیار برای ما در پرتاب," ارسال آنها را مستقیما از طریق موشک' دنباله از آتش.

یک کپسول است که به طور کلی ساده تر و در نتیجه امن تر از یک فضاپیمای بالدار مانند شاتل, Hurley و Behnken اشاره کرد. از نظر قدرت پرتاب نسبتا کوچک فالکون 9 به مراتب کمتر از شاتل فضایی را یکی دیگر از لایه ای از ایمنی.

اما هنوز هم فقط پرواز دوم خدمه کپسول و "این آمار را به شما بگویم که ریسک بیش از 15 پرواز یا 20 پرواز خودرو" گفت: Hurley سابق خلبان جنگنده.

در این پیشنهاد از آن تکنسین های SpaceX اضافه شده عکس از هرلی و Behnken به هر سفارش کار به عنوان یک یادآوری ثابت زندگی می کند که نه تنها حمل و نقل – در معرض خطر هستند.

"من فکر نمی کنم نیاز به یادآوری کارکنان من چه مهم است این است که" Shotwell شرکت رئیس جمهور گفت:. "آنها خود یادآوری می کنند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن