قتل است و هرگز صدای موج با 'شکار یک قاتل' - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

قتل گرم است در حال حاضر. "مورد علاقه من قتل" یکی از محبوب ترین پادکست ها در کشور است. جرم و جنایت, درام, "شرلو

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

قتل گرم است در حال حاضر. "مورد علاقه من قتل" یکی از محبوب ترین پادکست ها در کشور است. جرم و جنایت, درام, "شرلوک" باقی می ماند باید در Netflix بکشد. "قتل هورنت" وارد واشنگتن است.

رایان هوگان اصرار دارد که او نقل مکان از بالتیمور به سیاتل در سال 2016 راه اندازی بازی "شکار قاتل" با توجه به واشنگتن با تاریخچه مرگبار sociopaths.

Ted Bundy, Gary Ridgway, کنت, Bianchi و رابرت یاتس برخی از بدنام serial killers که خاموش بی گناه در واشنگتن زندگی میکند.

"من می توانید ببینید که در آن شما در حال رفتن با آن است, اما به دلیل این که ما نقل مکان کرد به سیاتل بود چرا که از تمام استعداد شگفت انگیز در ایالت واشنگتن" هوگان گفت: از سیاتل صفحه اصلی. "ما کشف کرده اند که وجود دارد مقدار زیادی از استعداد خلاق در سیاتل و در سراسر ایالت واشنگتن. این کار را به خوبی برای این بازی به یک پایه در واشنگتن است."

"شکار قاتل" است و همهجانبه بازی رمز و راز قتل است که در آن شرکت کنندگان به بررسی آرایه ای از سرنخ غربال کردن از طریق شواهد و رمزگشایی رمزهای در راه به حل جرم و جنایت.

هر تحقیق اجرا می شود بیش از شش قسمت های نجومی در سراسر این اشتراک مبتنی بر بازی. یک مظنون حذف شده است در هر ماه است. هنگامی که قاتل دستگیر بازیکنان دریافت یک بازی با نام تجاری جدید.

تجارب همه داستانی. این بازی شگفت آور است و تجدید نظر به جرم واقعی فن.

"مردم علاقه مند به همه چیز آنها نمی تواند توضیح دهد" هوگان گفت. "مردم باید یک زمان سخت در بسته بندی مغز خود را در مورد چه کسی می تواند مرتکب جرم و جنایت."

هوگان و شریک زندگی خود را دریک اسمیت تا به حال برای قرار دادن مغز خود را در اطراف چگونه مفهوم خود را کار می کنند. در سال 2016 که به میزبانی یک "شکار قاتل" رویداد در یک اردوگاه در حومه بالتیمور با بازیگران به تصویر کشیدن کارآگاهان روزنامه نگاران و مظنون است. این رویداد بدون دردسر رفت اما نتوانست به عنوان یک سرمایه گذاری کسب و کار. پشت سر هم ساخته شده $10,000 برای یک پروژه با آنها کار می کرد در مدت 10 ماه.

"این یک مقدار زیادی از کار را برای ما به 5000 $در هر" هوگان گفت. "ما تا به حال نگاهی به دیگر مدل های کسب و کار. ما می دانستیم که اگر ما رفتن به ادامه با این است که ما تا به حال به این مردم بازی می تواند بازی در خانه و ما فقط تا به حال به شکل از چگونه برای توزیع این بازی در سطح جهانی است."

بازی راه اندازی شد از طریق اینترنت و همان سال به عنوان رویداد زندگی می کنند. این کمک کرد که میزبان از "مورد علاقه من قتل" گرجستان Hardstark و کارن Kilgariff ، raved در مورد بازی در سال 2017.

"هنگامی که آنها صحبت آن را در اوایل هفته ای, پادکست, که بزرگ برای ما" هوگان گفت. "آن بوده است در مورد گرفتن کلمه. شماره افزایش یافته و برای ما هر سال است."

تا پایان سال 2017 25,000 مشترک به بازی. اعداد شروع به پریدن کرد به 60,000 در سال 2018 و سپس 100,000 در سال 2019 و 115,000 به عنوان ممکن است.

"واکنش فوق العاده بوده است," هوگان گفت.

قرنطینه نشده صدمه دیده "شکار یک قاتل است."

"با آنچه که ما شده ایم در مورد نگه داشتن خانواده را سرگرم در طول coronavirus" هوگان گفت. "هدف ما این است که برای گفتن داستان های شگفت انگیز از طریق بازی و سرگرم نگه داشتن مردم در طول این بحران است."

هوگان خوشحال است با انتقادات و پیشنهادات "شکار قاتل" را دریافت کرده است. "این فوق العاده است وقتی که شما شنیدن مثبت از بازیکنان" هوگان گفت. "ما همیشه می خواستم برای ایجاد چیزی است که یک بازی است که درست در کنار انحصار و دستمالی کردن. ما فقط می خواهیم مردم را به لذت بردن از یک تجربه همهجانبه. تا زمانی که مردم علاقه مند در آنچه که ما انجام می دهیم ما را در حفظ و ایجاد."

وجود هشت فصل "شکار قاتل" مشترکین با شروع این بازی سرگرم کننده و تعجب آور "بیداری."

"Starstruck" که منتشر خواهد شد در ماه ژوئن بعدی whodunit. بازیکنان اختصاص داده شده به حل رمز و راز در اطراف یک گروه پسر, reunion. Just4Fun reunites و در طول تمرینات گروه خواننده گروه perishes در غم انگیز از صحنه تصادف. یک فن خاص این خواننده به قتل رسید و او حاضر است برای کمک به بازیکنان کرک مورد به عنوان آنها کشف جزئیات کثیف در Just4Fun را رسوا تاریخ است.

پر رونق کلبه صنعت دارای یک جفت از spinoffs. وجود دارد سه فصل از ماوراء الطبیعه سری "خالی چهره" و دو فصل از بازی sci-fi حجم "زمین شکستن."

"مرگ در شیرجه نوار" است که بازی بعدی میله میله برای "شکار قاتل" حق رای دادن. "مرگ در شیرجه نوار" است که میله میله برای یک ماه اکتبر آزادی با چالش های بازیکن به بررسی یک قتل در نوار شیرجه و کشف انگیزه از هر شک از طریق سرنخ ها و پازل.

"ما فقط نگه داشتن ساختمان در آنچه ما آغاز شده است" هوگان گفت. "ما آمده است یک راه طولانی از جایی که ما شروع شد در بالتیمور چهار سال پیش. ما گرفته شده هنگامی که ما ساخته شده آن را به واشنگتن است. کسانی که در حال بازی کردن بازی های ما هستند و ما فقط در حال رفتن به نگه داشتن آنها را سرگرم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن