MLS بازیکنان موافق به حقوق و دستمزد کاهش ممکن است مسابقات

لیگ فوتبال بازیکنان ارتباط رای به تصویب امتیازات اقتصادی برای این فصل از جمله در سراسر-هیئت مدیره حقوق و دستمز

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

لیگ فوتبال بازیکنان ارتباط رای به تصویب امتیازات اقتصادی برای این فصل از جمله در سراسر-هیئت مدیره حقوق و دستمزد کاهش, در حالی که همچنین موافقت خود را برای بازی در یک پیشنهاد تابستانی مسابقات در اورلاندو فلوریدا.

پیشنهاد شده توسط اتحادیه یکشنبه شب خواهد بود در حال حاضر فرستاده شده به بازگشت به لیگ برتر برای تصویب توسط صاحبان تیم.

"در حالی که یک مشکل رای فوق العاده به چالش کشیدن بار آن گرفته شده است در مجموع به اطمینان حاصل شود که بازیکنان می تواند بازگشت به رقابت به عنوان به زودی به عنوان آنها با خیال راحت قادر به انجام این کار" به MLSPA در بیانیه ای گفت.

MLS فصل بود به حالت تعلیق در مارس 12 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. تیم بازی کرده بود فقط در دو بازی این فصل است.

لیگ برتر فوتبال به آن تیم متهور شنبه شروع به کوچک داوطلبانه جلسات آموزش گروهی در خارج از منزل. تیم باید به دنبال یک پروتکل سخت و همچنین به عنوان محلی بهداشت عمومی و محدودیت دولت. نه همه از این لیگ به تیم بازگشت و به آموزش.

جزئیات اورلاندو مسابقات هنوز تحت بررسی است اما در لیگ 26 تیم و محدود کارکنان خواهد بود پناه در هتل ها با بازی های انجام شده بدون طرفداران در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی جهان.

در علاوه بر این به کاهش حقوق و دستمزد, اتحادیه پیشنهاد شامل تیم کاهش می یابد و فرد پاداش و همچنین امتیازات موجود و آینده شرایط توافق دسته جمعی. جزئیات نمی شد فورا در دسترس است.

MLS را بلافاصله اظهار نظر در مورد پیشنهاد است.

MLS برای اولین بار اعلام کرد در ماه گذشته آن را بررسی ممکن است "تغییرات به بازیکن پرداخت غرامت" به دلیل ضربه مالی لیگ و تیم رو به رو شد با تمدید تعلیق در بازی.

"ما به دنبال همکاری با MLSPA برای پیدا کردن یک راه حل فراهم می کند که یک تور ایمنی برای همه بازیکنان فرصت برای به دست آوردن حقوق و دستمزد کامل در این سناریو که در آن همه مسابقات با طرفداران و به طور خاص فراهم می کند حفاظت برای بازیکنان در پایان پایین تر از حقوق و دستمزد مقیاس" لیگ در بیانیه ای گفت در آن زمان است.

لیگ و اتحادیه بازیکنان به توافق از نظر یک قرارداد جدید در اوایل فوریه, اما آن را به حال نشده است به تصویب رساند که این فصل در انتظار قرار داده شد.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب