MLB اجازه می دهد تا سیاه زندگی موضوع عدالت اجتماعی نیوجرسی تکه - Tue, 22 Jul 2020 PST

نیویورک — لیگ اصلی بیس بال بازیکنان باید گزینه داشتن یک پچ با "Black Lives Matter" و یا "متحد برای تغییر" در ن

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

نیویورک — لیگ اصلی بیس بال بازیکنان باید گزینه داشتن یک پچ با "Black Lives Matter" و یا "متحد برای تغییر" در نیوجرسی آستین در روز افتتاحیه از این بیماری همه گیر تاخیر نجومی و اتباع واشنگتن پارچ شان Doolittle می گوید تیم او ممکن است با توجه به اینکه به زانو در حمایت از پنج شنبه شب.

سری جهانی قهرمان واشنگتن میزبان نیویورک یانکیز در لیگ بازکن.

"من شده است با توجه به آن به خصوص در اینجا در طول هفته گذشته. اما به عنوان یک تیم ما با داشتن مکالمات در محل باشگاه وانجمن بیش از دو روز گذشته. من می دانم که یانکی ها همان چیزی که به انجام," او گفت:. "من فکر می کنم آن را واقعا مهم برای ما به عنوان یک لیگ به اکو دیگر چه ورزشی لیگ تا کنون انجام داده اند. ما دیده ایم MLS. ما دیده ایم نسکار. ما دیده ایم فرمول یک را واقعا قدرتمند اظهارات."

تیم باید گزینه stenciling وارونه MLB لوگو با "پل" یا "متحد برای تغییر" در پشت تپه کوزه در طول آخر هفته باز بازی. واشنگتن تصمیم گرفتند برای MLB/MLB استنسیل.

"این آزادی بیان. این لایحه از حقوق. آن چه در این کشور تاسیس می شود قادر به خود را آزادانه بیان. بنابراین من فکر می کنم این یک چیز فوق العاده است" گفت: Gerrit کول که باعث می شود خود یانکی ها اولین برابر حداکثر Scherzer در بازکن در اتباع پارک.

پس از بحث در میان کمیسر و لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط بازیکنان داد و بازیکنان فردی هر بازیکن ممکن است استفاده از یک بند با وارونه MLB آرم که در آن silhouetted خمیر سیاه, اولین بار استفاده از این لوگو است.

هر بازیکن همچنین ممکن است استفاده از یک سیاه زندگی مهم پنبه حلاجی تمرین T-پیراهن یا تی شرت طراحی شده و یا به دست آمده توسط این بازیکن و یا تیم خود را.

MLB بلند است cleat محدودیت برای این فصل به بازیکنان توانایی برای قرار دادن پیام برای عدالت اجتماعی و علل در خوشه.

نیوجرسی تکه را روی آستین چپ مگر اینکه یک تیم موجود پچ وجود دارد که در این صورت یکی از جدید را در آستین راست. این تکه های خاص استفاده می شود پنج شنبه و جمعه.

این طرح که با شنبه شروع شده است و اجازه می دهد بازیکن برای نشان دادن حمایت برای عدالت اجتماعی به طور کلی و تنوع و شمول در بیس بال. آنها به عمد ساخته شده انعطاف پذیر اجازه می دهد بازیکن را به تصمیم گیری فردی.

تی شرت با پیام ها و به ویژه مچبند ممکن است مورد استفاده برای کل فصل.

زمانی که لیگ برتر از سر گرفته و در ماه گذشته نام بازیکن جایگزین شد با "Black Lives Matter" در هنگام باز کردن بازی.

علاوه بر این اتباع را سیاه قلب در مرکز میدان با "دی سی" در وسط. قلب است که به منظور نشان دادن حمایت برای سی جامعه اتباع گفت.

MLB گفت که پس از مرگ جورج فلوید در 25 مه آن در حال افزایش همکاری های موجود با جکی رابینسون پایه و لیگ های سیاه پوست بیس بال موزه و همچنین سرمایه گذاری های جدید در NAACP دفاع حقوقی و صندوق آموزش و پرورش و راه اندازی یک کسب و کار متنوع شرکای پروژه بازیابی.

یانکی ها مدیر کل برایان Cashman ملاقات با جزئی بازیکنان لیگ برتر که در تیم های پیچیده در تمپا, فلوریدا, برای شروع بحث.

"شروع ارتباط از آنچه می تواند انجام شود بهتر است و چگونه می تواند بخشی از یک تغییر مثبت است ؟" او گفت:. "وجود دارد بسیار دشوار مکالمات واقعی داستان های شخصی است که به اشتراک گذاشته شد."

او ادامه داد: این مذاکرات زمانی که لیگ فهرستی گزارش نیویورک. Cashman پشتیبانی از عبارات اعتراض.

"کشور ما در بسیاری از راه های بزرگترین کشور در جهان و در برخی از راه های آن را شکسته و در جنبه های خاصی که ما همه با هم و نه همه به عنوان یکی که ما باید" Cashman گفت. "و از آنجا که شما در حال دیدن تظاهرات مانند زانو در این سرود به عنوان بخشی از این روند چرا که بخشی از جامعه ما است که صدمه زدن به زمانی که آن را نمی باید. و اگر آن را نادیده گرفته شده است و برای یک دوره طولانی از زمان و آن را خطاب شده است به عنوان به خوبی به عنوان آن را باید شده اند و یا می توانست پس از آن بخش بزرگی از امریکا وجود دارد راه های مختلفی برای ابراز خود و سیستم عامل های مختلف به استفاده از چگونه شما خود را بیان کنند. و در برخی از موارد که اتفاق می افتد به زانو در طول سرود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب