مخلوط خون تئاتر شروع می شود pop-up شربت خانه, کمیسیون هنرمندان محلی

با اجرای تئاتر در مکث برای آینده قابل پیش بینی مخلوط خون تئاتر در مینیاپولیس است وام خود را در فضا و بستر برای

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

با اجرای تئاتر در مکث برای آینده قابل پیش بینی مخلوط خون تئاتر در مینیاپولیس است وام خود را در فضا و بستر برای اعضای جامعه و هنرمندان محلی.

مخلوط خون تئاتر واقع در سرو-رودخانه محله است که خانه را به یک بزرگ آفریقایی مهاجر در جامعه است. بسیاری از ساکنان آن را با اتکا بر خیابان دریاچه فروشگاه برای مواد غذایی خود اما ناآرامی های مدنی پس از مرگ جورج فلوید چپ بسیاری از کسانی که فروشگاه های آسیب دیده و غارت شده و یا سوخته.

اعضای سرو-ریورساید جامعه رسیده به مخلوط خون درخواست اگر آنها می تواند با استفاده از فضای خود را به راه اندازی یک شربت خانه مواد غذایی. مخلوط خون به توافق رسیدند و پس از به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد pop-up آشپزخانه آنلاین کمکهای مالی آغاز شده نورد در.

"ما انتظار داشتند که به یک جدول است اما ما تمام تئاتر پر از غذا" گفت: هانا احمد یک رهبر جامعه در سرو-ریورساید.

23-سال-پیر احمد منظم داوطلب در مواد غذایی قفسه. او می داند که زبان انگلیسی و عربی و سومالی و سواحیلی است که مفید هنگام صحبت با ساکنان متنوع محله.

"آن را احساس می کند واقعا خوب بود به کمک جامعه ما" احمد گفت.

قریب به اتفاق قربانیان سیل کمک های مالی سازگار شده اند برای سه هفته گذشته گفت: کاترین کمپبل تئاتر مدیر تولید. هفته گذشته یک گروه از همسایگان نشان داد تا با 10 خودرو پر از مواد غذایی و لوازم.

"هر کس تبادل نظر در. این احساس تمام مینیاپولیس آمد با هم" احمد گفت.

به دنبال به جلو رهبران جامعه و تئاتر کارکنان در حال تنظیم به تناسب نیازهای جامعه. پس از برایان Coyle مرکز در حال حاضر دارای یک شربت خانه مواد غذایی در سرو-ریورساید مخلوط خون در حال حاضر تنها جمع آوری غیر غذایی. برنامه های بلند مدت مردد هستند اما تئاتر قصد دارد به کمک همسایگان خود را به عنوان طولانی به عنوان آن نیاز است کمپبل گفت:.

"خدمت به دیگران زمانی که ما نمی توانیم فراموش تئاتر است در مقابل توجه ما," او گفت:.

مخلوط خون نیز راه اندازی شد مخلوط خون پاسخ یک پروژه جذاب و تقویت صدای محلی بازیگران و هنرمندان آنها به عنوان فرایند پس از فلوید مرگ است.

تئاتر به سفارش نژادی متنوع گروهی از هنرمندان برای به اشتراک گذاشتن پیام های خود را از ضد نژادپرستی همبستگی و درد. کار خود شده است نوشته شده به مخلوط خون وب سایت و رسانه های اجتماعی.

"این مهم است برای فعال کردن کسانی که با شناسایی و جوامع بومی و جوامع از رنگ در این زمان چون تئاتر نیست و همیشه انجام دهید که" کمپبل گفت:.

در حالی که تاثیر مالی این بیماری همه گیر و خاموش خواهد شد که در تئاتر آینده نامشخص باقی مانده است, کسانی که نگرانی ها طول می کشد یک صندلی عقب برای کمک به جامعه مخلوط خون رهبران گفت.

"ما باید قرض دادن توجه ما به نژادپرستی نظاممند و مسائل است که پنهان شده اند و پرده برداری کرد در صنعت ما برای قرن ها" کمپبل گفت:.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد غذایی قفسه و یا مخلوط با خون پاسخ بازدید mixedblood.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب