رفتار خانم 7/8 - Wed, 08 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند سلام خانم منش: من ماندن در خانه با د

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

سلام خانم منش: من ماندن در خانه با دو دختران نوجوان. پدر و مادرم زندگی می کنند که حدود 10 دقیقه دور مسن هستند و بسیار آسیب پذیر به ویروس. آنها رعایت سختگیرانه قرنطینه و ادامه خواهد داد به انجام این کار برای آینده قابل پیش بینی.

من شده اند انجام تمام کارهای خود را برای آنها ارائه مواد غذایی چیدن داروها آوردن بیش از وعده های غذایی خانه پخته ، با توجه به این که آنها نیز فراموشکار این گاهی اوقات من نیاز به رفتن بیش از وجود دارد دو یا سه بار در روز حفظ فاصله اجتماعی از پدر من در ایوان در حالی که او دستمال مرطوب پایین خرید و یا صحبت کردن با تلفن در حالی که با تکان دادن در پنجره اتاق خواب او.

باور کنید یا نه این من بوده است و من خوشحال هستم من باید زمان و فرصت به آنها کمک کند.

در حال حاضر پدر و مادرم در حال صحبت کردن در مورد گرفتن من دور برای تعطیلات زمانی که "این است که بیش از همه" به عنوان یک تشکر از شما. من نمی خواهم برای رفتن. من یک مادر تنها, و اگر چه من نمی گم کار من (من می توانم که telecommute) من لازم نیست که مقدار زیادی از پس انداز. من فکر می کنم بسیاری از راه های بهتر برای استفاده از پول است که می تواند صرف در این سفر.

همچنین با توجه به سن آنها و (احتمالا) ترس و عدم اطمینان پدر و مادر من سر و کله زدن. زیادی است. یک ماه با آنها خواهد بود من در حال اجرا و دلربا و حمل و اقدام به عنوان یک هیئت مدیره صدایی/داور. نمی توان آن را یک تعطیلات برای من در همه.

اگر ما رفتن به ساحل به آنها اشاره, مادر من می ماند در ملک مورد اجاره و یا پدر و یا من را مجبور به ماندن با او در تمام زمانها. من خواهد بود پخت و پز وعده های غذایی, بازی تخته, بازی با آنها های تمیز کردن لباس های شسته شده و کارهای با پدرم, خرید, و غیره.

چگونه می توانم فرار از این نیست-تعطیلات ؟

آرام خواننده: همان راه شما اجتناب از آمدن به میز شام به عنوان یک کودک: ادعا شده توسط شما وجود دارد خواهد بود هر دقیقه است. بیشتر به طور خاص, دست, رفتار, است که نشان می دهد شما کنایه در طول تاریخ نه فرض: "من دوست دارم اما با همه چیز است که اتفاق افتاده است در این سال فقط در حال رفتن به کار می کنند."

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را missmanners.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب