مایک لینچ آسمان دیده بان: هرکول یک صورت فلکی تابستان و زمان خوشه ستاره ای

هرکول قهرمان است و نه درخشان از صور فلکی اما این یکی از بزرگ است. در واقع این پنجمین صورت فلکی در آسمان و خانه

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

هرکول قهرمان است و نه درخشان از صور فلکی اما این یکی از بزرگ است. در واقع این پنجمین صورت فلکی در آسمان و خانه را به برخی از فوق العاده آسمانی گنجینه های. هرکول در واقع به نظر می رسد مانند حرف اول آن نام تنها صورت فلکی است که این حق لاف زدن. در ذهن خود تصویر یک غول فانتزی دست نوشته "ثانیه". ببینید اگر شما می توانید نقطه "H" بالا در آسمان جنوب. بهترین کاری برای انجام این است که بیرون رفتن حدود 10 p. m. در صورت به علت جنوب و خم سر خود را تمام راه را به بالای سر اوج. من پیشنهاد می کنم دروغ گفتن به پشت در تکیه صندلی چمن برای صرفه جویی در پشت و عضلات گردن. که "H" خواهد بود فقط زیر اوج بسیار بالا جنوبی آسمان است. این خواهد بود که یک کار آسان نیست به خصوص اگر شما در حال برخورد با هر سطح شهری یا برون شهری, روشنایی, اما آن را به یک شات. حتی اگر شما نمی بینید کل "H" من می دانم که شما باید قادر به نقطه ذوزنقه ساخته شده از چهار نسبتا روشن ستاره. این است که شناخته شده به عنوان کیستون. این منطقه که در آن دو طرف از "ثانیه" هم پیوستن. این "H" قرار است به طرح شکل هرکول, حلق آویز وارونه است. موفق باشید با این یکی!

(حسن نیت ارائه میدهد مایک لینچ)

روم اساطیر افسانه ای توضیح می دهد که چرا هرکول نوک انگشتان خود را. آن را قطعا پیچیده و پیچیده اما در اینجا جان کلام آن است. هرکول فرزند زئوس پادشاه خدایان و Alcmene یکی از بسیاری از مورتال زنان زئوس بود دیدن در سمت. زئوس و تک همسری قطعا نمی توانید. هرا زئوس' همسر و ملکه خدایان در مورد بسیاری از شوهر او را کثیف امور بود و طبعا ناراحت این تولد. ناراحت کننده هرا بود چیزی است که شما هرگز می خواستم برای انجام! او زندگی می کردند برای انتقام.

هرکول رشد غول پیکر از یک مرد حل و فصل کردن رو نقل مکان به حومه شهر بود و یک دسته کامل از کودکان و نوجوانان. او در یک خانواده فوق العاده مرد با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود را. حتی بعد از تمام کسانی که سال هرا به این کینه و می خواست او را مرده. اما پس از هرکول شد نیمی خدا او جاودانه و هرا نمی تواند او را بکشند. او بازگشت تا طرح اگر چه بود به زندگی خود را پر از بدبختی است. آنچه او انجام داد این بود که فراتر از شنیع. او put a spell on او که او را مجبور به قتل همسر خود و همه بچه ها. اوه! زمانی که او جامعی از طلسم او آنقدر کامل غیر قابل تصور ندامت و گناه است که او خود را انداخت در رحمت پادشاه Eurystheus.

خوب شاه را دیدم که هرکول بود واقعا واقعا متاسفم برای آنچه که او انجام داده بود. با این وجود او تا به حال به مجازات هرکول. به جای خود غلت بزنید و او را به زندان به پوسیدگی دور برای بقیه عمر خود را, او به هرکول یک سری از 12 سخت کارگر به کفاره برای جرم و جنایت است. یکی از کارگران شد به ذبح توانا شیر با یک نگرش بد بود که وحشت زمین و ساخت وعده های غذایی از مردم محلی. این شیر پنهان بود بسیار دشوار است که بدون شمشیر می تواند سوراخ آن. هرکول مجبور به استفاده از تمام قدرت خود را به گریبان شیر به زمین را شیر پنجه و بریده بریده وحش گلو با آن است.

هرکول نیز تعیین وظیفه کشتن شیطانی سحر و جادو چند سر مار بود که هیچ کار آسان است چرا که هر زمان او قطع یک سر آن فقط رشد بازگشت. او نیز اسیر غول پیکر گوزن در زمان در هیولا های وحشی پرندگان و تکمیل چندین دیگر فراتر از آن-به چالش کشیدن کارگر. پادشاه Eurystheus که هرکول را یک عمر برای به انجام رساندن همه کارگر به او اختصاص داده شده اما هرکول آن را همه انجام می شود در عرض چند سال. پادشاه بود آمدیم و رسما او را بخشید و در واقع افتخار او! هرکول زندگی بقیه عمر خود را در صلح و حتی ازدواج و شروع یکی دیگر از خانواده است. او همچنین انجام متعددی از اعمال قهرمانی برای نشان دادن حسن نیت به جامعه برای خود توبه صادقانه. دیگر خدایان و الهه ها تحت تاثیر قرار گرفتند هرکول شجاعت اما هنوز هم تا به حال بسیاری از سوء ظن خود را در مورد جرم و جنایت. همه آنها توافق کردند که به تصویر کشیدن چهره او را در ستاره اما باید او را حلق آویز وارونه است.

در صورت فلکی هرکول یکی از جالبترین چیزهایی که شما می توانید خود را با تلسکوپ حتی اگر تلسکوپ شما نیست که. آن را بزرگ هرکول خوشه نجوم شناخته شده به عنوان M13. آن چیزی است که شناخته شده به عنوان یک کروی خوشه کروی ترتیب هزاران نفر از ستاره های پیر کهنه در فضای نسبتا کوچک است. من آن را تضمین خواهد دست کشیدن بصری خود را socks حتی با یک تلسکوپ کوچکتر. M13 است که در بالا سمت راست از هرکول کیستون. هرکول خوشه ممکن است به عنوان بسیاری از یک میلیون ستاره کهنه به مساحت حدود 870 تریلیون مایل در سراسر این خوشه عظیم است که بیش از 25 ، 000 سال نوری دور است. فقط در یک سال نوری است که نزدیک به 6 تریلیون مایل است. هنگامی که شما برای اولین بار آن را از طریق تلسکوپ شما آن را ممکن است به نظر می رسد به عنوان یک فازی پچ از نور اما به دنبال نگه داشتن و نگه داشتن تمرکز و شما باید ببینید چند فرد ستاره ها در لبه خوشه.

نه چندان دور از بزرگ هرکول خوشه یکی دیگر از فوق العاده کروی خوشه M92 نه کاملا به عنوان روشن به عنوان M13 اما هنوز هم بسیار بسیار خوب!

ستاره دنباله دار NEOWISE ممکن است قابل مشاهده در این هفته

ستاره دنباله دار NEOWISE گذشت خورشید در جولای 3 است و در سفر طولانی خود را در خارج از منظومه شمسی است. این هفته ستاره دنباله دار خواهد بود در 78 میلیون مایل از زمین است و ممکن است قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح در اوایل صبح و اوایل شب. در شب به دنبال NEOWISE حدود 10 p. m. در پایین شمال غربی آسمان حدود 15 تا 20 درجه بالای افق است. را مشت و نگه دارید و آن را در طول بازو. ستاره دنباله دار خواهد بود در جایی بین یک و دو "مشت عرض" در بالای افق غربی. در اوایل صبح نگاه بین 4 تا 4:30 صبح در پایین شمال شرقی آسمان در حدود 10 درجه و یا در مورد یک "مشت عرض" در طول بازو در بالای افق است. اگر شما نگاه کنید چقدر بعد از 4:45 صبح گرگ و میش تبدیل خواهد شد بسیار روشن آن را غرق ستاره دنباله دار ،

آن را به عنوان با بسیاری از ستاره های دنباله دار وجود دارد هرگز یک تضمین می کنند که چگونه روشن آنها خواهید بود. شما ممکن است نیاز به دوربین دوچشمی یا یک تلسکوپ کوچک به آن را ببینید. آن را شبیه به یک ضعف "فازی ستاره" با یک دم با اشاره به سمت راست بالا. ستاره دنباله دار NEOWISE است که پس از ناسا نزدیک به زمین شی Wide-Field Infrared Survey Explorer برنامه ای است که کشف این دنباله دار در اوایل این سال است.

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب