مایک لینچ آسمان دیده بان: ضعف اما زیبا, مو آسمانی

باور کنید یا نه, هنوز هم وجود دارد چند زمستان فلکی مهمترین Gemini دوقلوها و ارابهران این Charioteer حلق آویز ک

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

باور کنید یا نه, هنوز هم وجود دارد چند زمستان فلکی مهمترین Gemini دوقلوها و ارابهران این Charioteer حلق آویز کردن در غرب آسمان شب. های که بخشی از آسمان درست در حال حاضر روشن سیارات زهره و عطارد. آنها هنوز هم با قرار دادن در یک نمایش بزرگ در پایین شمال غربی آسمان نشسته اند به هم نزدیک و پس از شب گرگ و میش. در یکشنبه شب این هفته بسیار نازک هلال ماه به آنها می پیوندد. من امیدوارم که ابرها را دریافت نمی در راه است.

بسیاری از بهار صور فلکی در حال حاضر به طور عمده در شرق آسمان شب و به صداقت آنها نه به عنوان زرق و برق دار به عنوان زمستان صور فلکی. هنوز هم وجود دارد بسیاری از گنجینه های آسمانی برای پیدا کردن ، شما فقط نیاز به حفاری برای آنها کمی بصری اما که می تواند بسیاری از سرگرم کننده به خصوص اگر شما می توانید stargaze در تیره تر حومه آسمان.

یک مثال خوب است ضعف صورت فلکی Coma Berenices یا Berenice مو. در آسمان تیره تر شما می توانید واقعا به زیبایی آن است. این صورت فلکی در واقع شبیه ضعف جریان ، من فکر می کنم بهترین راه برای پیدا کردن آن است که به صورت جنوبی به عنوان تاریکی در مجموعه و به دنبال درخشان ترین و بالاترین ستاره شما می توانید ببینید. که Arcturus یک ستاره است که قطعی نارنجی مایل به قرمز براق به آن است. فقط نگه مشت خود را در طول بازو و حدود دو و نیم از مشت خود را-عرض به حق از Arcturus است که در آن برای شروع به دنبال آسمانی ، شما ممکن است نیاز به دوربین دوچشمی برای کمک به پیدا کردن آن است. در نگاه اول Coma Berenices در واقع ممکن است شبیه به یک خوشه ستاره به جای یک صورت فلکی است. اکثر ستاره خوشه ها پر از ستاره جوان حداقل در فصل های استاندارد. ستاره Coma Berenices در حدود 500 میلیون سال پیش به طور کلی. در 250 سال نوری دور آنها فقط پایین بلوک از ما دوباره با فصل های استاندارد. نگه داشتن در ذهن که فقط یک سال نوری برابر است با نزدیک به 6 تریلیون مایل!

Coma Berenices یک تمایز دیگر صورت فلکی است. شناخته شده ترین داستان در مورد چگونه به مو زخم در آسمان است که بر اساس یک داستان واقعی است. آن را هنوز هم دارای کمی از malarkey, هر چند! Berenices شد ملکه مصر در حدود 200 سال قبل از میلاد بود و دیوانه وار در عشق با شوهرش معروف فرعون بطلمیوس سوم. در آن روزها وجود دارد بسیاری از جنگ های شدید اما آینده نبرد در برابر آشوریان بود و انتظار می رود به خصوص خونین. ملکه Berenices بود به مرگ می ترسم که او ممکن است از دست دادن پادشاه او به طوری که او وعده داده خدایان است که او می خواهم قطع همه مو طلایی زیبا و ارائه آن را به عنوان یک قربانی اگر بطلمیوس بازگشت با خیال راحت.

او نماز پاسخ داده شد زمانی که بطلمیوس بازگشت فقط یک هفته پس از او باقی مانده است. آن فوق العاده ای بود پیروزی نظامی! درست به او کلمه Berenices چیده شده از مو و اختصاص آن به معبد آفرودیت الهه عشق. چند شب بعد کشیش معبد اشاره کرد و بالا در آسمان در صورت فلکی دوست داشتنی و یا خوشه ستاره ای ما امروز می دانیم به عنوان Coma Berenices. آنها متقاعد شده بطلمیوس و Berenices که خدایان قرار داده و او را قربانی مو به آسمانها برای همه در سراسر جهان برای لذت بردن از.

در واقع این خط از گاو خواب توسط کشیش برای پوشش سرقت ، آن کار خود را برای محافظت از معبد, اما آنها کاهش یافته است توپ. سوغات-به دنبال رذل موفق به شکستن در و عجله کردن با رویال طلایی قفل. ترس فوری اعدام کشیش ساخته شده داستان در مورد Berenices' مو بودن بالا به آسمان. کشیش می دانستم که این خوشه ستاره بود و هیچ چیز جدیدی در آسمان, اما بطلمیوس و Berenices که نمی دانم. این کشیش معبد استفاده می شود سر خود را نگه داشته و سر خود را!

ستاره دنباله دار SWAN به روز رسانی

ستاره دنباله دار Swan در دسترس خواهد بود هر دو در اوایل شب و صبح بسیار زود این هفته است. قطعا انتظار نداریم که آن را به صورت های دیدنی و جذاب, اما شما ممکن است دیدن آن با چشم غیر مسلح به عنوان یک ضعف "فازی ستاره" با یک دم با اشاره به سمت راست بالا. شما احتمالا رفتن به نیاز به دوربین دوچشمی به آن را ببینید. در هر صبح و شب, گرگ و میش در حال رفتن به مانع چقدر روشن ستاره دنباله دار Swan خواهد بود.

در شب شروع به دنبال ستاره دنباله دار Swan در اواخر شب, گرگ و میش حدود 9:30 در بسیار پایین شمال-شمال غرب آسمان در حدود 10 درجه بالای افق است. که بیش از این عرض خود را مشت برگزار شد در طول بازو. به عنوان شب پیشرفت آن را دریافت کنید و حتی پایین تر در آسمان است.

در اوایل صبح به دنبال آن حدود 4:00 تا 4:30 در بسیار پایین شمال-شمال شرقی آسمان بیش از 10 درجه بالای افق است. بعد از 4:30 گرگ و میش تبدیل خواهد شد بسیار روشن تر و دنباله دار را از دست داد در تابش خیره کننده.

بعد از این هفته شما می توانید با استفاده از این ستاره درخشان بزبان برای قرار دادن دنباله دار Swan در هر صبح و شب. در شب ستاره دنباله دار خواهد بود فقط به سمت راست و پایین Capella. در اوایل صبح آن خواهد شد فقط به سمت راست بالا از Capella.

ستاره های دنباله دار و کثیف هستند کیهانی توپ های برفی, یک مجموعهای از سنگ و گرد و غبار و گازهای منجمد از جمله بخار آب. بسیاری از آنها خیلی بیشتر از دو تا سه مایل در قطر و در مدار خورشید در دور دست دور بیرونی منظومه شمسی است. هر یک بار در در حالی که برخورد و gravitional نیروهای تغییر مدار ستاره های دنباله دار به طور چشمگیری و آنها سر به سمت خورشید است. به عنوان آنها به درون منظومه شمسی از آنها حداقل بخشی از ذوب, تشکیل یک کما ابری از گاز است. برخی از سنگ و گرد و غبار آزاد است. قوی باد خورشیدی باعث کما ابر به شکل یک دم از گاز و گرد و غبار است که می تواند کشش میلیون مایل است. که آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد به ستاره دنباله دار Swan.

من امیدوارم که همه ما به آن را ببینید در این هفته!

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن