مایکل جردن-Kobe Bryant ارتباط دقیق عاطفی در قسمت "آخرین رقص'

قسمت 5 از "آخرین رقص" نه تنها جلو در heartstrings.این لرزش در آنها از باز کردن زمانی که کلمات "در loving memor

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

قسمت 5 از "آخرین رقص" نه تنها جلو در heartstrings.

این لرزش در آنها از باز کردن زمانی که کلمات "در loving memory of کوبه برایانت" به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش.

صحنه پس از آن نوبت به سال 1998 All-Star Game at Madison Square Garden with Michael Jordan راه رفتن در راهرو با استیو اسمیت زمانی که کوبه برایانت آنها را به تصویب.

"من تا به تماشای مایکل در تلویزیون و در حال حاضر شما یک شانس برای رفتن چهره به چهره با او به شما یک فرصت برای دیدن واقعا و مانند لمس و احساس قدرت و سرعت و شتاب و آن را سرگرم کننده را به بود در خارج وجود دارد" یک پست حرفه ای و کوبه برایانت می گوید در یک مصاحبه.

و سپس برایانت توضیح داد که منشاء خود را در رابطه است که اردن تشريح در او حرکت یاد برایانت در فوریه. 24 در مرکز استیپلز — یک ماه پس از برایانت دختر Gianna و هفت نفر دیگر کشته در سقوط یک هلیکوپتر.

"من تا به حال یک سوال در مورد تیراندازی خود را چرخش شات بنابراین من او را در مورد آن, و او به من عالی ان اما در بالا از آن, او گفت:, اگر شما همیشه نیاز به هر چیزی به من تماس بگیرید. مثل برادر بزرگ من," برایانت گفت: "آخرین رقص." "من واقعا نفرت داشتن بحث در مورد که برنده یک در یک و طرفداران خود گفت:" هی کوبه شما می خواهم به ضرب و شتم مایکل one-on-one.' من احساس می کنم مانند 'Yo آنچه شما را از من است از او.' من پنج قهرمانی در اینجا (با لیکرز) بدون او چرا که او مرا هدایت بسیار و به من داد خیلی عالی مشاوره."

ارتباط نبود به خوبی شناخته شده است, اما آن را خالص بود. فقط گوش دادن به اردن از Feb. 24.

"شاید تعجب مردم که کوبه و من دوستان بسیار نزدیک است," او گفت:. "اما ما بسیار نزدیک است. کوبه من بود دوست عزیز. او مانند یک برادر کوچک. همه همیشه می خواستم به بحث در مورد مقایسه بین او و من. من فقط می خواستم به بحث در مورد کوبه."

که برادر کوچک اردن گفت که "مزاحمت — اگر من می گویند که کلمه ولی که مزاحم تبدیل به عشق بیش از یک دوره از زمان. ...

"او مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با من, متن من, 11:30, 2:30, 3 صبح, صحبت کردن در مورد پست بالا حرکت رفت و آمد و گاهی مثلث. در ابتدا آن را تشدید. اما پس از آن تبدیل به یک شور و شوق خاصی. این بچه تا به حال شور مانند شما هرگز نمی دانید."

آن را تعجب آور بود و بی ریا در گفتار. شما به ندرت می بینیم اردن در یک محیط عمومی مانند است که اجازه دهید به تنهایی احساسی که.

"همانطور که من به او را می دانم, من می خواستم به بهترین برادر بزرگ است که من می تواند" اردن ادامه داد. "برای انجام این کار, شما باید به قرار داده تا با تشدید اواخر شب تماس یا dumb questions. من افتخار بزرگ به عنوان من به دانستن کوبه برایانت که او فقط در تلاش برای یک فرد بهتر و بهتر بازیکن بسکتبال است. ما صحبت در مورد کسب و کار ما صحبت در مورد خانواده صحبت کردیم در مورد همه چیز. و او فقط در تلاش برای یک فرد بهتر است.

"در حال حاضر او از من (گریه) و من به نگاه دیگری گریه الگوی رفتاری برای آینده ... من گفت: همسر من رفتن به انجام این کار به دلیل من نمی خواهم برای دیدن که برای آینده سه یا چهار سال.

اردن اعتراف کرد: "زمانی که کوبه برایانت درگذشت یک قطعه از من درگذشت. و به عنوان من در این عرصه و در سراسر جهان یک تکه از شما درگذشت, و یا دیگری شما نمی خواهد در اینجا. کسانی که این خاطرات که ما زندگی می کنند و ما از یادگیری است.

"من به شما قول می دهم از این روز به بعد من با این خاطرات از دانستن است که من تا به حال یک برادر کوچک و من سعی کردم به کمک در هر راه من می تواند.

"لطفا در صلح و آرامش استراحت برادر کوچک."

جردن و برایانت مواجه یکدیگر فقط هشت بار با توجه به basketball-reference.com با برایانت تیم برنده پنج بار. در اولین جلسه برایانت تا به حال فقط پنج امتیاز و اردن تا به حال 30. در آخر جلسه اردن به ثمر رساند 23 امتیاز برای واشنگتن ویزاردز و برایانت کاهش یافته است 55.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در اوایل قسمت آن را آشکار اردن می بیند برایانت NBA مسیر. در طول آن همه ستاره بازی, دوربین, ضبط اردن گفت: "او اصلا اجازه بازی به او آمده است. او فقط بیرون رفتن وجود دارد و آن را. "من قصد دارم به این (expletive) اتفاق می افتد. من قصد دارم به این یک بازی است.' "

اردن و حتی باعث می شود یک نرم افزار در برایانت (آرکانزاس) هزینه. "اگر من با او هم تیمی من نمی پاس او (expletive) توپ. شما می خواهید این توپ دوباره برادر شما بهتر است دوباره بجای اول برگشتن" اردن گفت.

پس از آن همه ستاره بازی — اردن برنده سوم و نهایی All-Star MVP — جردن و برایانت ملاقات در دادگاه به طور خلاصه و اردن گفت: "من شما را پایین جاده ها است."

ببینید شما پایین جاده کوبه دیدن شما پایین جاده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب