ماتیوز اندرسن هنوز هم در آریزونا به عنوان Maple Leafs از سرگیری تمرینات

میچ Marner و اکثر افرا برگها را بازگشت به گروه تمرینات تحت فاز 2 از NHL بازگشت-به-بازی, برنامه اما یک زن و شوه

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

میچ Marner و اکثر افرا برگها را بازگشت به گروه تمرینات تحت فاز 2 از NHL بازگشت-به-بازی, برنامه اما یک زن و شوهر نام قابل توجه باقی می ماند وجود ندارد — star مرکز Auston متیوز و شروع دروازه بان فردی اندرسن.

دو حل و فصل را به ماتیوز' اقامت در نزدیکی Scottsdale, Ariz., پس از NHL متوقف فصل آن مارس 12 با توجه به کروناویروس و باقی مانده اند وجود دارد از.

نه داشتن دوست خوب خود متیوز و باشگاه های برتر goaltender در فورد عملکرد مرکز زحمت Marner? نه یک بیت.

"همه این مسائل است که داوطلبانه" Marner گفت: با اشاره به بازیکنان گزارش خود را به تمرین و امکانات در فاز 2 "اگر آنها (ماتیوز و اندرسن) فکر می کنم بهتر است به ماندن در خانه من است."

NHL رسمی برنامه های خود را برای از سرگیری نجومی ماه گذشته معرفی مسابقات 24 تیم برای جام استنلی در دو hub شهرستانها. برای برگها که به معنی بهترین-از-پنج حذفی دور مقدماتی برابر Columbus Blue Jackets.

فاز 3 از چهار فاز پروتکل آغاز خواهد شد در 10 ژوئیه با افتتاح کامل-تیم ملی, آموزش چادر قبل از از سرگیری بازی (مرحله 4) بعد از آن در ماه جولای یا اوایل آگوست.

اما شرایط و همچنین به عنوان مکان برای بازی ها, بازی هنوز به تعیین خواهد شد.

نخست وزیر جاستین ترودو گفت: در اوایل این هفته دولت است "باز" به شهرهای کانادا به عنوان مرکز شهرستانها وقتی NHL بازگشت به بازی به عنوان طولانی به عنوان یک فرمت می توان بر اساس توافق با دولت های محلی.

تورنتو در حال اجرا به عنوان یک مرکز شهر همراه با ونکوور و ادمونتون.

NHL توصیه کرده است بازیکنان نیاز به ویزای کار تازه ای برای پست های نجومی به گزارش خود را به کانادا و آمریکا مبتنی بر تیم در ماه ژوئن 21; کسانی که ویزا را در مجموعه ای به پایان می رسد ژوئن 30.

برگها در حال حاضر حدود 20 بازیکن به گزارش فاز 2 تمرینات. نهایی خود را در فهرستی برای اردوگاه های آموزشی آشکار خواهد شد و یا در حدود 10 ژوئیه هنگامی که اردوگاه را به باز کردن.

Marner گفت: این مایه تاسف است NHL بازیکنان — هنگامی که گزارش از یک کشور دیگر به کانادا NHL شهرستانها — باید پایبند به دولت فدرال دستورالعمل و خود قرنطینه برای 14 روز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این امکان وجود دارد متیوز و اندرسن می تواند انتظار برای NHL اجازه می دهد تا بازیکن را به قرنطینه در گروه به جای فعلی خود انزوا پروتکل.

"من می خواهم به جای آنها کار کردن (تحت قرنطینه در آریزونا) سپس بازگشت تا اینجا در 14 روز و آماده رفتن" Marner گفت.

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن