مت کالکینز: Mariners' برادن اسقف 'واقعا دشوار نقطه' در مورد اینکه آیا به بازی به عنوان coronavirus بازدید خانواده - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

سیاتل – شما لازم نیست که برای موعظه به دریانوردان مرکز fielder برادن اسقف در مورد مسری طبیعت از رمان coronavir

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

سیاتل – شما لازم نیست که برای موعظه به دریانوردان مرکز fielder برادن اسقف در مورد مسری طبیعت از رمان coronavirus. برادر کوچکترش شکارچی پیمانکاری این همه تایید او مورد نیاز است.

حدود یک هفته عقب شکارچی بیدار شد خود را در آریزونا اقامت و متوجه او نمی تواند طعم قهوه خود را. او به پایان رسید تا تست مثبت برای این ویروس و یاد گرفتم که یک مبتلا سرور تا به حال آلوده او و بسیاری دیگر در یک رستوران چند روز قبل. علائم شده اند نسبتا خفیف تا کنون, اما این نه کاسته برادن نگرانی است.

"این یک مثال خوب است که این ویروس نمی کشد زمان خاموش" برادن گفت. "او ندارد, شدید, علائم, اما ما نمی دانیم که چه عوارض جانبی ممکن است پایین خط و ما هر دو مورد آن نگران است."

اسقف اذعان می کند او تا به حال شک و تردید خود را در مورد اینکه آیا او باید سعی کنید به بازی این فصل اما چه کسی در وضعیت خود را به انجام ؟ سابق نیرومند و درشت هیکل است و اثبات نشده بازیکن فقط با 27 MLB بازی را به نام خود می داند و این می تواند شانس خود را برای شکستن. اگر او بودند 21 شاید او نشسته بود. اگر او تا به حال هشت یا نه-رقم قرارداد شاید او را صبر کنید تا 2021.

اما با توجه به این که او خواهد بود 27 ماه آینده و ندارد سابقه او را تضمین کند یکی دیگر از شات این 60-بازی فصل می تواند بهترین شانس خود را برای ایجاد یک دندانه.

"من فکر می کنم همه ما در موقعیت های مختلف. من احساس می کنم در یک وضعیت در حال حاضر که در آن در حالی که من باید یک انتخاب را در یک موقعیت بسیار جالب برای زندگی حرفه ای من, و من فکر می کنم بسیاری از بچه ها که هستند – چه زود در حرفه خود را در لیگ های بزرگ و یا بازی به صورت لکه های آن را فقط یک واقعا دشوار نقطه به در می شود و شما می خواهید برای تصمیم گیری های هوشمند," اسقف گفت. "در حال حاضر من اینجا هستم و من در تلاش برای ایمن ماندن به عنوان بهترین من می توانم."

اسقف حرفه ای نشده شکوفا راه او امیدوار است آن را در این نقطه است. برای او تحمل پاره طحال که او را نگه داشته و برای بیش از دو ماه در فصل گذشته. اما حتی زمانی که او سالم اعداد خود را هرگز نشان او بود و مناسب برای بازی در بالاترین سطح است.

در 56 در خفاش ها در فصل گذشته اسقف آمار فقط .107 با هیچ صفحه اصلی اجرا می شود. و او موفق فقط یک ضربه در 13 صفحه ظاهر این بهار.

او نوسان این مشکل ؟ به حدی اطمینان حاصل کنید. اما او به شما بگویم که او اصلی ترین مانع موفقیت است.

"من فکر می کنم بزرگترین چیزی که بازی در لیگ های بزرگ است که آنها نمی توانند بازی وجود دارد اگر شما لازم نیست که یک سطح معینی از اعتماد به نفس, آیا شما موفقیت یا شکست و من احساس مثل من در زمان یکی در خفاش در لیگ های بزرگ که در آن من بود با اعتماد به نفس در سال گذشته" اسقف گفت. "من تا به حال به صداقت با خودم وجود دارد و آگاه است که وجود دارد خواهد بود بار من می خواهم گام در جعبه دوباره و احتمالا نمی تواند اعتماد به نفس, اما من تا به حال به نگه داشتن خودم پاسخگو باشد."

این کمک می کند که اسقف شده است یکی از سازمان های برتر دفاعی outfielders. و اگر جمله:-آمار لیگ شده اند underwhelming حجم نمونه است که احتمالا بیش از حد کوچک به کل قضاوت. او تا به حال هرگز قدرت بزرگ است اما آمار .306, .284 و .271 در گذشته خود سه جزئی-لیگ فصل است.

بنابراین چه چیزی است که او امید به خارج شدن از این فصل ؟ نیز روز دوشنبه از او خواسته شد که بسیار چیز.

"من فکر می کنم بزرگترین چیزی که برای من این است که وجود دارد آنقدر در رفتن بیشتر از همیشه در جهان خارج است. من نمی خواهید به استفاده از, آیا به نظر می رسد ما در حال رفتن به بازی و یا آن را مانند به نظر می رسد ما نمی, من نمی خواهم آن را به بهانه ای برای من نیست تا آماده شود" اسقف گفت. "من واقع بینانه در دانستن است که در لیگ های بزرگ که آیا آن دو سال یا 10 سال در حال رفتن به یک زمان کوتاه (و) من نمی خواهم این دیوانه 60-بازی فصل به دلیل من آماده نیست و من بازی ضعیف و زندگی حرفه ای من بود که به دلیل."

پس چه انتظار واقع بینانه برای اسقف? شاید ساخت 30 باز-روز فهرستی از یک احتمال است. اما شانس او را روزمره تبدیل شدن به یک بازیکن در طول فصل دیگر.

او را به رفتن برای آن ، اگر هیچ چیز دیگری چرا که او هرگز ممکن است شانس دیگری داشته باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن