Maple Leafs امیدوارم که قدرت خود را در حتی پس از قدرت اردوگاه آموزشی ترفند

آن را پنج بر پنج و یا می میرند. اما هنگامی که مرحله سوم از NHL اردوهای تابستانی آغاز شد و دو هفته پیش افرا برگ

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

آن را پنج بر پنج و یا می میرند. اما هنگامی که مرحله سوم از NHL اردوهای تابستانی آغاز شد و دو هفته پیش افرا برگها تبدیل شده تمرکز خود را به بهبود بازی خود را در قدرت کامل به خصوص در خود منطقه.

پس از صحبت در مورد آن در طول فاز 2 برگ مربی شلدون Keefe و کارکنان خود قرار داده و "تنظیمات ظریف" در محل دو هفته گذشته. هدف این بود که برای از بین بردن این باشگاه چشمگیر تضاد در دفاع و جرم است. با جن برگها در میان NHL بهترین تیم های این فصل در Corsi (شات-تلاش دیفرانسیل) و توهین آمیز-منطقه جن در اختیار داشتن. در عین حال آنها نیز در نزدیکی پایین در گل خورده در هر بازی.

"ما احساس خوبی در مورد برخی از تنظیمات ظریف ما صحبت در مورد ادبانه و ... و نکته اصلی در اردوگاه دفاعی عناصر" Keefe گفت: روز شنبه یک روز قبل از برگها بودند برای ورود به تورنتو حباب. "ما در حال اضطراب به ببینید که چگونه آن را با این نسخهها کار در یک نمایشگاه بازی (سهشنبه مقابل مونترال). ما امیدواریم که برای دیدن چیز پرش در ما در همه زمینه ها."

پس از چهار ماه تاخیر ناشی از COVID-19, Keefe و برگها مشغول به کار بودند در تمام پنج اسکیت باز روی یخ بازی بیشتر به عنوان یک واحد و انتقال جرم با سرعت بیشتری.

"زمانی که همه چیز تا مربیان و سازمان زمان به ارزیابی که ما در آنچه که ما می خواستم به کار در و که منجر به بسیاری از چیزهایی که" برگ کاپیتان جان توارث گفت.

برگها درک نیاز به تمیز کردن بازی خود را در منطقه خود را در برابر بازی در دور حریف کلمبوس که در لیگ پنجم-بهترین تیم در شات دیفرانسیل در حتی قدرت است.

آبی کت قوی دفاعی رتبه بندی در میان رهبران لیگ در شات مسدود کردن در و پنج در و پنج صرفه جویی در صد با وجود تکیه بر گمنام goalies Joonas Korpisalo و الویس Merzlikins. اما آنها نیز یکی از بهترین تیم ها در تولید کردن forecheck. است که می تواند متناسب برای دفاعی سست برگ.

Keefe می خواهد برای دیدن نتایج ملموس در عملکرد این تیم برابر forecheck و چرخه. تورنتو آخرین رتبه بندی در NHL در اهداف برابر کردن چرخه با توجه به SportLogiq. که در تضاد با برگ' جن در اختیار داشتن معیارهای; آنها led لیگ با تقریبا هفت دقیقه در هر بازی با جن صرفا در اختیار خود در حمله به منطقه.

به نظر می رسد برنامه بازی است که برای گرفتن برگها به سرعت در حال حرکت از پایان خود را از یخ به حالت تهاجمی در منطقه که در آن آنها می توانند به یک تن برای بازی های خود را. آنها تا به حال چهار ماه به اندیشیدن به آن, بحث در مورد آن, و کار بر روی آن است. روز سه شنبه آنها شروع به دیدن اگر آن را به همه پرداخت می شود.

"(وجود دارد) همه چیز شلدون می خواستم برای پیاده سازی به خصوص دور از جن به مجموعه ما هست و ما را در موقعیت بازی با جن" توارث گفت.

"ما صحبت در مورد بازی با جن و چگونه ما می خواستیم به آن را کنترل کنید. من فکر می کنم که تمرکز اصلی در اینجا چگونه ما می تواند انجام یک کار بهتر شدن جن پشت هنگامی که ما آن را ندارید و هنگامی که شما باید برای دفاع از ما چگونه می تواند به خوبی دفاع و محدود کردن فرصت های بهتر کار دفاعی."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن