اجباری ماسک تبدیل شدن به قانون در میان اروپا و ویروس سربازان ارتش

توسط فرانسیس D'EMILIOرم (AP) — قوانین جدید در پوشیدن ماسک در انگلستان آمد به اثر جمعه با ورود به مغازه ها و با

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

توسط فرانسیس D'EMILIO

رم (AP) — قوانین جدید در پوشیدن ماسک در انگلستان آمد به اثر جمعه با ورود به مغازه ها و بانک ها و سوپر مارکت ها در حال حاضر نیاز به پوشیدن پوشش صورت در حالی که رومانی گزارش یک رکورد روزانه عفونت و موارد جدید تقریبا دو برابر در فرانسه.

مردم در انگلستان می توان به پرداخت جریمه به اندازه 100 پوند ($127) توسط پلیس اگر آنها حاضر. دولت بریتانیا داده بود مخلوط سیگنال های هفته قبل از تصمیم گیری در سیاست. مکان هایی مانند رستوران ها, بارها ورزشگاه و آرایشگری معاف هستند.

جان Apter ملی رئیس پلیس فدراسیون انگلستان و ولز گفت: ماموران در دسترس خواهد بود به عنوان آخرین چاره اما افزود که او امیدوار عمومی "ادامه خواهد داد به انجام کار درست" برای محافظت از دیگر شهروندان است.

در بلژیک, مقامات بهداشت و درمان گفت: سه سال است فوت بعد از آزمایش مثبت برای COVID-19 به عنوان عفونت های جدید رسید 89% از هفته گذشته است.

بلژیک مقامات تقویت تا محدودیت به سرعت گسترش coronavirus از جمله ساخت ماسک اجباری در شلوغ, عمومی, فضاهای عمومی. بلژیک شده است ضربه گیر با 64,847 موارد و 9,812 مرگ و میر ثبت شده تا کنون.

به طور کلی اروپا دیده می شود بیش از 201,000 مرگ و میر در این بیماری همه گیر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. کارشناسان می گویند واقعی تلفات از coronavirus در سراسر جهان بسیار بالاتر است با توجه به محدود تست و مسائل دیگر.

رومانی مجموعه تمام زمان بالا به صورت روزانه جدید عفونت جمعه و مقامات سرزنش موج بر یک شکست به پوشیدن ماسک به درستی.

بسیاری در رومانی نشده است با پوشیدن ماسک در داخل خانه و یا در حمل و نقل عمومی. آرامش بخش از اقدامات نیز محروم مقامات این توانایی به قرنطینه یا منزوی کردن موارد جدید و یا نگه داشتن COVID-19 بيمار در بيمارستان.

فرانسه هم با دیدن تعداد مورد, افزایش, با بیش از 1000 عفونت های جدید گزارش روز شنبه به مردم اجازه گارد خود را از رفتن به این کشور در تابستان ،

مقامات بهداشتی می گویند موارد در فرانسه سرزمین اصلی باید رسید 66 درصد در سه هفته گذشته و 26 درصد در هفته گذشته. نگرانی ها در مورد افزایش موارد در حال حاضر درخواست دولت برای ایجاد ماسک-پوشیدن اجباری در تمام فضاهای عمومی این هفته است.

در ایتالیا, عفونت های جدید گزارش روز شنبه شروع به پریدن کرد بیش از 300 اولین بار آنها پیشی گرفته است که تعدادی از اواسط ماه ژوئن. جدید ترین موارد در آمد از شمال ایتالیا که در آن شیوع در اروپا آغاز شد اما در مناطق جنوبی به تازگی شاهد بوده خوشه از عفونت.

بسیاری از موارد اخیر باید ترسیم شده به مردم از بازگشت از خارج از کشور بسیاری از آنها کارگران خارجی. دیگر خوشه در میان مهاجران نجات در دریا و گردشگران.

هفته گذشته شهردار توریستی-مکه جزیره کاپری دستور داد مردم را به پوشیدن ماسک در خیابان. کاپری میدان اصلی آن مرسوم کافه ها و خیابان های باریک شده بود و این ماجرا با تعطیلات را برانگیخت بسیاری از پوشیدن ماسک.

سه جوان رومی که به خانه بازگشت و پس از یک تعطیلات آزمایش مثبت, ایتالیایی, رسانه های روز جمعه گفت.

ایتالیایی, وزیر بهداشت روبرتو Speranza روز جمعه دستور داد هر کس وارد ایتالیا شده بودند در یا رومانی یا بلغارستان در طول 14 روز گذشته به خود شده است. چند هفته پیش یک مجتمع آپارتمانی که در آن بلغاری کارگران مزرعه زندگی می کنند در یک شهر در نزدیکی ناپل مهر و موم شده بود بعد از یک محلی شیوع ترسیم شد به برخی از این کارگران است.

در ایتالیا, ماسک پوشیده شده است باید در مغازه ها و بانک ها در حمل و نقل عمومی و خارج از منزل که در آن غیر ممکن است برای نگه داشتن یک فاصله امن از هم جدا.

در میان ترس در اسپانیا است که شرایط بد زندگی برای کارگران فصلی کشاورزی در حال ایجاد coronavirus نقاط کشور اسپانیا, مزرعه وزیر گفت: جمعه گفت مقامات در حال فشار دادن کارفرمایان به ارائه مناسب امکانات رفاهی و حمل و نقل برای کارگران است. وزارت بهداشت گزارش 971 جدید روزانه عفونت بزرگترین افزایش روزانه از اسپانیا را مستند به پایان رسید.

برخی از خوشه ها در اروپا شده است مربوط به محل کار از جمله در کشتارگاه در آلمان است.

مقامات آلمانی از برنامه ریزی برای راه اندازی ایستگاه های تست در فرودگاه ها مردم را تشویق به ورود از بالا و ریسک کشورها برای آزمایش برای coronavirus. آنها همچنین اجازه خواهد داد که مردم پس از رسیدن از مکان های دیگر برای دریافت تست شده به صورت رایگان در عرض سه روز — هر چند نه در فرودگاه.

روز جمعه تصمیم وزرای بهداشت آلمان 16 متحده آمد در میان نصب نگرانی است که گردشگران داخلی می تواند این ویروس را با آنها. وجود دارد همچنین نگران است که هر کس از بازگشت از یک لیست طولانی از کشورهای تعیین شده به عنوان در معرض خطر در حال رفتن به خود قرنطینه به مدت 14 روز به عنوان آنها به قرار — مگر اینکه آنها تست منفی است.

برلین, دولت بهداشت و درمان, وزیر, Dilek Kalayci گفت که "در پایان ما می خواهید به تماس همه مردم بازگشت به آلمان برای دریافت تست شده است."

روسیه که تا به حال متوقف تمام پروازهای بین المللی و تعطیل مرزهای خود در اواخر ماه مارس برای جلوگیری از شیوع بیماری است, از سرگیری پروازهای بین المللی شروع on Aug. 1 فقط با سه کشور بریتانیا و ترکیه در تانزانیا — در حالی که دولت با این نسخهها کار به گسترش لیست.

در اوایل این ماه در روسیه را ندارد لیست کشورهایی که شهروندان مجاز به سفر به کشورهای اتحادیه اروپا.

تا کنون روسیه مقامات بهداشتی گزارش داده اند بیش از 800,000 مورد تأیید و 13,046 مرگ و میر.

و به دانشمندان در سراسر جهان جستجو برای یک واکسن برای متوقف کردن بیماری همه گیر انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون است را رد کرد و فعالان که به دنبال مخالفت با واکسیناسیون به عنوان "آجیل."

جانسون ترویج یک کمپین برای آنفولانزا واکسن پیش از زمستان است. بریتانیا در اروپا بدترین ثبت همه گیر تلفات در بیش از 45,600 مرگ و میر.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر اروپا منجر به این گزارش.

___

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن