کیسه مراسلات پستی: چه خواهد شد برگ مانند نگاه کنید اگر NHL می کشد خاموش آن بازگشت به بازی برنامه ریزی ؟

ما تقریبا برگشت به هاکی صحبت کنید.بازیکنان باید تصویب مقابله با این لیگ در برخی از نقطه امروز. صاحبان نیاز به

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

ما تقریبا برگشت به هاکی صحبت کنید.

بازیکنان باید تصویب مقابله با این لیگ در برخی از نقطه امروز. صاحبان نیاز به تصویب آن را به عنوان به خوبی. خواهد شد و سپس به تالار اطلاعیه ها. شهرداران تورنتو و ادمونتون به بحث هاکی. تیم بعد از انتشار خود فهرست اسامی. اردوگاه آموزشی, تاریخ اعلام خواهد شد. شروع به هاکی.

یی-haw.

به هر حال در اینجا بهترین حدس من روی برگها فهرست. شرط است من نمی دانم اگر Andreas Johnsson (زانو) آماده خواهد شد. و چگونه Auston ماتیوز داده شده است گزارش او آزمایش مثبت برای COVID-19. که بزرگ وحشی-کارت. بیایید فرض Johnsson نخواهد بود اما ماتیوز خواهد شد. آنها قادر خواهید بود به 31.

به جلو (16)

هایمن-ماتیوز-Marner

Mikheyev-توارث-Nylander

Engvall-Kerfoot-Kapanen

کلیفورد-Spezza-Roberston*

(فوق العاده جلو: Gauthier, Malgin گایی Korshkov)

دفاع (10)

Rielly-Holl

Muzzin-Ceci

Dermott-باری

(فوق العاده دفاع: Sandin, Liljegren, روزن Marincin)

هدف (4)

اندرسن

کمپبل

(افزودنیهای پیشنهاد شده: Kaskisuo, Woll)

که 30 ترک یک نقطه. می تواند حیاتی باشد. من فکر می کنم آنها می خواهیم با استفاده از تقریبا همه از آن بازیکنان است. یکی COVID ترساندن و دور. به طوری که اضافی است ؟ بدون ذهن و بسیار خوشحال آن را Johnsson اگر آنها فکر می کنم او می تواند آماده شود بعد در مسابقات است. Johnsson تا به حال عمل جراحی زانو در اواسط ماه فوریه بود و به مدت شش ماه. این بدان معناست که همایون است او اولین بازگشت.

اما فوق العاده دروازه بان? اما اگر آنها را به خود اهل goalies آنها احتمالا نمی باید یک فرصت است. بنابراین شاید اضافی D مانند کوین شن یا اضافی رو به جلو مانند Pontus Aberg.

و *-که نیک رابرتسون به ثمر رساند wunderkind از حاصل Petes. برگها در حال بالا بر او. او کار در فورد عملکرد مرکز.

او را واجد شرایط از آنجا که او در این تیم 50-مرد roster. به تازگی امضا شده رایگان عوامل مانند الکساندر Barabanov و Mikko Lehtonen واجد شرایط نیست برای بازی با برگها تا فصل آینده است.

به کیسه مراسلات پستی که در آن مردمی با تعجب: چرا لغو این فصل ؟ باید آنها تجارت مورگان Rielly? آنچه در تلویزیون نشان می دهد را دوست دارم ؟ در حال برگها ذهنی سختی به اندازه کافی است ؟

سوال: سلام کو من امیدوارم که شما و شما در حال انجام به خوبی در این زمان. قدردانی نظر خود را در این:

اگر من این حق: ما باید حذفی هاکی پایان به عنوان اواخر به عنوان Oct 2. پس از آن یک ماه و نیم قبل از شکستن اردوگاه آموزشی با فصل جدید شروع Dec. 1. این بدان معناست که چند بازی در روز در تابستان/پاییز هنگامی که بسیاری از ما می خواهد به خارج در این سال بیشتر از همیشه. و NHL خواهد شد مبارزه برای جلب توجه با پلی آف NBA NFL جهان سری گلف رشته.

پس از آن وجود خواهد داشت هیچ فصل به طور منظم هاکی در اکتبر و نوامبر زمانی که (حداقل کانادایی برای مطمئن) با محبت هستند هاکی خود را و هیچ کدام به تماشای. و همچنین شما باید به احساس متاسفم برای تیم های که نمی توان در این مسابقات (بوفالو, دیترویت, و غیره.) که رفته اند نه ماه بدون بازی و در بیشتر نقطه ضعف رفتن به فصل جدید است. من فقط آرزو می کنم آنها لغو خواهد 19-20 فصل و آماده شدن برای یک (امیدوارم) تکمیل و در زمان 20-21.

برای زندگی از من نمی توانند درک کنند که چرا این طرح در حال حاضر می سازد هیچ حس.

با تشکر برای اجازه دادن به من به دریچه کو.

سالم ماندن.

Steve J

پاسخ: با تشکر از استیو و من امیدوارم که شما اقامت سالم بیش از حد. هیچ تضمینی وجود ندارد در هر یک از خرما. گسترش اشکال است این مسئله است. بسیاری از اپيدميولوژيستها نگرانی وجود دارد خواهد بود و موج دوم در پاییز. پس چرا لغو این فصل که هیچ تضمینی وجود ندارد ما یک "نرمال" شروع به فصل بعدی? چیزهایی که ممکن است در جریان است تا ژانویه رغم خوش بینی در مورد ماه دسامبر است. منظورم این است که حتی در تابستان امسال مسابقات می تواند اجرا به موج دوم باعث یکی دیگر از تاخیر. بنابراین NHL در تلاش است برای تکمیل این فصل است. من آنها را سرزنش نیست که. بیایید نگرانی در مورد آنچه ما می خواهیم در ماه نوامبر در ماه نوامبر. شاید AHL خواهد بود و در حال اجرا پس از آن برای هاکی خود را حل کنند.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سوال: با تشکر از شما برای افکار متر. نمی توانید تصور کنید کودی Ceci و تایسون باری نیست که در راه خود را. اما با توجه برگها قدرت در LD, به همین دلیل است که وجود دارد نه بیشتر بحث تجارت مورگان Rielly (برای گفتن مت Dumba?, یک جاش منسون?, هر چه) و ژاک هایمن (برای گفتن Demelo یک 3C هر..?). آیا من اشتباه نمی کنید...من تشخیص می دهم که هر دو این بازیکنان به وضوح ارزش افزوده/تخصصی مجموعه مهارت به برگها...اما چه Dubas ممکن است دریافت در بازگشت می تواند ثابت کند به خوبی به ارزش آنچه که او می تواند از دست دادن و قرار دادن برگها بیش از بالا.

از همه مهمتر با تخت جدید کلاه برگها نمی تواند استطاعت به پرداخت هر بازیکن چه آنها ممکن است فرمان از برخی تیم های دیگر...پس تجارت آنها در حال حاضر می تواند استطاعت برگها فرصت برای سرمایه گذاری بر روی ارزش ها از آنچه که مسلما تحت-بازار قراردادهای?

فقط گفت:...

با احترام

لایحه

پاسخ: صبر کنید ... چه ؟ هاکی سوال ؟ در مورد هاکی ؟ چه خوب. آن را کمی قریب به اتفاق قربانیان. شما اشتباه نیست که در هر دو هایمن ($2.25 میلیون NAL, UFA در 2021-22) و Rielly ($5 میلیون NAL, UFA در 2022-23) را کم ارزش قرارداد و تخت و کلاه آنها خواهد بود مسلما ارزش بیشتر به عنوان یک تجارت کالا نسبت به بازیکنان. برگها مسئله این است که قادر به گرفتن بازیکن. Dumba را بدست آورده $6 میلیون منسون $4.1 میلیون – بنابراین من مطمئن هستم که هر جا کلاه-wise -- در حالی که DeMelo است اوفا در Nov. 1 تا بدون نیاز به تجارت. من فکر می کنم آنچه که ما را به سر ما در اطراف معاملات نمی بازگشت ارزش در همان راه به عنوان قبل از. برخی از تیم ها ممکن است ارزش کلاه فضایی بیش از دیگران است.

سوال: آیا این بهترین نشان می دهد شما را تماشا کرده ام از طریق COVID-19?
لایحه L

پاسخ: من فقط به پایان رسید در شش فصل بوش در مد سریع بیش از یک دوره سه هفته ای. من کاملا مانند ضبط و Sneaky Pete. اوزارک من رو از طریق روزهای اولیه از این بیماری همه گیر. پس از زندگی فوق العاده بود. از یک ورزش, چشم انداز, البته, آخرین رقص فوق العاده بود. اما من هم دوست داشتم ساندرلند Till I Die, هر چند برای من مهم نیست که چقدر برای ساندرلند و یا فوتبال انگلیسی. باب راس لذت نقاشی – حتی اگر هر قسمت تقریبا همان – فوق العاده آرام بخش است. هیپنوتیزم تقریبا.

سوال: با سلام کوین. من این اعتماد می یابد و شما هست.

بیش از (بسیاری از) سال من شنیده ام از آن گفت و نه فقط در هاکی است که تنها راه درست برای یک ورزشکار اوج مطبوع ملاقات می تواند از طریق بازی در واقع معنی دار بازی. این فراتر از حقیقت آن است که به خوبی انجیل در این نقطه و در عین حال با همه پیشرفت در ورزش آموزش همراه با دور بیشتر دانش فیزیولوژی یک ورزشکار, تغذیه, پیشرفت (نه به معنی غیر قانونی هورمون, و غیره.) یکی خواهد بود سمت چپ تفکر است که شما می تواند یک ورزشکار مشروط به نقطه ای فراتر از آنچه که فقط بازی را تا کنون که بدون بازی در واقع بازی.

بدیهی است که "زمان" و "احساس" را به راحتی توسعه یافته در محیط بازی است اما من نگرانم اگر چه تفاوت واقعی است که فقط می تواند درجه ای از تمرکز ذهنی و هوشیاری لازم را برای رقابت در بازی خود را ؟ و اگر چنین است من تعجب می کنم اگر آموزش روش/یافته اند به تلاش برای به دست آوردن یک پا تا زمانی که جن اولین قطره(با استفاده از هاکی قیاس). من می خواهم به فکر می کنم که بیشتر از این پایین آویزان میوه برداشت شده است آنجا که آموزش به صورت یک ورزش خاص می رود اما آیا ما شاهد افزایش تمرکز بر روی جنبه های روانی یک بازی کار می کرد به آموزش برنامه ؟

با تشکر برای آنچه شما انجام دهد.

داگ از B-فورد

پاسخ: من فکر می کنم حق با تو داگ که روانی بخشی از آموزش است که چیزی بزرگ بعدی. قطعا MLSE است که به قدرت تفکر مثبت است. کارکنان این برگها باید یک مدیر خوب بودن و عملکرد (مگ Popovic) و همچنین دکتر ماری-کلر Bourque که تخصص در بهداشت روانی و عملکرد اوج. علاوه بر این کسانی که درگیر در توسعه بازیکن در حال تحصیل در برخی از شیوه ای از سلامت روان.

سوال: سلام کوین سوال من از شما وجود دارد به اندازه کافی شخصیت در برگها اتاق پانسمان به برنده جام استنلی?

من به تازگی خواندن کراوات Domi کتاب "شیفت کار" که در آن او توضیح یک جنگجو ذهنیت در برگها تیم او خواهد شد به برنده شدن در همه هزینه. بازیکنان که قابل درک است که این نام را در مقابل نیوجرسی خواهد outlast نام در نیوجرسی.

در این فصل با عنوان "آنچه در آن طول می کشد را به نفع خود" Domi می نویسد: در مورد هم تیمی های خود: "یک چیز ماند همان سال پس از سال, کل تیم را نشان داد تمایل به انجام هر چیزی و همه چیز مورد نیاز را به نفع خود. مهارت های خالص به تنهایی نمی توانید آن را انجام در پلی آف. وجود دارد به چیز دیگری اعماق درون شما است که باعث می شود شما آن را می خواهم بیش از دیگر مرد."

بنابراین کوین انجام برگها به اندازه کافی جنگجو ذهنیت به فراتر از مهارت های خالص faze به خواهد برای برنده شدن در همه هزینه های فاز? این سوال منصفانه زیرا این برگها باید بازیکنان پول خیلی ها هستند ماتیوز Marner را توارث از جهان حاضر به پرداخت قیمت مورد نیاز را به نفع خود ؟

DW

پاسخ: اول از همه من به نظر نمی رسد به خاطر داشته باشید سلطه را برگ برنده هر چیزی, بنابراین من مطمئن هستم که آنچه باعث می شود او کارشناس. هنوز هم شما افزایش عادلانه سوال. و اگر در این فصل بازی کرده بود و بدون وقفه ما می خواهم می دانم که پاسخ به آن است. من می ترسم که با کروناویروس ناشی از توقف ما نمی خواهد می دانم که اگر این تیم جنگجو ذهنیت حتی اگر آنها برنده شوید. من از ترس ما نمی خواهد به یاد بگیرند که چقدر از طریق این تابستان مسابقات دیگر که به اندازه کافی خوش شانس برای دریافت ویروس و کسی که تا به حال بهترین عمق.

تاریخ گفتگو

س:

چگونه باید برگها ساخت صف خود را? به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن