کیسه مراسلات پستی: اینها عجیب و غریب روز هنگامی که شما ببینید جام استنلی اعتیاد به مواد مخدره در تورنتو

راه می رفت فیرمونت Royal York Hotel در روز پنج شنبه و چه عجیب و غریب سایت را ببین: علائم در تورنتو از همه جا ت

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

راه می رفت فیرمونت Royal York Hotel در روز پنج شنبه و چه عجیب و غریب سایت را ببین: علائم در تورنتو از همه جا ترویج آف جام استنلی.

شخصا هرگز تو را دیدم که قبل از. نه در تورنتو است. من آنها را در هر شهر دیگر که در آن من تحت پوشش نهایی جام استنلی. این بخشی از اعتیاد به مواد مخدره. اما من هرگز آن را دیده تورنتو است. به دلیل همه ما می دانیم که بیش از حد خوب است.

در حال حاضر نشانه هایی بودند که بر روی نرده ها barricading هتل از بقیه از شهرستان. این بدان معناست که ما در حال نزدیک شدن به هاب شهرستانها. که روز شنبه زمانی که 12 تیم از جمله میپل لیفس خود را به حل و فصل به سلطنتی نیویورک و هتل X و 12 نفر دیگر به ادمونتون به دریافت این نشان می دهد در جاده ها است.

بنابراین در حال حاضر من یک بیت از یک مؤمن که NHL در حال رفتن به جلو و این چیز. من هرگز نگران است که بسیار مورد hub شهرهای خود را دارند. من فکر نمی کنم این است که رفتن به بسیار از بهداشت عمومی را انتخاب کنید.

من نگران NHL نمی توانید وجود دارد که بازیکنان می شود تست مثبت چپ و راست و میانه و به خصوص در کسانی که آمریکایی نقاط داغ. به یاد داشته باشید دو تیم تا به حال به بیرون از لیگ برتر فوتبال به جام جهانی, و یا هر آنچه که مسابقات حذف شده است. من فکر کردم من می خواهم بیشتر علاقه مند در آن است. چیزی حدود 9 صبح شروع می شود که نگه داشته به تاخیر افتاد. آه خوب.

NHL بیرون آمد با یک فیلم و داستان در مورد آنچه Hub شهرستان زندگی است همه چیز در مورد. بطور غیر عادی و مرموز, NHL.com رو بزرگ حرکت شبیه چمچه زنی.

  • توپ. زمانی که کت آبی هستند "خانه تیمی" برای بازی 3 از سری خود را با برگها که لعنت توپ در حال رفتن به رونق در Scotiabank عرصه است. (همچنین آماده شدن برای چلسی خنجر به ادمونتون.) ما می دانیم که این به دلیل NHL می گوید که بدست "هدف آهنگ هدف شاخ در عرصه موسیقی تلفیقی و انگیزه ویدئوها از هر یک از 24 تیم شرکت کننده. لیگ نیز در خصوص تولید ویدئوها از طرفداران که تکرار برخی از شعارهای که در در تیم اصلی عرصه است."

خیلی چیزهای دیگر: لیگ را با استفاده از EA Sports' کتابخانه در بازی برای تلفن های موبایل به تقلید برخی از سر و صدای جمعیت. امیدوارم که به معنی ما را بشنود "Potvin بمکد" زمانی که نیویورک رنجرز این تیم در خانه و من می توانم نوشتن داستان از چه معناست.

  • ان بی سی در تورنتو و Sportsnet در ادمونتون را با استفاده از 32 دوربین در هر بازی 12 بیش از حد نرمال است.
  • وجود خواهد داشت یک شمشیربازی در سیستم در حال اجرا را از طریق هر یک محل برای نگه داشتن هر کس در داخل حباب امن و به دور از عموم مردم. وجود خواهد داشت 97 ماموران امنیتی و سفیران سلامت در تورنتو و 125 در ادمونتون.
  • رستوران ها در امن مناطق, برخی در حال حاضر در محل و برخی از لیگ ایجاد شده است با کمک از سرآشپزها محلی باز خواهد شد در صبح زود تا اواخر شب.
  • لیگ ایجاد یک دربان سیستم کار با خارج از تحویل به شرکت ها اجازه می دهد تا هر کسی در حباب به دست آوردن مواد غذایی و دارویی نیاز و تحویل کالا از خارج فروشندگان.
  • این طرح در هر مرکز شهرستان شامل فضای تعیین شده برای محیط داخلی و فضای باز فعالیت ها از جمله سینما, بازیکن, سالن پاسیو عرشه مخصوص ماشینها ممنوع و فضای تفریحی. بازیکنان در تورنتو خواهد شد که استفاده از BMO زمینه است.
  • وجود خواهد داشت شش قفل اتاق ها استفاده می شود راجرز در محل از جمله Oilers اتاق مراجعه NHL اتاق به اتاق خانه برای Edmonton Oil Kings غربی لیگ هاکی و بازدید از WHL اتاق. NHL ایجاد دو اتاق رختکن.
  • Scotiabank عرصه خواهد شد که چهار اتاق رختکن از جمله افرا برگها اتاق مراجعه NHL اتاق و دو pop-up ، در یک روز با سه بازی در تورنتو, لیگ باید برای هماهنگی تیم در حال حرکت در داخل و خارج در طول بازی به دلیل کمتر وجود دارد ،
  • تیم باید یک ساعت پس از بازی به تخلیه اتاق به طوری که می توان آن را تمیز و ضد عفونی. رعایت افسر را مجبور به ثبت نام در هر یک از اتاق قبل از تیم دیگری حرکت می کند ،

به هر حال این شما ارزش خبری بالا نسبتا کوچک کیسه مراسلات پستی. اما در اینجا ما بروید.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی.

سوال: سلام کوین. آن را به من دوباره. من نوشته ام یک بار دیگر هستم و یک خواننده به طور منظم از ستون خود را از جمله کیسه مراسلات پستی. من انتظار نداریم که شما را به یاد داشته باشید من که خوب خواهد بود.

در مورد تجربه کار با وبلاگ من نسبتا باز فکر و خواهد بود خوشحال با هر گونه تغییرات معرفی شده و یا حتی اگر این وبلاگ باقی می ماند وضعیت موجود. من خوشحال هستم به هر نوع هاکی بحث به خصوص Q&A مثل مال شما. هیچ چیز اشتباه با تجربه در همه. در واقع من می شنوم شلدون شده است با تجربه خود را بالا خطوط در طول scrimmages و باعث می شود که برای مکالمه جالب.

سوالات من/نظرات در این هفته:

1) چه تاثیر اگر هر چه تابستان حذفی هاکی روی, فانتزی, استخر? برای چند سال من بازی در Sportsnet استخر و ESPN, بدون, برنده, رفو آن است. ذهن شما وجود دارد هزاران هزار نفر دیگر در حال پخش است که همیشه ذهن من منفجر.

2) آیا شما فکر می کنم افرادی که گفته اند در تمام طول که آنها نمی تواند مراقبت کمتر در مورد هاکی برای بقیه سال را در واقع پرش در هیئت مدیره هنگامی که بازی شروع می شود به بالا (که در واقع بسیار به زودی!)?

3) آیا برگها سفرای (دارسی تاکر کلارک و Sittler که من می دانم) از انجام هر کاری خاص و متفاوت این زمان در اطراف برای کمک به ایجاد شور و هیجان در پلی آف? (در گذشته آنها اغلب در Maple Leafs مربع در مرحله قبل از بازی شروع به گرفتن طرفداران در میدان (مثل من!) حتی بیشتر کردیم تا برای بازی از ما در حال حاضر lol.

4) آیا شما فکر می کنم بهترین-از-پنج سری را به نفع برگها یا کت آبی?

5) امروز صبح شنیدم که جیم Hughson و کریگ سیمپسون انجام خواهد شد شرق بازی. Grrrrrrrrrr.

با تشکر بسیار برای این فرصت را به سوال بپرسید. این نوع از ارز است که سرگرم کننده و آموزنده و تا حد زیادی قدردانی است.

رفتن برگها بروید! Emoji #Leafsforever #Leafsnation

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

P. S. با تشکر بسیار برای به اشتراک گذاری با عجله کلیپ ویدیوئی. من تقریبا peed خودم از خنده خیلی!

P. S. S. با عرض پوزش اگر من درهم و برهم. احساسات من را نمی خواهد صدمه دیده است اگر هر چیزی نیاز به ویرایش برای اختصار به خاطر. :)

مراقبت خوب

جنیس J-W.

پاسخ: همیشه خوب از شما بشنوم J J-W. که برای خود پرسش است.

1) من در یک استخر. ما تصمیم به سعی کنید یک قالب جدید فقط برای لذت از آن است. یک بازیکن از هر تیم الزامی; 24-man فهرست اسامی; یکی از دروازه بان. هر کس می خواهد در آن را تا فینال جام حذفی.

2) کاملا هاکی جهان خواهد شد در هیئت مدیره از کلبه حوض اگر آنها را به.

3) جالب است. وجود خواهد داشت بدون نیاز به آنها را در یخ به دور کشباف و مانند آن. و من فکر نمی کنم برگها کشور به دور است.

4) من فکر می کنم بهترین-از-پنج سوغات برگها. آنها بدنام سریع شروع به ویژه Auston متیوز.

5) در حال حاضر در حال حاضر. خوب بود.

سوال: از آنجایی که من برای پرداخت NHL مرکز یخ در ابتدای فصل و فصل هنوز به طور کامل خواهد NHL افتخار مرکز یخ تا برگشتی پایان ؟ هیچ کس تا به حال منتشر شده این. این می تواند یک تنهایی, اخبار, مقاله, اما حداقل می تواند پاسخ شما در ستون خود را? با تشکر.

لینکلن A.

پاسخ: من برخی از حفاری در اینجا, و در واقع, اگر شما خریداری این بسته کردن یک ارائه دهنده مانند راجرز یا بل شما را مجبور به مقابله با آنها. من درک می کنم اکثر ارائه دهندگان در حال کار بر روی نوعی از حسن نیت حرکت. (راجرز اعتقاد من به حالت تعلیق برای یک زمان صدور صورتحساب برای آن فوق العاده ورزشی و پاکستان که شامل مرکز یخ.) مرکز یخ دیده است بسیاری از راه های مختلف و بدون جزئیات, من نمی تواند بیشتر کمک کند. که گفت:, برگشتی نیست (و هرگز) بخشی از مرکز یخ بسته است. کسانی که همیشه به طور جداگانه به فروش می رسد و من قصد دارم به حدس زدن خواهد بود دوباره.

سوال: من خود را دوست دارم ستون (و وبلاگ) مهم نیست که چگونه شما ساختار آن, اما من فکر می کنم من ترجیح می دهم چند دیگر قطعات به جای یک دسته از آنهایی که کوتاه. من لود شده با بسیاری از چیزهایی که در یک روز به صورت روز که من کردم به اولویت بندی. که گفت: من بیشتر احتمال دارد به اختصاص ورزشی من هم به یک دیگر قطعه است که بیشتر برای گفتن دارد. شخصی من خروج از شما خواسته!

به خوبی حفظ و امن است.

مارشال A.

P. S. جالب در MLB در مقابل NHL. من گمان وجود دارد یکی دیگر از عنصر سیاسی — یعنی لغزش به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آنها من فکر می کنم دولت کانادا نمی تواند ایستاده (به خصوص آن را به عنوان به نظر می رسد احتمال وجود دارد که تهمت تحمیل خواهد شد اضافی فولاد و آلومینیوم تعرفه های کانادا با وجود نتیجه گیری از USMCA معامله). من فکر می کنم آن را بیشتر ضد مغلوب ساختن پیشی جستن animus از موسسه خیریه رسوایی (که رک و پوست کنده به نظر می رسد مانند آبجو کوچک نسبت به مسائل اتفاق می افتد که در جنوب مرز).

پاسخ: با تشکر از M-a: من مطمئن هستم که نگه داشتن MLB خارج از کانادا یک ضربه تند وشدید زدن در مغلوب ساختن پیشی جستن ، حداقل نه مستقیم یکی است. آن صحبت می کنند چگونه اقدامات خود را صدمه دیده اند آمریکا من نمی آن را به عنوان ترودو-مقابل-مغلوب ساختن پیشی جستن حمله شخصی.

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن