لویی رئیس پلیس اخراج در پی تیراندازی مرگبار - Mon, 01 Jun 2020 PST

LOUISVILLE, Ky. – لویی رئیس پلیس اخراج شد دوشنبه پس از شهردار آموخته است که افسران درگیر در یک تیراندازی که من

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

LOUISVILLE, Ky. – لویی رئیس پلیس اخراج شد دوشنبه پس از شهردار آموخته است که افسران درگیر در یک تیراندازی که منجر به کشته شدن محبوب صاحب کباب نقطه موفق به فعال کردن دوربین های بدن در طول هرج و مرج ،

دیوید McAtee شناخته شده برای ارائه وعده های غذایی برای, افسران پلیس, درگذشت اوایل دوشنبه در حالی که ماموران پلیس و سربازان گارد ملی بودند اجرای حکومت نظامی در میان امواج اعتراضات قبلی تیراندازی پلیس در کنتاکی بزرگترین شهرستان. پلیس گفت: آنها در پاسخ به تیراندازی از یک جمعیت است که تا به حال جمع آوری شده وجود دارد.

لویی شهردار گرگ فیشر نشان داد که مقامات فاقد بدنه دوربین برای بررسی تنها چند ساعت پس از کنتاکی فرماندار خواستار انتشار پلیس تصویری.

"این نوع از نهادی عدم تحمل نخواهد شد" فیشر گفت. "بر این اساس من باید رها استیو کنراد از وظایف خود به عنوان رئیس لویی مترو اداره پلیس است."

کنراد قبلا اعلام کرده بود استعفای خود را که به اثر را در پایان ماه ژوئن. معاون رئیس پلیس رابرت شرودر خواهد گام در اقدام ارشد بلافاصله فیشر گفت.

پلیس هم بازیابی تصویری از جنایت مرکز دوربین است که نشان می دهد چگونه عکسبرداری گشوده شرودر گفت.

"از آن گرفته شده است از راه دور, اما آن را می دهد یک مرور کلی از صحنه و به وضوح نشان می دهد افسران واکنش به تیراندازی," او گفت:.

دو لویی افسر و دو گارد سربازان بازگشته آتش, او گفت:. دو افسر نقض سیاست پوشیده نیست و یا فعال کردن بدن, دوربین شرودر گفت که قرار است در مرخصی اداری.

"این کاملا غیر قابل قبول" او گفت:.

McAtee که یایا BBQ کلبه نزدیک است که در آن تیراندازی رخ داده بود و سوگواری توسط صدها نفر از مردم که در بازگشت به سایت ساعت پس از آن.

کریستوفر 2X ضد خشونت فعال و مدیر اجرایی گروه تعویض بازی گفت: McAtee دوست خوبی بود اضافه کرد: "من هرگز او را شناخته به تهاجمی در هر نوع راه است."

شرودر توافق کردند که McAtee دوستانه بود به افسران پلیس. "در طول سال ها او شده است یک دوست خوب به افسران پلیس ... غالبا مطمئن شوید افسران ما تا به حال یک وعده غذایی خوب در شیفت خود," او گفت:.

رژیم صهیونیستی. اندی Beshear که تا به حال فشرده لویی پلیس به انتشار تصویری از تیراندازی دولت مجاز پلیس به طور مستقل بررسی و یا نظارت پروب به تیراندازی,

"این واقعا مهم است برای حقیقت به خارج وجود دارد," او گفت:. "اما من فکر می کنم این هم واقعا مهم در تضمین این که ما لازم نیست که خشونت اگر مردم می توانید آن را ببینید و بدانید که – خوب یا بد زشت – ما کاملا شفاف در مورد آن."

قبل از اخراج او کنراد تایید تیراندازی در اطراف اتفاق افتاد 12:15 صبح دوشنبه در خارج از بازار مواد غذایی در غرب برادوی که در آن پلیس و گارد ملی به نام شده بود به شکستن یک گروه از مردم نقض این شهر مقررات منع رفت و آمد.

کسی اخراج یک شات در اجرای قانون مقامات و سربازان و افسران به آتش گفت. چند "افراد مورد علاقه" بودند که مصاحبه او گفت:.

رسانه های خبری حاکی از ویدئو های گرفته شده توسط کسی که در یک ماشین پارک شده در یک ایستگاه گاز. آن را ثبت و صدای گلوله به عنوان اخراج گروه از پلیس و سربازان گارد ملی را پشت ماشین.

کریس اسمیت گفت که او در یک رستوران – "فقط در خارج با داشتن یک زمان خوب داشتن, نوشیدنی, غذا خوردن کباب" – هنگامی که سربازان وارد شده است.

"به محض این که من راه رفتن به ماشین من آنها پرش با چوب, پلیس پرش با چوب و سپر خود را و چیزهای در" اسمیت گفت. "آن نگاه مانند چیزی از یک فیلم. آن نگاه مانند یک ناجور جنگ منطقه."

او شنیده صدای بلند و چند دقیقه بعد گلوله فوران, او گفت:.

اسمیت که سیاه است گفت: این گروه تا به حال هیچ چیزی برای انجام با تظاهرات.

"هرگز فکر نمی کردم من می خواهم تجربه ای که اینجا در امریکا," او گفت:.

هفته گذشته قبل از کنتاکی گارد ملی شد, بسیج, هفت نفر زخمی شدند که شلیک شد و ورزشگاه در طول یک تظاهرات در مرکز شهر لوئیزویل. پلیس گفت: هیچ یک از هفت که در دوره نقاهت بودند به ضرب گلوله توسط پلیس. آنها اعلام نشده هر گونه بازداشت.

معترضان شده اند و خواستار عدالت برای Breonna تیلور یک زن کشته و در خانه اش در لوئیزویل در ماه مارس است. 26-در سال EMT به ضرب گلوله کشته شد و هشت بار توسط کارآگاهان مبارزه با مواد مخدر که زدم پایین درب جلو او به عنوان آنها در تلاش برای اجرای یک حکم جستجو. بدون مواد مخدر پیدا شد در خانه است.

تیلور مادر Tamika پالمر التماس برای صلح در حالی که خواستار عدالت برای دخترش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن