Loons برای حل و فصل تساوی 2-2 کلرادو و در صورت دشوار matchup با کلمبوس

مینه سوتا, ایالات تسلیم سرب و حل و فصل برای یک قرعه کشی با کلرادو رپیدز به پایان گروه D بازی در MLS برگشت مساب

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

مینه سوتا, ایالات تسلیم سرب و حل و فصل برای یک قرعه کشی با کلرادو رپیدز به پایان گروه D بازی در MLS برگشت مسابقات گروه D آخر روز شنبه در فلوریدا, فلوریدا.

در حالی که Loons رزرو کرده بود آن نقطه در دور 16 با از دست دادن d. C., United روز سه شنبه مینه سوتا نهایی با نتیجه یک دوم جای گرفت تا در پایان ،

اما آن ممکن است بدترین نقطه برای ایران به پایان سه دور بازی رابین.

با مینه سوتا را رسم آنها بازی خواهد کرد کلمبوس در 7 p. m. روز شنبه. خدمه بوده است عزیزم از مسابقات رفتن 3-0-0 با هفت گل و صفر در برابر. مینه سوتا-کلمبوس برای مجموعه 7 p. m. روز شنبه.

پس از سقوط در Kei Kamara را باز پایان در قرن 19 دقیقه, Loons مبارزه را 2-1 از سرب حاصل کار دو تیم.

Jan Gregus ارائه شده با دقت اشاره کردن خدمات در یک مجموعه قطعه به نزدیکی پست و Finlay حق انگشتان پا شنود گذاشته به یک توپ تندرست به ضرب و شتم ویلیام Shultz در 36 دقیقه است. حسنی Tauk جلب ناپاک به راه اندازی سودمند نقطه در حمله سوم.

هفت دقیقه بعد Gregus به یک پیشرو برای عبور رومن Metanire برای اجرا بر روی و با او مبارزه رپیدز مدافع گذاشته یک محور برای عبور Finlay به خونسردی به پایان برسد. آن Finlay اول دو گل بازی پس از یک 5-3 دست دادن به دالاس در ماه اوت گذشته.

کلرادو زیر Jonathan Lewis سرمایه گذاری در بازیافت تنظیم قطعه در دقیقه 59 با تایلر میلر گرفتن دست در شات اما قدرت خود را به کمک آن pend تا int eh پشت تور.

این Loons ساخته شده دو تغییر خود را شروع یازدهم پس از قرعه کشی گل در برابر رئال سالت لیک در روز جمعه. مرکزی, حمله, هافبک, Kevin Molino باقی مانده بود خاموش به دلیل مصدومیت همسترینگ و Tauk پر. لوئیس Amarilla بازگشت به شروع خود را در نقش مهاجم در نظر گرفتن نقطه خود را از هارون Schoenfeld.

Shoenfeld اولین بازیکن زمین برای Loons در دقیقه 74 جای Amarilla. Schoenfeld کمک تغییر بازی در 2-1 پیروزی بر اسپورتینگ کانزاس سیتی, اما وجود ندارد به همان اندازه از تاثیر شنبه.

دو بعدی subs — Raheem ادواردز و مارلون Hairston — کمک به مینه سوتا تکان خوردن. در 87 مراسم اهدای دقیقه Gregus' شات بود تحت فشار قرار دادند بیش از این میره و متعاقب آن ضربه کرنر ادواردز' نمی تواند خود را هدر در قاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب