به دنبال loons: جدا پرندگان به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان گونه های شاخص از سالم آبزیان محیط زیست - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

از صحنه های به یاد ماندنی از loons در سال 1981 در فیلم "در برکه طلایی" بود من اول مقدمه ای مشترک loons اما این

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

از صحنه های به یاد ماندنی از loons در سال 1981 در فیلم "در برکه طلایی" بود من اول مقدمه ای مشترک loons اما این امر می تواند بیش از 30 سال قبل از من تو را دیدم یک فرد.

در حالی که قایقرانی با شوهرم در شمال شرق واشنگتن دریاچه پنج سال پیش ما می تواند گوش خود را افسانه ای فراموش نشدنی و وهم آور تماس بگیرید. بزرگ مرد مشترک لون سپس شنا به نظر من با شیفتگی loons آغاز شد.

به عنوان یک عکاس طبیعت من کشیده شد به این, منحصر به فرد زیبا و جالب پرندگان.

قابل توجه ظاهر و فراموش نشدنی تماس از لون افسانه ای هستند. خود را بال و پر دارای الگوهای پیچیده از سیاه و سفید در بدن خود; تیره و رنگارنگ یقه یک سر و بخشی از راه گردن که رنگین کمانی که شسته و در نور خورشید.

و کسانی که, سوراخ کردن بدن, چشم های قرمز.

Loons نژاد در طول بیشتر از کانادا و شمال ایالات متحده است. آنها مهاجرت به آب نمک و یا زیادی آب تازه و دریاچه های بزرگ و رودخانه ها در زمستان, بازگشت به همان تودرتو و مهاجرت سایت در هر سال. Loons دارای یک همسر هستند اما به دنبال یک همسر جدید اگر همسر خود را بر نمی گرداند و در بهار. عمر سالم لون است تا 30 سال است.

هر دو جنس نر و ماده loons ساخت لانه جوجه کشی تخم مرغ و مراقبت از جوان است. مناقصه خود را ارادت به جوجه های خود را یکی از قابل توجه ترین صحنه من شاهد در جهان طبیعی و یک صفت است که endears آنها را به بسیاری از. جوجه سوار بر پدر و مادر خود را پشت برای زن و شوهر اول از هفته بعد از جوجه ریزی.

در سال 2018 و من خوش شانس بود که شاهد این برای اولین بار است. جوجه صعود بر روی پدر و مادر را با استفاده از دم مانند یک سطح شیب دار یا بالا رفتن در پدر و مادر بال. این جوجه کوچک نشسته گرم و با خیال راحت محافظت مشابه از زیر پناهگاه از بال یک تصویر است که می ماند برای همیشه حک شده در ذهن من است.

من پس از مشاهده و عکس های جوجه های تازه از تخم در آمده در موارد متعدد و تجربه همیشه برگ من در هیبت.

رژیم غذایی خود را شامل ماهی و خرچنگ و بی مهرگان آبزی مانند سنجاقک پوره. Loons شنا در امتداد سطح دریاچه با سر و گردن زیر آب اسکن برای ماهی عکسبرداری مانند یک اژدر زیر آب پس از شکار خود را. پدر و مادر تغذیه جوجه ها تا زمانی که مهاجرت در پاییز.

در حالی که من یک بار با تمرکز بر "گرفتن شات" انگیزه کار من طول زمان تغییر کرده است. من شروع به تحقیق در مورد موجودات من عکاسی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها و در روند آمده اند واقعا به مراقبت در مورد آنچه که من عکس ها و چالش هایی روبرو هستند. حمایت و آموزش دیگران در مورد این افراد در تصاویر در حال حاضر بخش مهمی از کار من است.

اغلب وجود دارد یک داستان پشت صحنه من عکس. چنین مورد با loons. معلوم می شود که دیدن loons یک چیز خاص واقع است. Loons یک بار تو در تو در واشنگتن و کالیفرنیا و آیداهو و اورگان اما امروز آنها تنها شناخته شده بود تودرتو در واشنگتن است. از لحاظ تاریخی وجود دارد که 50 شناخته شده تودرتو جفت در واشنگتن است. که تعداد بسیار کوچکتر در حال حاضر. اکثر تودرتو loons هستند در شمال شرق واشنگتن تنها با 16-20 تودرتو جفت وجود دارد.

یک لون جفت دارای یک کلاچ از یک یا دو تخم مرغ در سال است. چند لون جوجه زنده ماندن تا پایان تابستان به مهاجرت می کنند. در سال 2000, واشنگتن, وزارت, ماهی ها و حیات وحش ذکر شده آنها را به عنوان یک حساس و گونه های در معرض تهدید. عوامل مؤثر در بهبود خود را در حال شکار توسط حیوانات دیگر و پرندگان از دست دادن زیستگاه سرب و مسمومیت با جیوه و دخالت انسان.

در سال 1980 وجود دارد فقط 104 طاس عقاب جفت پرورش در دولت اما در سال 2005 بهبود حال به 840 ادامه به افزایش پس از آن زمان به نقطه ای که آنها حذف شده اند از هر دو فدرال و ایالتی گونه های در خطر انقراض لیست.

به عنوان شکارچیان عقاب گاهی طعمه در هر دو لون جوجه و بزرگسالان – یک عامل در ساختمان پایدار لون جمعیت. Loons همچنین مصرف سرب ماهیگیری از شکسته خطوط ماهیگیری در نتیجه مسمومیت با سرب. مقررات منع منجر مقابله با, در دریاچه, که در آن loons لانه کمک کرده است اما غیر تودرتو دریاچه که هنوز هم اجازه می دهد منجر مقابله با ادامه به تاثیر مرگ و میر در گذرا یا مهاجرت loons.

دخالت انسان پیچیده است. برخی از loons زده توسط قایق یا جت اسکی. حداقل نه به گونه پرندگان آبزی خوردن ماهی در شرق واشنگتن وجود دارد اما تعداد انگشت شماری از مردم که در اعتراض به loons خوردن ماهی تیراندازی به آنها و یا عمدا از بین بردن لانه خود.

حسن نیت دوستداران طبیعت و عکاسان هم قرار داده و آنها را در معرض خطر گرفتن بیش از حد نزدیک رانندگی loons از لانه خود و یا اخلال در تودرتو/جوجه پرورش در برخی از راه. Loons نشان دادن پریشانی در حال دور شدن از تغذیه جوجه ترک لانه تئاتر بند در آب یا زنگ تلفنی است.

اگر حضور شما تغییر رفتار خود را در هر راه شما بیش از حد نزدیک است.

من خوش شانس بوده که برای دیدار و یادگیری از دن و زنجبیل Poleschook دو داوطلب محققان که اختصاص داده شده 25 سال گذشته به واشنگتن لون کار حفاظت و حمایت شده اند و ابزاری در لون بازیابی.

تابستان گذشته من به آنها پیوست برای لون باندهای در یک کنترل از راه دور کشتی شهرستان lake. باندهای رخ می دهد در اواخر شب زمانی که همه آثار از نور رفته – یک ضرورت برای موفقیت لون گرفتن.

به یک خارجی آن احتمالا شبیه مواد مخدر مخفی عملیات, اما آن را در واقع یک تیم از کارشناسان از جنگل ها و تنوع زیستی موسسه تحقیقات کار هم از طرف loons.

Loons دستگیر شدند و به ارمغان آورد به منطقه عملیات در ساحل که در آن تیم کشید خون برای اندازه گیری فلزات سنگین سطوح جمع آوری پرهای ژنتیک تست و اندازه گیری وزن و متحد به loons. بزرگ مرد گرفتار شد و پس از آن بعد زن با یک جوجه.

در حالی که زن پردازش شد, زنجبیل برگزار کوچک روز-پیر در دست او است. این تیم تکرار این فرایند تقریبا هر شب پوشش نه دریاچه در شرق واشنگتن است. آنها آگاه و کارآمد با یک عفونی رفاقت و شور و شوق برای لون حفاظت.

هر چند ما پیچیده شده در اطراف ساعت 3 صبح من انرژی توسط این تجربه فراموش نشدنی است. آن را به من آگاهی بیشتر که اغلب وجود دارد بسیار اتفاق می افتد در پشت صحنه برای حفظ حیات وحش بسیاری از ما گنج است.

به دلیل طول عمر و جایگاه در زنجیره غذایی مشترک loons به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان یک شاخص گونه که منعکس کننده سلامت آبزیان محیط زیست که به نوبه خود اثرات سلامت انسان است.

Ameritrade بنیانگذار جو Ricketts' حفاظت از پایه و اساس قابل توجهی کمک مالی برای حمایت از لون حفاظت و جابجایی مشترک لون به سابق تودرتو مناطق که در آن آنها حذف شده است. Ricketts معتقد است که loons ما در دریاچه ها و رودخانه شبیه به قناری در معدن.

"اگر ما در حال آلوده کردن دریاچه ها ما را به نقطه که در آن ما در حال کشتن loons آن از خواب بیدار تماس به ما به عنوان انسان است که ما در حال ایجاد آسیب بیشتر به محیط زیست ما از ما فکر می کنیم ما هستند و ما نمی توانیم آن را جز از طریق یک پرنده مانند لون," Ricketts گفت.

Loons وابسته به انتخاب های ما برای ادامه بقا است. به عنوان مایا آنجلو که می گفت: "زمانی که ما بهتر می دانیم ما بهتر است." تا آنجا که من عاشق عکاسی loons خود بقا مهم تر از هر تجربه من ممکن است و یا تصویر است که من را.

این ترجمه به تغییرات در نحوه مشاهده و عکس loons – بی سر و صدا مشاهده loons از راه دور برای جلوگیری از اختلال پشتوانه دور اگر رفتار خود را تغییر و یا آنها را نشان می دهد نشانه هایی از پریشانی. من دوباره در زمان دیگری اگر من دیدن افراد دیگر در حال حاضر رعایت loons در یک دریاچه است. خرید لنز بلند و برداشت کمک کرده است برای دریافت "نزدیک" عکس در حالی که حفظ یک فاصله احترام.

من برای حمایت و آموزش دیگران در مورد loons هنگامی که وجود دارد یک فرصت است. ما به جای دنده ماهیگیری با nonleaded مقابله و هر تلاش برای حذف خطوط تبدیل شده اند که snagged. این چیزهای کوچک را یک تفاوت.

این loons در حال بازگشت به شمال شرق واشنگتن و تودرتو فصل است بر ما. طبعا بسیاری از مردم عشق loons و خود را فراموش نشدنی, فراموش نشدنی تماس بگیرید. امید من این است که در دانستن لون را گرفتاری همه ما انجام آنچه ما می توانیم برای محافظت از این پرندگان با شکوه به طوری که ما می تواند همچنان به لذت بردن از آنها را برای نسل های آینده.

این loons فقط ممکن است یک نقش بزرگتر در زندگی ما از ما فکر می کنیم. یک پیروزی برای loons یک پیروزی برای همه ما است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب