محلی حکم: کارسون و استیو Stauning را '30,000 پوند گوریل در اتاق' زندگی شما تغییر خواهد کرد - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

"مدیران می گویند که darndest things," پدر و پسر استیو و کارسون Stauning گفت: به خود را به عنوان آنها شروع به ه

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

"مدیران می گویند که darndest things," پدر و پسر استیو و کارسون Stauning گفت: به خود را به عنوان آنها شروع به همکاری برای نوشتن "30000 پوند گوریل در اتاق." خود را به تازگی منتشر شد, کتاب مجموعه ای از اصطلاحات رایج آنها به طور مشترک به نظر آزار دهنده ترین محیط کسب و کار کلیشه به پایان رسید در این دوره از سال گذشته اما مفهوم اصلی تشکیل شد بیش از یک دهه قبل است.

زمانی که کارسون Stauning به کار می رفت برای پدرش یک نمایندگی خودرو مربی و مشاور او شد شگفت زده برای پیدا کردن اولین وظیفه اصلی خواهد بود برای کمک به پدر خود پایان نگارش سوم کتاب خود منتشر. در حال راه اندازی یک پروژه فقط عبور علامت نیمه راه ممکن ثابت کرده اند که قریب به اتفاق اما Stauning در بر داشت خود را بیش از به کار.

گسترش 2008 پست استیو Stauning را "درخواست مدیر" وبلاگ پدر-پسر اواز صرف 2019 به خاک سپرده شد در "انقباض غیر ارادی ماهیچه شایسته" وظیفه تدوین و تحلیل و نوشتن در مورد عبارات روزمره است که "مدیران effuse اشتباه و استفاده بیش از حد" در تنظیمات کسب و کار.

"من می خواهم در حال حاضر شنیده می شود بسیاری از آنها را به طور مستقیم از پدر من, بنابراین من تا به حال مقدار زیادی از تجربه برای شروع با" کارسون Stauning گفت. با وجود داشتن اذیت او کاملا به معنای واقعی کلمه به این نقطه از نوشتن یک کتاب, the elder Stauning ظاهرا فقط به عنوان جرم با استفاده از آنها به عنوان هر کس دیگری و سال مشاوره به نظر می رسید تا به حال سمت چپ برخی از بدترین آنهایی که بیش از حد عمیقا ریشه برای هر گونه اصلاحات جدی است.

بی واهمه از Staunings مجموعه به کار جمع آوری کلیشه مربوطه حکایات و جایگزینی عبارات همکاری در طول راه با اسپوکن هنرمند کولت Vergon در طنز تصاویر برای هر ورودی. هدف اصلی 100 بود.

اما پس از یک سال از جلسات و مکالمات لیست نهایی شامل 212 عبارات از "الف" یا دقیق تر "24/7" به "شما نمی دانید که آنچه شما نمی دانید."

"من احتمالا بیشترین زمان صرف نوشتن شد آن را به بالا/پایین درجه یک.' من شنیده ام آن را به طور مداوم در ورزش از استادان" کارسون Stauning گفت. "منظورم این است که چه مقدار از یک درجه? اگر چه من شکاف های متفاوت خود را از شکاف?"

استیو Stauning حداقل عبارات مورد علاقه سقوط به رده از آنچه که او از نظر "fauxtovational" به نقل از. کلمات و عبارات مانند "فشار" "سخت کار کردن" "TGIF" و دیگران ممکن است پیدا کردن به طور معمول اضافه به منفعل-تهاجمی ایمیل.

خطر به طور مداوم نوشتن در مورد هر چیزی را که عمیقا موجب تحریک شما جوانتر Stauning توضیح داده شده است که شما مسئول برای شروع نوشتن با بیش از حد خشم در صدای خود را. خوشبختانه این جفت ارز می تواند با تکیه بر هر یک از دیگر برای تن حال ویرایش.

به عنوان فرایند ویرایش شد نقاشی یک وظیفه عنوان گذاری کتاب آغاز شده و پرورش آن سر زشت. اما آنها نمی باید به نگرانی در طولانی است.

"ما می خواهم به پرتاب تمام این عناوین در اطراف, اما هیچ یک از آنها به خصوص جالب به هر کدام از ما" استیو Stauning گفت. "اما پس از آن من به یاد یک جلسه از سال پشت در یک اتاق بزرگ با تعداد زیادی از مدیران, مدیران ارشد, مدیران. در یک نقطه خاص یک مرد ایستاد و گفت: 'Y' می دانید, من فکر می کنم آن زمان که ما خطاب به 30,000 پوند گوریل در اتاق.' او می خواهم comingled از 30000 پا نمایش فیل در اتاق و 800 پوند گوریل به این یکی franken-عبارت است."

حاصل جانبی eyeing این سکوت به یاد ماندنی و ظاهرا شرم آور مجموعهای از کلیشه چپ در پی آن رخ داد مرد خنگ باقی مانده از این کنفرانس است. بعد مربوط داستان به پسرش Stauning به سرعت متوجه آنها شود عنوان خود را برای توسعه دایره المعارف.

به مشتاق نویسندگان Staunings ارائه توصیه های زیر: "فقط شروع به نوشتن آن است. همین حالا شروع به نگرانی در مورد چگونه شما در حال رفتن به فرمت و یا انتشار آن است. من می بینم بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد پروژه هایی که در آنها هرگز در واقع نشستن به نوشتن. آنها می خواهند کمال قبل از آنها می تواند به جلو حرکت می کند اما این امکان پذیر نیست. فقط آن را روی کاغذ و نگرانی در مورد بقیه که بعد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن