ورزشگاه های محلی تطبیق جدید طبیعی " از گروه های کوچکتر افزایش اقدامات ایمنی - Thu, 26 Jun 2020 PST

به عنوان فضای فعالیت های تناسب اندام برای گروه های پنج یا کمتر در حال حاضر مجاز تحت فاز 2 از رژیم صهیونیستی اس

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

به عنوان فضای فعالیت های تناسب اندام برای گروه های پنج یا کمتر در حال حاضر مجاز تحت فاز 2 از رژیم صهیونیستی است. Inslee امن شروع بازگشایی طرح سالن ورزش های محلی و صاحبان تطبیق طبیعی جدید از عامل اجتماعی فاصله افزایش یافته تمیز کردن اقدامات محدود و در ساعت تعیین شده تمرین مناطق.

Farmgirlfit که به تازگی بازگشایی آن از 4000 فوت مربع بدنسازی در اسپوکن دانشگاه های منطقه ارائه شده گروه آموزشی کلاس برای 20-30 اعضای قبل از COVID-19. در حال حاضر از آن لازم است به مقیاس پایین تعداد شرکت کنندگان و تعداد طبقات تحت فاز 2 دستورالعمل صاحب Jaunessa والش گفت.

"اعضا شده اند بسیار هیجان زده برای ما (بازگشایی) اما شده است وجود دارد نیاز به دوباره کل ما مدل کسب و کار" گفت: والش که در ادامه مجازی تمرینات از طریق رسانه های اجتماعی ارائه او در ماه مارس راه اندازی را به ماندن متصل به اعضای.

اگر چه Farmgirlfit متعهد به حفظ بهداشت عمومی و ایمنی آن شده است به چالش کشیدن به حرکت خدمات ورزشی است که قادر به ارائه تحت فاز 2 دستورالعمل در حالی که در همان زمان باقی مانده از نظر مالی قابل دوام والش گفت.

در معرض خطر افراد ممنوع از مشارکت و ورزشگاه به طور موقت قطع آن مراقبت از کودک خدمات استفاده می شود نزدیک به 40 درصد از اعضای او گفت:.

دیگر تغییر قابل توجهی در Farmgirlfit را در ورزشگاه افزایش یافته است اقدامات ایمنی که شامل تعیین شده تمرین مربع به ترویج اجتماعی فاصله در گروه های کوچک کلاس.

"کارکنان ما این است که با پوشیدن ماسک. هر کس خود را مطابق با راه حل. آنها نمی به اشتراک گذاری تجهیزات. وجود دارد این است که به تعامل بسیار – هیچ یک از پنج یا pats در پشت. شما در آمده است ادعای خود را در میدان با شتاب خود را مطابق با اصول بهداشتی بطری و شما باید خود را تمرین فضا" والش گفت. "ما تا به حال به فضای کلاس را خیلی بیشتر, بنابراین ما می توانید انجام دهید تمیز کردن اضافی در میان است. بزرگترین سرخوردگی برای اعضا بوده و نیاز به ثبت نام برای کلاس ها و در دسترس بودن محدود از کلاس بار. آن را بسیار متفاوت مدل کسب و کار از ما عمل قبل از."

Farmgirlfit بدنسازی در کار د لین بازگشایی در ممکن است زیر مجموعه ای متفاوت از دستورالعمل قرار داده و در محل توسط آیداهو است که اجازه می دهد تا هشت نفر در هر کلاس.

MUV تناسب اندام افتتاح شد شمال اسپوکن و Spokane Valley ورزشگاه این هفته با تغییرات متعددی است که شامل تمرین مناطق برای افراد و یا گروه های کوچک.

MUV تناسب اندام بسته شده است سونا تخت برنزه استخرهای شنا و دوش و رختکن و محدود در دسترس بودن تجهیزات ورزشی اجتماعی را حفظ فاصله میان اعضا گفت: جیمی Izaks سخنگوی MUV تناسب اندام.

"ما می خواهیم کاربران به راحتی به عنوان ممکن است," او گفت:, و اضافه کردن ورزشگاه افزایش یافته است, روش های تمیز کردن و ارائه ضد عفونی کننده دست به اعضاء. "وجود دارد هیچ چیز مهم تر از حفظ افراد سالم پس ما همه چیز را در قدرت ما برای حفظ آن است."

MUV ادامه خواهد داد ارائه گروه تناسب اندام کلاس های آنلاین Izaks گفت.

طرز فکر تناسب اندام در اسپوکین خواهد بازگشایی پنج شنبه با کاهش ساعات کار و دستورالعمل های جدید مدیر کل و مالک Zachary Drinkall گفت.

ورزشگاه ارائه 6 پا از فضای بین هر قطعه از تجهیزات اضافه کردن ضد عفونی کننده دست ایستگاه و نیاز به مهمانان برای تمیز کردن تجهیزات قبل و بعد از استفاده از. مهمان ها محدود به یک ساعت در ورزشگاه هستند و نیاز به ثبت نام, چشم پوشی پس از ورود به این که طرح جدید دستورالعمل های ایمنی.

Drinkall که خریداری طرز فکر تناسب اندام در ماه فوریه گفت: COVID-19 تا به حال تاثیر قابل توجهی در ورزشگاه.

"این قطعا ضربه ما واقعا سخت است چرا که شما هنوز هم مجبور به پرداخت اجاره بها حتی اگر شما را متوقف و صدور صورت حساب مردم," او گفت:. "آن را تحت تاثیر قرار ما به اندازه کافی که در آن ما تا به حال برای بالا بردن نرخ های ما کمی بیشتر از ما دوست داشت زمانی که ما خریداری ورزشگاه است."

YMCA از کنتون که باز آن ورزشگاه در هفته گذشته برای ملاقات تنها تا به حال به طور کامل پیاده کردن آن برنامه عملیاتی تحت فاز 2 محدودیت گفت: کریستین Brischle معاون رئیس جمهور از عضویت و عملیات.

YMCA ایجاد تناسب اندام مناطق در شاخه های آن که شامل وزن و قدرت ماشین آلات و تجهیزات قلبی فاصله برای اطمینان اجتماعی فاصله. این تجهیزات می تواند 24 ساعت در پیشبرد آنلاین و یا از طریق تلفن Brischle گفت.

YMCA در حال انجام حرارت چک برای اعضا ورود آن ورزشگاه. کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک, اما اعضا را مجبور به پوشیدن ماسک در حالی که ورزش با توجه به وب سایت سازمان.

اعضای هیجان زده به پشت در ورزشگاه حتی در یک محدود ظرفیت Brischle گفت.

"بیشترین بهره را در بازگشایی حمایت از ما اعضا و روانی و جسمی و عاطفی رفاه," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب