نامه: آیا همه افراد به زندان برود چرا که آنها نمی تواند ایستاده در خط برای ساعت ها به خود را تمدید گواهینامه رانندگی?

رفتم به راننده مجوز مرکز در Eagan در صبح هفته گذشته است. آنها باز در 8:30 صبح بود و من در آنجا در 8:30 صبح وجو

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

رفتم به راننده مجوز مرکز در Eagan در صبح هفته گذشته است. آنها باز در 8:30 صبح بود و من در آنجا در 8:30 صبح وجود دارد 75 نفر جلوتر از من.

من 81 رفتن 82 و مجوز انقضای این ماه است. من نسبتا سالم, پوشیدن رانندگی, عینک, هیچ زوال عقل را بدست دارند یک بلیط در بیش از 50 سال اما باید COPD. من نمی توانم ایستاده در خط برای چهار تا پنج ساعت با یک ماسک.

من می دانم که مردم دیگر از سن و سال من که به همین دلیل من ابراز نمی تواند ایستاده در خط برای چهار تا پنج ساعت. آنها فقط اجازه مجوز خود را منقضی خواهد شد.

چه اتفاقی می افتد زمانی که آنها متوقف شده توسط پلیس ؟ آیا همه افراد به زندان است ؟

چه فوق العاده و به خوبی سازماندهی شده دولت ما زندگی می کنند در جایی که فرماندار می توانید اجازه دهید که گواهینامه رانندگی و ID بر روی بروید بدون نیاز به یک تصمیم. چه اتفاقی افتاده که همه پول مینه سوتا مالیات دهندگان را صرف صاف کردن ظروف سرباز یا مسافر زبانه و تمدید شد ؟ آنچه از شما آقای فرماندار انجام برای کمک به ما در حال حاضر ؟ آیا شما نشسته وجود دارد در حال حاضر در تلاش برای کشف کردن که چگونه به صرف بیشتر از پول مالیات دهندگان?

پت Schuler Eagan

هیچ مجسمه بدون نام

با توجه به این های اخیر حذف تنها برخی از مجسمه ها و مجسمه در مجموع عدالت به هر نفر از افراد حساسیت تمام تندیس ها و مجسمه ها باید از تمام خواص عمومی.

هر دولت باید با راه اندازی یک سازمان که مسئول سیستماتیک روند حذف. نه یک گروه و یا گروه باید نشان داده شود هر طرفداری. حذف آیکون ها را می توان ذخیره شده در یک انبار فقط برای مقاصد آموزشی. این رویکرد را شامل حساسیت هر فرد در آمریکا هیچ طرفداری بدون تبعیض و بدون استثنا در هر موضوع هر فرد خطاب است. آیتالله سیستانی و همه حقوقی گروه موافقت خواهد کرد که این رویکرد رفتار همه منصفانه و غیر مميزی.

بعدی حساسیت است که نیاز به خطاب است به حذف نام هر و همه از هر نوع امکانات عمومی. فقط حذف نام و جایگزینی آنها را با آدرس و شماره.

تنها موضوع باقی مانده است که نیاز به خطاب خواهد بود سنت نامگذاری مدرسه و حرفه ای دو و میدانی. من مطمئن هستم که سیاستمداران و فعالان می توانند به آسان غیر تمایزی غیر تهاجمی سیاست است که رفتار هر کس به همان اندازه.

دیو Wilhelmy آژیر, Wis.

ما باید بیشتر صاحبان

شهرهای دوقلو همواره مجادله با چشم انداز رشد آینده. برخی از درمان چشم انداز بالاتر تراکم شهری در هر مایل مربع با تحقیر در حالی که دیگران آن را در آغوش. واقعیت این است که شهرهای دوقلو است نه گرفتن هر گونه کوچکتر مگر اینکه ما در مجموع می خواهید برای تبدیل به آینده کلیولند یا دیترویت.

می توان امیدوار بود که شورش با الهام از جورج فلوید قتل را نمی ترساند دور جامعه سازندگان شهری و توسعه دهندگان. به همین دلیل شهرنشینی چیزی است که باید در آغوش نمی جنگیدند. آن است که بی شفقت روند. شهرهای انجام دو چیز است: رشد و یا کاهش است. به جای یادآوری در روز گذشته, چرا در آغوش آینده با یک تکاملی طرز فکر?

درست است ما باید بیشتر صاحبان املاک در جوامع ما نه صاحبخانه غایب و غفلت مستاجرها. بالاتر تراکم جمعیت نباید بلافاصله همراه با افزایش تقاضا برای اجاره خواص. چرا taxpaying عمومی نمی لابی سازندگان و توسعه دهندگان برای ایجاد فرصت های بیشتر برای مالکیت خانه از طریق یارانه اجاره به برنامه های خود از طریق مقامات منتخب خود را?

چرا ما نه شاهد افزایش ساخت و ساز تامین مالی عمومی townhome آپارتمان برای جمعیتی به چالش کشیده جوامع از رنگ ؟ چرا ما ساخته نیست تعهد به بازگشت به مالکیت خانه به عنوان یک چشم انداز برای کار در کلاس های بیش از جمعیتی ممتاز ؟ مردم به طور کلی بیشتر تمایل به مراقبت در مورد جوامع خود را زمانی که آنها خود را مستقیم بخشی از آنها را.

رشد نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت ها است. کاهش وابستگی ما به خودرو خواهد شد ویژگی خلاق renditions به جرم حمل و نقل از طریق گسترش نور راه آهن دوباره از این خودرو در خیابان و بررسی امکان گسترش مترو تحرک para-حمل و نقل به زیر در خدمت جوامع است.

شهرهای دوقلو به مدت طولانی عادت کرده اند به تفکر و اقدام کوچک است. در حال حاضر زمان برای معکوس کردن این روند بنابراین ما می توانید شروع به تمرین آنچه که ما موعظه.

عمر Alansari-Kreger, ریچفیلد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن