نامه: من امیدوارم که مغلوب ساختن پیشی جستن به آنها می گوید به دست داده

به آنها بگویید که از دست دادهمینه سوتا رهبران همه دموکرات موفق به پاسخ دادن به شورش رها شده پلیس در حوزه ساختم

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

به آنها بگویید که از دست داده

مینه سوتا رهبران همه دموکرات موفق به پاسخ دادن به شورش رها شده پلیس در حوزه ساختمان می خواهید پال خواستار قطع بودجه دولت و سرزنش و تهمت برای COVID. در حال حاضر آنها می خواهند به هر مالیات دهندگان نه فقط Minnesotans به بازسازی خود, خام شمع. من امیدوارم که مغلوب ساختن پیشی جستن به آنها می گوید به دست داده است.

D. روسینی Eagan

بدون هزینه ماسک

ماسک پوشیدن آن را در حال حاضر ثابت شده است به نفع و برای کسانی که آن را باور نمی کنید می توان آنها را در آرامش دانستن است که آن را کمک می کند تا آرامش کسانی که در اطراف آنها. پس چه باید بکنید در مورد کمک به کسانی که هنوز حاضر به آنها را می پوشند ؟ اجرای یک موضوع است پس چگونه در مورد فروشگاه اضافه کردن یک هزینه از $10 در هر فرد با پوشیدن یک ماسک? آن را به یک تمیز کردن اضافی و یا هزینه اضافی برای کمک به کارکنان مراقبت های بهداشتی, هر, اما این اتهام باید کمک به متقاعد کردن چند نفر به یک ماسک.

استیون سیمز, Woodbury,

یک تفاوت وجود دارد

3 ژوئیه نویسنده نامه ("Out-of-تاریخ لیست") تلاش می کند به بازیگران شک در آینده نتایج انتخابات نشان می دهد پس از یک میلیون نفر مرده اشتباه دریافت فدرال محرک چک "پستی از برگه های رای برای همه" می تواند منجر به نتایج مشابه. محرک چک فرستاده شدند (با عجله) عمدتا بر اساس مالیاتی IRS رول. دریافت کنندگان نیست درخواست آنها.

نویسنده به نظر می رسد به این معنا است که دولت به طور مشابه پستی واقعی آراء willynilly به کسانی که در یک منسوخ شده در لیست. بر خلاف آنچه که ما در پست الکترونیکی دریافت برنامه های کاربردی برای برگه های رای که ما می توانید با پر کردن و بازگشت اگر ما را انتخاب کنید تا. امکان رای دادن از طریق پست به درخواست ("غایب" رای گیری) شده است سوتا قانون برای برخی از زمان. تنها تفاوت در این سال است که به دلیل همه گیر دولت دلگرم کننده است این روش با ارسال برنامه های کاربردی برای ثبت نام رای دهندگان. لایه های وجود دارد که از پادمان برای رای دادن از طریق پست. ممکن است که کسی می تواند دریافت یک برنامه برای یک تازگی مرحوم نسبی آن را پر کنید با استفاده از اطلاعات شخصی خود جعل امضای خود را پست الکترونیکی آن را دریافت رای گیری? تنها با خطر بسیار واقعی امکان رفتن به زندان است.

من پیشنهاد می کنم که نویسنده تماس وزیر امور خارجه را اگر وجود دارد بیشتر چیزهایی که او را درک نمی کند. آنها به نظر می رسد کاملا مایل به پاسخ دادن به سوالات.

کارول Turnbull, Woodbury,



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب