برگها ارائه بازپرداخت? بار واقعا تغییر کرده

این نوع از بازدید خانه در یک راه عجیب و غریب که ورزش حرفه ای برگزار خواهد شد با طرفداران در هنگام تورنتو افرا

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

این نوع از بازدید خانه در یک راه عجیب و غریب که ورزش حرفه ای برگزار خواهد شد با طرفداران در هنگام تورنتو افرا برگها اعلام آنها بازپرداخت خواهد شد طرفداران خود را برای بازی نه بازی های برگزار شده در این فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

من می دانم که من نوشتن در مورد بازی در حال بازی با طرفداران. اما انتزاعی فکر می کردم. در حال حاضر از آن بیشتر است. این تیم با اذعان به دلار و سنت است که طرفداران نمی شود مجاز به دیدن از سرگیری این فصل است.

طرفداران تشکر می کنم خود را واقعا. به عنوان دیو Feschuk نوشت: در روز چهارشنبه وجود دارد enormous فصل مشترک فشار-بازگشت به این تیم تن-ناشنوا پاسخ در مورد فصل-صندلی تمدید وادار به سیاست جدید.

در برندان Shanahan دوران برگها سزاوار کمی منصفانه اعتبار برای بردن بازی خود را در حال فعال در علل اجتماعی در حال مدنی رهبران مترقی و لیبرال شهرستان. آنچه آنها انجام می دهند در حال حاضر در استفاده از Scotiabank عرصه به عنوان یک آشپزخانه به ارائه وعده های غذایی به خط مقدم کارگران است آخرین نمونه از آن است.

اما هنگامی که آن را به خط پایین خود را, آن را همیشه احساس می کردم که همان برگ افرا ورزش و سرگرمی. از قیمت آبجو به قیمت صندلی های آن را همیشه احساس می کردم که این سازمان نیاز به مجموعه ای از پرونده های رسیدن به کیف پول خود را وفادار.

برگها ارائه بازپرداخت. نیست که یکی از چهار اسب سوار از آخرالزمان است. اما این نشانه آن است که زمان تغییر کرده و همه گیر اتحادش را تغییر ما است.

در حال حاضر در فصل مشترکین تعظیم و دریافت بازپرداخت خود را. شما تک-بلیط خریداران بیش از حد.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی.

من ایرلندی پس آلو بریزید و گاهی یک دسر. (اعتراف: من آن را دوست داشت.) قبل از دسر, بچه ها را مجبور به یک آرزو. هنگامی که شما به پایان رسید دسر شما تا به حال به می گویند آنچه را که آرزو بود و پس از آن شمارش هرس چاله برای پیدا کردن زمانی که این آرزو را به حقیقت می پیوندند. نبود 1, 2, 3, 4. آن بود که "در این سال, سال آینده, مدتی هرگز" و سپس تکرار کنید تا شما به پایان رسید و شمارش. من احساس می کنم شمارش من آلو وقتی که می آید به زمانی که NHL سر گرفته خواهد شد.

در این سال من قرار سپتامبر. 15 وجود دارد که بیش از زير تاریخ برای از سرگیری 2019-20 فصل (در هر شکل). برخی از هاکی-گزارش همکاران بر این باورند ژوئیه 1. دیگران به مراتب بیشتر بدبین. من درک می کنم پوش بک از بازیکنان در مورد بازی در یک COVID-رایگان حباب برای ماه ها در یک زمان بسیار سنگین است. آن را به معنای دوری از خانواده برای بیش از حد طولانی است.

بیشتر واقع گرایانه است که ژوئن پیش نویس است. گوش دادن بدون مدل است برای رفتن به کامل پس چرا با حق در حال حاضر. تیم هم به اختصاص. آنها ممکن است اگر لیگ تلاش می کند به ساندویچ آن بین پایان یک فصل و آغاز بعدی.

سال آینده: برگها نیز گفت: شما می توانید پول از این فصل نسبت به بعد اگر شما ترجیح می دهم. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از طرفداران خواهد شد. چون واقعا وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که 2020-21 فصل برگزار خواهد شد در مقابل از طرفداران هر دو.

این یک نکته کلیدی. غریزه من به من می گوید NHL خوشحال خواهد بود برای به تاخیر انداختن شروع 2020-21 به عنوان طولانی به عنوان امکان پذیر است به طوری که طرفداران می تواند دعوت شده است. این دروازه رانده لیگ, بعد از همه.

اگر وجود خواهد داشت هیچ هواداران در فصل آینده و یا تعداد محدودی من شک ما دیدن کامل 82-بازی برنامه. که تخلیه منابع است. یک فصل کوتاه, رسیدن به پلی آف و سپس یک تلویزیون جدید قرارداد از یک شبکه آمریکایی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

زمانی: بله. مبهم اما ما آن را.

هرگز: خوردن یک آلو. بازگشت به این سال است.

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم برگ ارائه بازپرداخت در طول همه گیر? به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب