تخمگذار پایین به عنوان بسیاری از قوانین خاص که ممکن است یک کلید برای NBA حباب زندگی

دو لیگ دو چیز و خوش آمدید, لیگ برتر و عفو جوان من(ish) اچ شور و شوق برای آرسنال امیدوارم فقط یک فاز آن او را ب

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

دو لیگ دو چیز و خوش آمدید, لیگ برتر و عفو جوان من(ish) اچ شور و شوق برای آرسنال امیدوارم فقط یک فاز آن او را به رفتن را از طریق.

-

که بسیار جامع از اسناد شناور در اطراف بسکتبال جهان از شب گذشته هنگامی که بازیکنان NBA و تیم رو برخی از راهپیمایی سفارشات و یا پیشنهادات و یا قوانین نامزدی از لیگ در مورد همه چیز حباب.

من نمی باید اسناد و مدارک واقعی در دست – اگر کسی می خواهد به e-mail آنها را که می خواهم خوب بود – اما من باید به صحبت برخی از افراد و خواندن برخی از دیگران به یک جامد ایده چگونه تکمیل فرایند است.

و آن را کامل.

قوانین و چک لیست و گزینه های فوق العاده گسترده است.

"چه را به اردوگاه" بسته بندی لیست شامل همه چیز از دمپایی مناسب برای حمام کردن به تلفن شارژر و لباس کافی. در برخی از راه های آن را خنده دار مانند مردان رشد کرده و خانواده خود و دوستان و عوامل نمی خواهد به یاد داشته باشید آنها را به خوبی.

اما این نقطه تمام تلاش خود را به برنامه ریزی برای 'T' با هیچ چیز شانس.

همه چیز را تصور کنید احتمالی باید تحت پوشش هر سکسکه پیش بینی شده به دلیل هنگامی که شما در آن هستید و بسیاری از مشکلات است که می تواند پیش بینی های قبل بهتر است.

به عنوان نیک پرستار گفت: ما هنگامی که ما صحبت کردیم به او یک هفته یا بیشتر پیش گرفتن هر تصور اقدام پیشگیرانه برای کاهش اجتناب ناپذیر برنده است که از رفتن به آمده تا سه ماه در مجازی مستند است برای رفتن به یک کار بزرگ و حیاتی برای هر کدام از تیم ها پیش که در دورترین چه چیزی می تواند سه ماه مسابقات در یک مکان.

نگه داشتن بچه ها آرام میباشد و مطمئن شوید که هر کس می داند که دقیقا چه انتظار می رود یک گام غول. همه چیز مطمئن به آمده تا هنگامی که تیم در حال حل و فصل است که نیاز به پرداختن بلافاصله اما بیشتر برنامه ها گذاشته در پیشبرد سمت راست پایین به زمان وعده های غذایی روزانه – این مشکلات کمتری هستند که به احتمال زیاد خود را در حال حاضر.

دیگر "خبر" است که ما واقع شده است در انتظار برای هفته ها و آنچه که باعث می شود بیشتر حس است که رپتورز را سر جای دیگری برای فاز اول اردوگاه آموزشی به جای همه را به کانادا قبل از رفتن به دیزنی.

آن را مطلوب نیست – همه چیز تنظیم خوبی در تخم مرغ می تواند به مراتب آسان تر از انجام آن در جایی دیگر – اما همه چیز در نظر گرفته, آن را بیشتر حس.

من فکر نمی کنم فلوریدا بزرگترین ایده با توجه به موج coronavirus گسترده است که دولت در 10 روز گذشته یا بیشتر. من مطمئن هستم که رپتورز را در نظر گرفته اند برخی از مکان های دیگر برای آنچه که خود را در اردوگاه های آموزشی که در آن آنها می تواند اساسا جدا کردن خود با تمام امکانات آنها نیاز دارند و ما می خواهیم مطمئن شوید که به درخواست بابی وبستر اولین شانس ما دریافت کنید.

اما زمانی که شما فکر می کنم از آن را مانند آنها در حال رفتن به اجازه یا تشویق کسی از همراهان به سرگرم کننده رایگان در میان مردم در هر کجا که هستند و اگر آنها می توانند اطمینان در تست و نسبی انزوا و بهداشت ایمنی بالاتر از همه دیگران, من حدس می زنم آن مهم نیست که در آن آنها بروید.

اپتیک مطمئن نیست آن را نگاه کنید تا بزرگ – فلوریدا در تلاطم یک بیماری همه گیر موج این روزها – اما این حماقت به فکر مدیریت نمی دهد هر نظر به برخی از مکان های دیگر است.

-

سلام کمپرسی برخی از مسائل به آخر هفته کیسه مراسلات پستی به شما خواهد شد ؟

آن را به خوبی برای چند روز آینده و پس واقعا وجود دارد هیچ جایی برای رفتن ، نشستن در اطراف صورت داگ عرشه گرفتن یک پرش در یکشنبه ممکن است یک راه خوب برای اقامت درگیر هر شب.

همه شما رو به انجام است که با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و نوع دور.

-

من مطمئن هستم که من تمام این foofaraw در مورد که در آن NHL مجموعه آن "hub" شهرستانها اگر و هنگامی که آن را در واقع می شود به بازی بازی.

گمان می کنم تنها به نفع خواهد بود که شرکت های بزرگ که خود هتل ها و رستوران ها و عرصه وجود دارد و می شود به احتمال زیاد یک قطره پایین به سطح نیروی انسانی به عنوان آن مکان و آن را قطعا خوش آمدید.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

چگونه بزرگ که بریزد پایین اثر خواهد بود باقی مانده است دیده می شود ، اگر این موسسات کاملا توقیف و صدها کردم شغل خود را که خواهد بود; هیچ کس من را خوانده ام یا شنیده است و قرار است در هر شماره به آن است. من گمان هتل ها شده است باز و پذیرایی کار کرده اند اما چیزی است که به توان گفت برای هر گونه افزایش اشتغال در این زمان های عجیب و غریب.

اما گذشته است ؟

به عنوان جوجه یک بار گفت: "گاو که در آن?'

آن را مانند عرصه کارکنان – بلیط کنندگان و یا دادستان و یا امتیازی کارگران – در حال رفتن به نفع دلیل آن را غیر قابل تصور به فکر می کنم وجود خواهد داشت طرفداران در می ایستد.

به طوری که از.

آن را مانند طرفداران در حال رفتن به بسته کافه ها و رستوران ها بیشتر برای تماشای بازی ها را از شهر خود را از آنها می خواهم اگر تیم خود را در حال بازی در برخی دیگر از 'hub.'

به طوری که آن را بیش از حد.

و آن را مانند وجود دارد هیچ خطر در همه به هر کسی در هر یک از شهرستانها.

در حالی که من اصلا یک مشکل بزرگ با دولت فدرال کاهش آن مرز قرنطینه قوانین نفسه آن ارسال یک جای جالب سیگنال به بقیه جهان. من که ممکن است وجود دارد یک راه برای تغییر قوانین قرنطینه برای اضافه کردن عرصه ها و اتوبوس ها و زمینه های مشترک و اتاق ناهار خوری و اتاق جلسه و راهروها و هر آنچه اما اگر شما نمی' گسترش است که حسن نیت ارائه میدهد به گفتن دیگر مرزی صنایع که ممکن است می خواهم به جمع آوری چند صد نفر از کارکنان خود را در تورنتو و یا ادمونتون یا کلگری یا ونکوور, آن را نمی کند smack از درمان ترجیحی?

(و قبل از کوه که بالا اسب, من فکر نمی کنم آنها باید "باز" قرنطینه برای رپتورز در راه هر شکل یا فرم)

و حقیقت گفته شود, بدون توجه به, تست میزان قرنطینه چه-باید-شما با قرار دادن چیزی شبیه 600 یا 700 اضافی مردم در تا حدودی نزدیک محوطه در حال حاضر نمی توان خیلی افتضاح از حس هنگامی که آن را لازم نیست

به هر حال من واقعا هیچ پوست بازی NHL انتخاب که در آن شما قرار داده و آن تیم هنگامی که آن را به بازی بازی.

آن را فقط به من اعتصاب به عنوان عجیب و غریب که هر کسی تصور این که هر چیزی بیشتر است که احمقانه روابط عمومی حرکت گفت شهرستانها است که به احتمال بسیار از backfiring آن را به عنوان نشانی از ارائه هر گونه ملموس بهره مند شوند.

اما از آن خواهد شد به خوبی به بازی NHL به تماشای. اگر NHL در واقع بازگشت به بازی دوباره بازی.

-

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم NBA بازگشت-به-بازی, برنامه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن