طرح دعوی در دادگاه راه اندازی شد برای بازگرداندن شمالی آبشار خرس گریزلی - Tue, 15 Jul 2020 PST

مرکز تنوع زیستی آغاز طرح دعوی در دادگاه در پنج شنبه, جولای 15 به چالش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اخیر ختم یک ب

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

مرکز تنوع زیستی آغاز طرح دعوی در دادگاه در پنج شنبه, جولای 15 به چالش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اخیر ختم یک برنامه با هدف بازگرداندن خرس گریزلی به شمال آبشار در واشنگتن است. در دهه گذشته زیست شناسان مستند تنها چهار خرس گریزلی در منطقه است.

چهارشنبه اطلاعیه به شرح زیر 10 ژوئیه رسمی اعلام کرد که خدمات پارک های ملی و خدمات شیلات و حیات وحش به پایان رسید یک برنامه با هدف بازگرداندن خرس به شمال آبشار. این برنامه را درگیر حمل و نقل خرس گریزلی به شمال آبشار از دیگر مناطق.

"سریع فسخ این مهم برنامه برای بازیابی خرس گریزلی در شمال آبشار مخالف علم و قانون" گفت: Andrea Zaccardi یک دادستان ارشد در این مرکز است. "اگر این برنامه نیست ترمیم خرس گریزلی به احتمال زیاد به طور کامل ناپدید می شوند از شمال غربی اقیانوس آرام."

اطلاع از قصد به فایل طرح دعوی در دادگاه مدعی است که لغو این برنامه را نقض خطر انقراض گونه عمل می کنند که نیاز به آژانس های فدرال برای حفظ گونه ذکر شده. خرس گریزلی در هم پیوسته ایالات متحده شده بودند به عنوان گونه های در معرض تهدید تحت قانون در سال 1975.

شمال آبشار یکی از بزرگترین مناطق وحشی در کمتر از 48 متحده شامل بیش از 95,000 کیلومتر مربع در شمال-مرکزی واشنگتن محور در شمال آبشار پارک ملی. این همچنین شامل مناطق وسیعی از اطراف جنگل ملی. به گفته دانشمندان این منطقه شامل نخست زیستگاه است که می تواند حمایت حدود 280 خرس گریزلی.

"خرس گریزلی بار رونق در شمال آبشار و ما امیدواریم که این طرح دعوی در دادگاه هل سازمان به ارمغان می آورد بازگشت خرس" گفت: Zaccardi. "توقف تلاش برای بازگرداندن خرس به این منطقه را تضمین می کند انقراض محلی از گریزلیز در واشنگتن است."

خرس گریزلی در طول تاریخ در بازه زمانی از آلاسکا به مکزیک با حدود 50,000 خرس اشغالگر نیمه غربی هم پیوسته ایالات متحده است. با حل و فصل اروپا, غرب آمریکا, آنها, شات مسموم و به دام افتاده به انقراض نزدیک.

امروز کمتر از 2,000 گریزلیز در پنج جدا جمعیت در شمال کوه های راکی و شمال آبشار. شمال آبشار نشان دهنده یکی از شش اولیه بازیابی مناطق شناسایی شده توسط ماهی و حیات وحش. یک جمعیت پایدار وجود دارد لازم است برای خرس خاکستری بازیابی در هم پیوسته ایالات متحده است.

ماهی ها و حیات وحش و پارک ملی خدمات باید 60 روز برای پاسخ به چهارشنبه اطلاع از قصد سو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن