دریاچه شهر گراد همیشه پس از اتمام آنچه که او شروع می شود - Sun, 07 Jun 2020 PST

هنگامی که مری مورس برای اولین بار نشان داد تا در چوب و آهن ثرورس مرکز در Rathdrum, بارت Templeman کاملا می دان

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

هنگامی که مری مورس برای اولین بار نشان داد تا در چوب و آهن ثرورس مرکز در Rathdrum, بارت Templeman کاملا می دانم که چه چیزی را از او.

5-پا-2 Morse شد بسیاری از اینچ کوتاه تر از معمولی پرتاب کننده از عکس javelins یا چکش و او به نظر می رسد فاقد قدرت برای موفقیت در پرتاب اشیاء سنگین و بزرگ فاصله است.

"من فکر کردم چه خواهیم کرد؟'" گفت: Templeman که تاسیس چوب و آهن در سال 1989. "او خیلی کوچک است."

اما مورس مصمم بود. سه و نیم سال بعد به عنوان یک لیک سیتی دبیرستان ارشد, او تا به حال نه تبدیل شدن به بهترین پرتابگران جهان درتاریخ اما او قطعا بیشتر بود اختصاص داده شده Templeman گفت: ادامه در زمانی که بسیاری از دیگران را ترک کنید.

"او واقعا کار سخت و واقعا شخصیت پویا و زرنگ و او نمی کردم یک قطره از توانایی های ورزشی," Templeman گفت. "او فقط بهترین. ... او می آید برای تمرین در هر روز است. او می کند همه چیز شما از او بخواهید انجام دهید. او فقط یک استثنایی بانوی جوان است."

مورس که برنامه ای برای حضور در دانشگاه ایالتی واشنگتن در پاییز به ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی است اطراف این ایده از راه رفتن با مامان' دو و میدانی تیم اما اعتراف او اولین تاخت و تاز کردن به پرتاب ندارد به خصوص محاسبه می شود.

"این بیشتر از یک هوی و هوس" مورس گفت: از پرتاب. "من می خواستم برای شروع به انجام کاری خارج از همه چیز مربوط به مدرسه."

به نظر می رسد هر چند که هر چه مورس شروع می شود او تمایل به دیدن از طریق به پایان به عنوان به خوبی.

او یک دختر پیشآهنگی – Templeman گفت: او به تازگی "یک کل بسیاری از کوکی ها دختر پیشآهنگی" از او – و به طور منظم مزرعه دست با پدر او به عنوان به خوبی به عنوان یک داوطلب در سازمان های مختلف.

مورس همچنین یک عضو LCHS کنسرت گروه کر, اوج عشق است که شکوفا در طول زمان خود را در Sorensen آهنربا دانشکده هنر و علوم انسانی در ابتدایی سال.

"من همیشه به حال یک خانواده موسیقی," مورس گفت. "آن را به ارمغان می آورد شادی."

مورس معلم موسیقی در سورنسن, Charlene Babb گفت مورس آورده است که شادی را به دیگران هم حتی به عنوان یک کلاس سوم.

"زمانی که او در گروه کر, او فقط می خواهد به انجام دقیقا آنچه که من از او خواست به انجام" Babb گفت. "شما می توانید بگویید آن چیزی بود که او خیلی لذت می برد."

Babb گفت: او با حضور در یکی از دریاچه شهر کنسرت گروه کر در اوایل این سال دیدم مورس آواز و "به نظر می رسد بسیار نفس مانند یک نوزاد" به او مراجعه کنید.

"شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که آنها را ترک مدرسه ابتدایی چه اتفاقی می افتد," Babb گفت: "و قادر به دیدن او آواز خواندن در گروه کر بود" بله درست است.' "

عنوان پایان سال آخر خود نزدیک مورس به عنوان بسیاری از قبلی معلمان به عنوان او می تواند تماس با ما – از جمله Babb – به منظور تشکر از آنها و آنها را به یک فارغ التحصیلی اطلاعیه.

برخی از معلمان مانند کسانی که دیگر به تدریس در همان مدرسه بودند سختتر برای پیدا کردن او گفت: اما در این موارد او خواسته معلمان دیگر به جلو همراه اعلام و لطف او.

مورس موفق به ماندن مشغول طول آموزش از راه دور انجام مقدار زیادی از دست در کار در این مزرعه خانواده در ملدن فقط غرب Rosalia.

"من یک مزرعه بچه همه زندگی من" مورس گفت, در حال اجرا, تراکتور, ترکیب و تعمیر انواع ماشین آلات.

بودن بچه مزرعه نیز به رهبری او را به نگه داشتن اسب و گاو و خوک که منجر مورس به دنبال دامپزشکی.

"من همیشه خوب بوده است با حیوانات. این بیشتر از یک تماس" مورس گفت. "به عنوان پدر من می گوید من می توانید به هر حیوانی و آرام آن را."

مورس گفت: استفاده از زمان اضافی در طول COVID-19 اقامت-صفحه اصلی سفارشات به پایان پروژه های او شده است که مایل به انجام این کار برای سال. او و پدر او بازسازی شده بین المللی رفتگر دیده بانی و او به اتمام یک تی شرت لحاف.

"این نوع از خوب به نشستن و صحبت کردن با خانواده ام صحبت با معلمان و فقط باید یک لحظه استراحت" مورس گفت: "از آنجا که من می دانم که بعد از سال آینده می خواهی دیوانه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب